ביטול הגעת טכנאי
אשמח לעזרה ועצה...
אז ננסה לספר בקצרה את הסיפור... הזמנו ארון מחברה מסויימת, בזמן הרכבת הארון גילינו פגמים במספר מגירות ובארון עצמו.
המתקין לקח איתו את החלקים הפגומים ואמר שיצרו איתנו קשר לתאם החלפה. כמובן שלא יתרנו קשר.
אחרי מספר ימים התקשרנו וקבענו תאריך שיגיע מתקין ויחליף את החלקים הפגומים.
אישתי נאלצה לצאת מוקדם מהעבודה רק בשביל לגלות שהמתקין לא הגיע (מיותר לציין שלא התקשרו אפילו להגיד).
נקבע שוב תאריך והפעם התקשרנו אליהם שעה-שעתיים לפני השעה שנקבעה ונאמר לנו שכנראה שהמתקין לא יגיע (ושוב לא התקשרו קודם להודיע על זה).
בפעם השלישית כבר הגיע וגם זה באיחור של שעתיים.
החברה מסרבת בתוקף לפצות אותנו.
קראתי על תיקון ב"חוק להגנת הצרכן" לגבי ביטול/איחור של טכנאי ועל פניו נראה שזה מתאים אנו שוקלים לתבוע אותם, אשמח אם אוכל לקבל עצה האם יש לי פה "קייס" כמו שאומרים או שחבל לי על הזמן.
תודה
אשמח לעזרה ועצה...
אז ננסה לספר בקצרה את הסיפור... הזמנו ארון מחברה מסויימת, בזמן הרכבת הארון גילינו פגמים במספר מגירות ובארון עצמו.
המתקין לקח איתו את החלקים הפגומים ואמר שיצרו איתנו קשר לתאם החלפה. כמובן שלא יתרנו קשר.
אחרי מספר ימים התקשרנו וקבענו תאריך שיגיע מתקין ויחליף את החלקים הפגומים.
אישתי נאלצה לצאת מוקדם מהעבודה רק בשביל לגלות שהמתקין לא הגיע (מיותר לציין שלא התקשרו אפילו להגיד).
נקבע שוב תאריך והפעם התקשרנו אליהם שעה-שעתיים לפני השעה שנקבעה ונאמר לנו שכנראה שהמתקין לא יגיע (ושוב לא התקשרו קודם להודיע על זה).
בפעם השלישית כבר הגיע וגם זה באיחור של שעתיים.
החברה מסרבת בתוקף לפצות אותנו.
קראתי על תיקון ב"חוק להגנת הצרכן" לגבי ביטול/איחור של טכנאי ועל פניו נראה שזה מתאים אנו שוקלים לתבוע אותם, אשמח אם אוכל לקבל עצה האם יש לי פה "קייס" כמו שאומרים או שחבל לי על הזמן.
תודה