ביטול חיוב בישראכרט
שכרתי אתמול סרט די. וי. די. בוידיאומט של "ענק הוידאו", ולא הצלחתי ליהנות ממנו - מלא בהיתקעויות, קפיצות ודילוגים. החזרתי את הסרט, התקשרתי למוקד שלהם, השארתי הודעה, ולא נראה לי שיחזרו אליי בקרוב. שאלתי: האם מותר לי, בנסיבות בהם הם אינם חוזרים אליי בפרק זמן סביר, לבטל את החיוב בישראכרט? איך עושים את זה? אגב, החברים שאצלם ראיתי את הסרט אמרו שזה כבר קרה להם באותה המכונה. בכל מקרה, משם כבר לא אשאיל סרטים.
שכרתי אתמול סרט די. וי. די. בוידיאומט של "ענק הוידאו", ולא הצלחתי ליהנות ממנו - מלא בהיתקעויות, קפיצות ודילוגים. החזרתי את הסרט, התקשרתי למוקד שלהם, השארתי הודעה, ולא נראה לי שיחזרו אליי בקרוב. שאלתי: האם מותר לי, בנסיבות בהם הם אינם חוזרים אליי בפרק זמן סביר, לבטל את החיוב בישראכרט? איך עושים את זה? אגב, החברים שאצלם ראיתי את הסרט אמרו שזה כבר קרה להם באותה המכונה. בכל מקרה, משם כבר לא אשאיל סרטים.