ביטוח חיים הכל חרטה

ziong1

New member
ביטוח חיים הכל חרטה

שלום לכולם. אתם ידעתים שביטוח חיים זה באמת חרטה אחד גדולה מי שמרויח מביטוח חיים זה הסוכן וחברת ביטוח . יש לי עצה מאוד טובה . לפצל את הביטוח לשני חלקים.1:לעשות ביטוח חיים לבד ואובדן כושר עבודה ולמקרה מוות.2:ליפתוח תוכנית חיסכון בבנק או קופת גמל בניפרד וככה אתם יכולים להרויח יותר בלי הרבה עמלות לסוכן ביטוח וגם לחברת ביטוח.לידעתכים אתם יכולים ליקנות ביטוח חיים על סך מליון ש:ח ב-100 שח.ואף סוכן ביטוח לא יציע לכם את זה.חג שמח לכולם
 

עופר

New member
ביטוח חיים זה לא חרטה , אל תטעה !

1. אתה מטעה אנשים, יש הרבה כמוך שרואים רק 1/2 מהתמונה ויש אימרה ידועה שקובעת למי לא מראים 1/2 עבודה אבל נוריד אותך מהוריד שלנו כבר בהתחלה : א. לתכנית משולבת ביטוח עם חיסכון יש הטבות מס גדולות , לדוגמא בפוליסת קצבה או במלכה של כל תכניות הביטוח עם החיסכון , ששם הביטוח היקר ביותר הלא היא קרן פנסיה מקיפה ומממש לא משנה היכן , מבטחים מקפת או קרן פרטית או מאוזנת ב. הטבות מס יש גם במקרה של אבדן כושר עבודה , אם כבודו יטרח ויפתח את פקודת מס הכנסה יראה מה ההתיחסות לתשלום מקופת גמל במקרה אבדן כושר עבודה (גובה הפטורים ) ומה ההתיחסות לתשלום מ``ביטוח`` (כלומר ריסק בלבד ואבדן כושר עבודה ) ג. ואת זה יודעים כווולם : במקרה אבדן כושר עבודה תכנית הגמל נמשכת , בעיקר החיסכון נמשך ואין בעיה של המשכיות החיסכון מה שקרוי ע``י סוכני הביטוח ``שחרור מתשלום פרמיות במקרה אבדן כושר עבודה . ד. סוכן מקצועי יודע לבנות תכנית ביטוח שבה עלות הביטוח עם החיסכון יורדת עם הזמן , כך שלאורך התקופה סך כל עלות הביטוח יורדת ותכנית ביטוח +חיסכון עולה פחות מהפרדת שני הרכיבים, עליך לזכור כי יש בשני אפיקים גם פעמיים הוצאות קבועות . ה. סכון הביטוח שלך חייב להרוויח , הוא אמור לתת לך שרות , אם הוא לא נותן זו בעיה אחרת , אבל אם הוא יתם לך שרות טוב ויעדכן אותך בהתפתחויות תוך הצגת המשמעות שלהן עבורך תוכל להרויח ים של כסף באפיקי ביטוח-חיסכון 2. לאור כל האמור לעיל אני מניח שמאן דהוא ``הראה לך את האור`` ורצה להסביר לך שככה יותר טוב , אולי זה דן שפרינצק אולי זה יועץ בבנק , עליהם יש לומר שגם שעון עומד מדייק פעמיים ביום.
 

ניקול*

New member
בולשיט... H-)

אנשים לא מודעים לכך עד כמה ביטוח חיים חשוב, וחשוב מאוד. רק אחרי שקורה משהו מסויים אומרים `` חבל שלא עשיתי`` ואני מוכנה לתת דוגמא: יש אצלינו מבוטח בחור צעיר שעבד בתיריסים יום בהיר אחד הבחור נפל מקומה שניה ונפצע קשות למזלו ולמזלם של משפחתו היה לו ביטוח חיים למקרה מוות או נכות מעבודה.. בזכות זה הוא מחזיק את אישתו ואת ילדו הקטן.. אני רוצה לראות אם חלילה יקרה משהו למישהו ולא תהיה לו פרנסה חודשית בכדי לפרנס את בני משפחתו הרי שביטוח חיים הינו ביטוח לחיים. שיהיה כל טוב וחג שמח
 
ובודאי גם סיפרו לך

שאם חו``ח לא תוכל לעבוד ולא תוכל להמשיך לשלם כסף לבנק (כתוצאה מפגיעה או מחלה) תיעצר לך תוכנית החיסכון.(תוכל לקבל את הסכום שחסכת עד אותו היום) לעומת זאת... בביטוח חב` הביטוח תמשיך לשלם את החיסכון בעבורך עד לתום התוכנית בדרך כלל עד גיל 65. עכשיו... אתה מוכן להמר על החסכונות והעתיד שלך? באפשרותך להגיע לפנסיה כמו גדול או כמו דלפון האפשרות בידך. נ.ב. כן... אנחנו גם מרוויחים כסף.
 

עופר

New member
להרויח כסף ? חדל גסויות

אדון ``גם סוכן ביטוח `` אני מבקש שלא ללכלך את הפורום שלי בגסויות כמו ``להרויח כסף , נכנסים לכאן אנשים ישירי דרך ותמימים . לידיעתך לסוכן ביטוח אסור להרויח כסף הוא חי מתחושת השליחות וממעשים טובים של אחרים . מה אנשים חושבים שלעו``ד , רו``ח רופא , סוכן נסיעות , מתווך דירות , שיפוצניק , סוחר , וכד` מותר ולנו אסור ? אנחנו היחידים שנותנים שרות במשך 30-40 שנה על 8% עמלה ממחיר המוצר , תבדוק את זה ותראה שזו העמלה המקס` בביטוח חיים אמיתי לכל אורך חיי הפוליסה גם בפוליסות ותיקות מסוג מעורב צח .
 

עופר

New member
אני בטוח אבל מה עם האחרים ?

הבעיה שלנו , כסוכנים שאנשים לא יודעים מה זה להיות סוכן : חשוב על הבחור/ סוכנות שביטחו את אולמי ורסאי עכשיו הוא צריך לעמוד מול משהו ששום עמלה בעולם לא תעזור . וכשהוא בא לבטח את העסק בטח חיפשו את הזול ביותר ... אני חושב שעל זה צריך לדבר ?
 
לא רק חיפשו את הזול

אלא גם ביקשו להקטין צד ג` (מי צריך את זה?). להערכתי גם הסוכן יסחב לקלחת המשפטית בתור ``ייעוץ כושל`` אתה כסוכן מבין שהביטוח הוא לא נכון, ואסור שיהיה כזה , אבל הלקוח ``המתוחכם`` מציג לך הצעות מחיר שקיבל וניבנו בצורה מינימלית שממנה קשה להזיז את הלקוח. ואני חושב שבעסקים חייבים לחייב את חב` הביטוח לשלוח מטעמה ועל חשבונה יועץ סיכונים. להערכתי הדבר אינו מעניין את חב` הביטוח.הן מעונינות בהגדלת נפח התיק וברוב המקרים גם מבלי להבין את הסיכון. לדוגמה: חב` לפיתוח תוכנה שכל מה שיש ברשותה 5 מחשבים ששוים כ- 5000$ נחשבת לחב` מחשבים (סיכון גבוה) ולידה משרד עו``ד אם 5 מחשבים נחשב ללא סיכון.
 

עופר

New member
סיכון גבוה /נמוך

הייתה לי את אותה בעיה עם חברת תרגום והפקה בנתניה , סירבו לבטח כי הסיכון גבוהה , הרבה מחשבים וכבר הייתה להם פריצה , אבל שכן לבנין שעוסק ביבוא ציוד משרדי , לא הייתה בעיה , בספירת מסכים שעשיתי בחברת התרגום יש בקושי 1/3 מהמחשבים אצל היבואן ... לגבי צד ג` וחבויות זה סיפור ארוך ועצוב . אבל אם תגיד ללקוח לקחת סקר סיכונים או אם מחייבים אותו לקחת מהנדס שעושה צילום של מערכת החשמל לבדוק עומס והתחממות אתה מפסיד את העסק ...
 
כפי שאני טוען זמן רב

שבחברות יושבים חתמים ברמה נמוכה ביותר. בנוסף חב` הביטוח אינן משכילות גם בגלל זה וגם בגלל שמרנותן לחשוב על ``תפירת הביטוח `` ללקוח. בפועל הדרישה האבסורדית היא ליישר את הלקוח ע``פ דרישת החברה.
 
למעלה