ביטוח נסיעות לחו``ל

יייעקב

New member
ביטוח נסיעות לחו``ל

ברצוני להמליץ על אתר המוכר ביטוח נסיעות on line באמצעות שרת מאובטח. הכיסוי הביטוחי גבוה מאוד (עד 5.000.000$) והמחיר זול. הביטוח נעשה ישירות באמצעות לוידס וחוסך פערי תיווך. השרות מצויין.
 

עופר 13

New member
ביטוח נוסעים לחו``ל בלוידס

אני מציע להזהר ,ראיתי :הכיסוי טוב מאד והמחיר עוד יותר אבל אם בסיס המבטח או הבוגנות לא בארץ הפוליסה לא כפופה לחוק הישראלי ובמקרה תביעה לא מאושרת או שיש ספק קשה מאד לטפל !!! חברות הביטוח הישראליות לא זולות אבל כפופות ליחוק ולבתי במשפט בארץ :לוידס מיצגת בארץ ע``י טובי הסוכנים שיש אבל כפופה לחוק האנגלי ... והיא גם לא בדיוק חברת ביטוח כמו אררט או מגדל או הכשרת הישוב ...
 

יייעקב

New member
לעופר. שים לב

שהבסיס הכבד של הפוליסה הוא הכיסוי לאישפוז בחרום ששם מועברת התחיבות לבית החולים ישירות. ותקרא בסוף הפוליסה שהכתובת לתלונות היא ישירות בלוידס. לכן לדעתי אין ממה לחשוש הפוליסה כפי שציינת במחיר טוב ובכיסוי מורחב.
 

עופר

New member
ביטוח בחברה זרה

1. לוידס זה לא חברת ביטוח אלא איגוד של חתמים : למיטב ידיעתי הם מיוצגים בארץ ע``י סוכני ביטוח כגון שוקי מדנס אבל אם יש בעיה בעיקר לאדם פרטי והפוליסה נעשתה באינטרנט , אינך יודע מי הסוכן /חתם /מתווך ואינך יודע היכן הוא יושב , יכול להיות שבארץ , ויכול להיות שבאחד מאיי התעלה האנגלית אז תלך ותתבע בבימ``ש לתביעות קטנות בלונדון ? 2. רוב התביעות הן על נזקים קטנים : מזוודה , ביקור רופא לחברות הביטוח , גם אלה דרך כרטיסי האשראי יש מוקד שרות : מלקוחותי אני יודע שזה מעולה שיש מוקד שרות והמעניין שברוב המקרים ניתן לקבל גם דובר עברית , וגם נתקלתי ברוסית . (ואנקדוטה לך : דובר העברית היה פלשתינאי מתוניס !!! ) נו מה יש ללוידס להציע ?
 

יייעקב

New member
מה שאתה אומר

בעצם זה שבכל המוקדים נמצאים קודם כל דוברי אנגלית ומידי פעם ניתן למצוא דובר עיברית.כך גם במוקד זה המופעל 24 שעות ביממה. אם אתה מאלה שמבינים שביטוח מכסה את מה שכתוב ולא מחפשים ``קומבינות`` הרי שהתוכנית מתאימה להם.
 
למעלה