ביטוח לקטנוע באנגליה

mz 2t power

New member
ביטוח לקטנוע באנגליה../images/Emo53.gif

היי, אני טס לאנגליה ביוני לטיול ואירוע של מועדון ווספות מקומי.יש לי כבר ווספה שמורה לאירוע שמושאלת לי לאירוע מאחד חברי המועדון. ויש בעיה קטנה(גדולה) אחת,הביטוח.מדובר על 4 ימים בסה"כ ולצערי מבדיקות של האיש שלי באנגליה עדיין לא ניתן להסדיר את הביטוח מכיוון שאני לא אזרח אנגליה ו\או האיחוד האירופאי. למישהו היה נסיון עם כזה דבר בעבר?יש לציין שמדובר על קטנוע פרטי ולא רכב שכור.והשאלה למה רכב או אופנוע שכור ניתן לבטח ורכב פרטי לא?!
 

nex69

New member
את התשובה כבר כתבת לפני השאלה...

"עדיין לא ניתן להסדיר את הביטוח מכיוון שאני לא אזרח אנגליה ו\או האיחוד האירופאי" או שתסדר את הפוליסה דרך הסוכן ביטוח שלך בארץ או שאותו מכר/חבר/איש קשר יצרף אותך לביטוח שלו
 

R750-Girl

New member
../images/Emo45.gif בדיוק מה שאתה צריך לעשות

תבקש להיות נהג שני בפוליסה שהמבוטח הראשי הוא תושב האי - מניסיון זה עובד (אנחנו עשינו אותו הדבר לפני כמה שנים עם Direct Line)
 

mz 2t power

New member
הוא כבר ניסה גם את זה...

הנה המייל שהוא שלח לי כתשובה: hi mate ,ive been trying all morning and cant get round it ,even was going to cancel a scoot on my multi bike policy ,reinsure under a multi rider policy but they still threw me out cos your not a uk or eu resident .ill keep going ,if the worse comes to the worse ill still pick u up ,you stay here for the thurs and ill take you to either the site of the rally or to paul or some one who can take you ,and pick you up again and bring you back to mine so you can prepare for your journey round the uk ,but ill keep trying mate ,the only worrying thing is the cost as its going to be a specialised insurer,but hey can only try mate cant we כנראה שנצטרך לעבוד על אזרחות אירופאית... ;)
 
למעלה