ביטוח סיעודי נוסף על של הכללית?

  • פותח הנושא occam
  • פורסם בתאריך

occam

New member
ביטוח סיעודי נוסף על של הכללית?

שלום, אני בן 26, מבוטח בכללית מושלם (פלטינום). לפני מספר שנים אבי רכש עבורי ביטוח סיעודי דרך כללית (כלומר הביטוח הסיעודי של דיקלה) האם לדעתכם ביטוח זה מספק או שאתם ממליצים על ביטוח נוסף/במקום דרך חברת ביטוח אחרת. אשמח לקבל הצעות גם במסרים במידה ומדובר בתוכן שיווקי, ובלבד שיוצג בבירור היתרון שבפוליסה אחרת באם קיים. תודה מראש ושבוע טוב.
 

דן סלס

New member
כמה ? ולכמה זמן?

זו שאלת המפתח כאשר קונים עוד ביטוח סעודי תלוי כמה קונים ולמשך כמה זמן אם לאביך יש ביטוח סעודי שייתן לו לפחות 15,000 ש"ח לחודש ומשך הפיצוי בכל הביטוחים יהיה כל החיים - זה נשמע סביר אם לא - תשלימו.
 

occam

New member
נראה לי שבילבלתי

הביטוח הוא עבורי <- אינני יודע מה הסכום המומלץ מכיוון שאני לא מכיר אף אדם סיעודי, האם הערכת ה-15,000 סבירה במחירים של היום? אם כן אז הביטוח הרגיל מספיק לבערך חצי....
 

דן סלס

New member
עלות סעוד

עלות סעוד ברמה סבירה ולא משנה הגיל היא מ 15,000 ש"ח ומעלה, יש גם ב 25,000 ש"ח לחודש אם חסר לך - קנה עוד.
 
ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי של קופת חולים הוא ביטוח קולקטיבי לכלל חברי הקופה, בדרך כלל הביטוח הוא עד 5 שנים וככול שאתה מזדקן, תגמולי הביטוח קטנים , כך שאם בגל 30 אתה זכאי ל- 5,000 ש"ח פיצוי לחודש, בגיל 60 תהיה זכאי ל-500 ש"ח תגמול חודשי! דווקא בגיל שאתה קרוב לוודאי תזדקק לו, לא יהיה לך ביטוח סיעודי.........! יחד עם זאת הביטוח הוא זול במחיר סביר יחסית למה שמקבלים. לכן מומלץ לבצע ביטוחים משלימים למה שרכשת דרך הקופה.
 
למעלה