ביונסה בברצלונה 24.3

nnn22

New member
ביונסה בברצלונה 24.3

מי הולך להיות בהופעה של ביונסה בברצלונה במרץ???

איזה כיף!
 

RTur

New member
הלוואי

ראיתי אותה בברלין בלג האירופאי הקודם (מאי 2013), אני לא יכול להרשות לעצמי שוב טיסה עכשיו. אם הייתי יודע שהיא תוציא את האלבום החדש מאוחר יותר, הייתי מחכה לטוס עכשיו.
תהנה!
 

CrazyBoi

New member
מאיפה קניתם כרטיס?

אני אהיה בהופעה בסקוטלנד ועדיין לא קיבלתי את הכרטיס

מה ממליצים לעשות?
 

RTur

New member
כבר רכשת את הכרטיס?

אם כן, מאיזה אתר קנית אותו? קיבלת מייל עם אישור הזמנה?
יש חברות כרטיסים שלא שולחות את הכרטיסים אלא שולחים אישור הזמנה, אתה צריך להדפיס אותו ולהגיע איתו לקופות האולם ביום ההופעה ולהציג את האישור והם יביאו לך את הכרטיס. זה מה שהיה לי בהופעה שלה בברלין, הגעתי עם אישור ההזמנה והכרטיס חיכה לי שם (קיבלתי הודעה כשבועיים לפני ההופעה באיזו שעה הקופות ייפתחו ואיך אני מקבל אותו).
 

CrazyBoi

New member
הזמנתי מviagogo

אממ לא הם אמרו שזה לא כרטיס שאפשר להדפיס ושהם ישלחו אותו כשיקבלו אותו
המליצו לי להגיד להם לשלוח אתזה למלון ופשוט כשאגיע לבקש בלובי
זה מלחיץ אותי קצת

מישו עשה אתזה פעם?
 

RTur

New member
כן זה אפשרי ואולי באמת עדיף לך

Viagogo הוא לא ממש אתר רשמי למכירת כרטיסים (כלומר זה לא אתר שאמנים עובדים איתו ישירות עם הטורים שלהם) אלא הוא די עובד בשיטת ספסרות. אנשים שקנו כרטיס להופעה אבל בסוף לא יכולים להגיע ומציעים את הכרטיס שלהם למכירה לאנשים אחרים שלא הספיקו לקנות במכירה הרשמית (מנסיון, הרבה הופעות נמכרות לגמרי תוך דקות ספורות) או שזה גם אנשים שבכוונה קונים כמות כרטיסים מבלי שום כוונה ללכת להופעה מלכתחילה אלא בשביל למכור אותם במחירים גבוהים יותר משוויים ולהרוויח מזה משהו. אין לך ממה להילחץ כי לפי מה שאני יודע כל מי שמציע כרטיס למכירה דרך האתר עובר בדיקה דרך אנשי האתר לוודא שהכרטיסים אכן אמיתיים ולא עובדים עליך.
אם אין להם אופציה של להשאיר את הכרטיס בקופת האולם או לשלוח אליך אותו מיידית (למשל קניתי כרטיסים להופעה של ג'סטין טימברלייק בהולנד מ-Ticketmaster וקיבלתי את הכרטיסים עצמם במייל להדפסה. לא אישור הזמנה ושום דבר, ממש את הכרטיסים עצמם) אני חושב שבאמת כדאי לך שישלחו לך את הכרטיס למלון שתהיה בו כדי שלא ייצא מצב שהם שולחים לך את הכרטיס לארץ כמה ימים לפני ההופעה והוא יגיע אליך כשכבר לא תהיה בארץ. זה בהחלט אפשרי לשלוח למלון שתהיה בו, אמנם לא עשיתי את זה בעצמי אף פעם אבל שמעתי על אנשים שעשו את זה ולא היו עם זה בעיות.
 

CrazyBoi

New member
סבבה תודה

אופפ מתבאס שקניתי מהם פשוט הייתי בלחץ שיגמרו הכרטיסים ואמרו לי לקנות דרכם
בדיעבד הבנתי שיש עוד מלא דרכים לקנות כרטיס ואפילו מומלצים יותר
 

RTur

New member
בכיף

להבא כשתרצה לקנות כרטיס להופעה כלשהי בחו"ל, אני הכי ממליץ לעקוב דרך האתר הרשמי של אותו אמן ולהזמין דרכו (או מהאתר אליו הוא מפנה, כי זה יהיה האתר הרשמי שעובד עם האמן ישירות בטור).
מעבר לזה שזה יהיה הכי בטוח כי אין מצב שהאתר הרשמי של האמן יקשר אותך לאתר לא אמין, לרוב גם לאותו אמן תהיה אפשרות להירשם ל"מועדון המעריצים הרשמי" או משהו בסגנון (אצל כמעט כל האמנים זה לא כרוך בתשלום) ולקבל גישה למכירה מוקדמת של הכרטיסים כיומיים לפני פתיחת המכירה לעולם כולו - מי שרשום יקבל קודם כל הודעה מוקדמת על מועדי פתיחת המכירה לפני וגם קוד מיוחד לרכישה. במכירה המוקדמת הרבה יותר קל להזמין כרטיסים כי יש הרבה פחות עומס וגם לרוב המחירים של הכרטיסים במכירה המוקדמת יהיו זולים יותר - יכול להגיע גם להבדלים של 20 דולר/יורו ומעלה + יהיו גם חבילות וסוגי כרטיסים שיהיו בלעדיים למי שרשום.
 

CrazyBoi

New member
תודה רבה

פשוט זה פעם ראשונה שלי שאני עושה דבר כזה
זה היה מעשה פזיז כזה החלטתי שאני קונה ופשוט זרמתי על היעד הראשון של הטור
אבל סבבה להבא אדע זאת :)


מקווה שהכל יסתדר ושאגיע לראות את המלכה סוףסוף
 

TikvaBonneh

New member
לא הצלחתי לקנות בTicketmaster

הוא היה עמוס מידי, ופחדתי שלא ישארו כרטיסים.
 

RTur

New member
כן, ברגע שנפתחת מכירה נהייה עומס מטורף

צריך לעקוב מראש מתי אמורה להיפתח המכירה ולהיות על האתר לפחות שעתיים-שלוש קודם. עכשיו כשהזמנתי לג'סטין פספסתי את המכירה המוקדמת של מועדון המעריצים וקניתי בטיקטמאסטר כשנפתחה המכירה לכולם. המכירה הייתה אמורה להיפתח ב-10 בבוקר וכבר ב-8 בבוקר האתר "קרס" והופיעה הודעה שיש עומס וצריך להמתין בתור. כל הכרטיסים להופעה הספציפית הזו נמכרו תוך איזה 20 דקות. צריך להיות ממש זריז בקטעים האלה. בגלל זה אני משתדל לרוב להירשם למועדון מעריצים של אותו אמן ולהזמין במכירות המוקדמות, זה ה-ר-ב-ה פחות עמוס.
 

TikvaBonneh

New member
גם אני הזמנתי מאותו אתר.

ביום שני ב12:00 כשנפתחה מכירת הכרטיסים נכנסתי לשלושה אתרים, שניים לא עמדו בעומס, אחד הכניס אותי ל*חדר המתנה*.
גם לי שולחים למלון.
המון פעמים שלחתי קניות שקניתי באינטרנט למלון וכשהגעתי אז קיבלתי אותן.
צריך שתהיה כבר במלון הזמנה על שמך, כמובן, ואז הם שומרים לך.
 
למעלה