ראשית אציין שאבחון טוב נותן לצוות בי"ס ולכם
להבין איפה בדיוק הקשיים ואיך לעבוד עם הילד .
 
בשביל לקבל התאמות ועזרה לימודית כגון מורת שילוב , (בחטיבה כאן אלו אסטרטגיות למידה בקבוצה של 4 ) , בהכתבה באנגלית הוא מקבל פחות מילים , שימוש במילונית .
דף נוסחאות בתיכון יש צורך באבחון וו. שילוב כי מעבר לחטיבה מצריך ו. חדשה .
רצוי לבקש ו. לקראת חטיבה אבל עם התחייבות להביא אבחון תקף בתחילת כיתה ז'
תראי אלו הגזירות החדשות של פירון שאישית אני מאמינה שלא יחזיקו מעמד ועדיף שיהיה אבחון תקף .
למרות העלות שלו .
 
בב"ש יש לי מאבחן מצויין .
 
אם תרצי המלצה .