ביטוח מנהלים - הוני

omerbt

New member
ביטוח מנהלים - הוני

האם השתנו התקנות של ביטוח מנהלים במסלול הוני לאחרנה - מ 2008? האם נכון שיותר אין כזה דבר "מסלול הוני" - וכל ההפקדות הם לקצבה (עד מינימום מסויים)? מישהו יכול להסביר יותר מדוייק מהן התקנות החדשות?
 
ביטול הביטוח הפנסיוני ההוני

ביום 24 בינואר 2008 התקבל החוק הקובע כי אין להפקיד יותר לקופה הונית או לקופת גמל במתכונתה הישנה אלא רק לקופה קיצבתית, ומעתה קיימים שני סוגי מוצרים, קופת גמל משלמת קיצבתית וקופת גמל שאינה משלמת, המקבילה לתשלום הוני. מידע נוסף ניתן למצוא בביזנפדיה - אנציקלופדיה לעסקים וחשבונואת. ---------------- הערך היומי בביזנספדיה: כתיבת תוכנית עסקית
 

ora4444

New member
בקשת חידוד והבהרה בבקשה

מהכתבה שצירפת:"מעתה קיימים שני סוגי מוצרים, קופת גמל משלמת קיצבתית וקופת גמל שאינה משלמת, המקבילה לתשלום הוני. על מנת לקבל סכום חד פעמי יהיה על החוסך לפנסיה להגיע לקצבה חודשית מינימאלית על-סך 3,850 ש"ח, את יתרת הכספים שנצברו ניתן יהיה להוון ולקבל כסכום חד פעמי. לגבי הפקדות שבוצעו עד ליישום החוק, ישמרו הכללים ניתן יהיה למשוך כספים שהופקדו לביטוח הוני או לקופת גמל כסכום חדש פעמי ואילו כספים שהופקדו לאחר החקיקה יוגדרו ככספים המיועדים לקצבה". מה הכוונה בהיוון/להוון במקרה הזה? האם בכל חברת פנסיה קיימת האופציה לתשלום הוני חד פעמי? באם אני מעוניינת בגיל פרישה קבלת הפנסיה בתשלום חד פעמי?-האם מקבלים כחד פעמי את כל הסכום או חלק הוני וחלק קצבה? בשל החוקים החדשים של הממשלה החמודה שלנו - האם עדיף עדיין הפרשות עובד/מעביד 100% או לפי מנימום 65% מהמשכורת? אודה לחידוד, תודה רבה.
 
למעלה