ביטול חיוב בישראכרט

chafayki

New member
ביטול חיוב בישראכרט

שכרתי אתמול סרט די. וי. די. בוידיאומט של "ענק הוידאו", ולא הצלחתי ליהנות ממנו - מלא בהיתקעויות, קפיצות ודילוגים. החזרתי את הסרט, התקשרתי למוקד שלהם, השארתי הודעה, ולא נראה לי שיחזרו אליי בקרוב. שאלתי: האם מותר לי, בנסיבות בהם הם אינם חוזרים אליי בפרק זמן סביר, לבטל את החיוב בישראכרט? איך עושים את זה? אגב, החברים שאצלם ראיתי את הסרט אמרו שזה כבר קרה להם באותה המכונה. בכל מקרה, משם כבר לא אשאיל סרטים.
 
ביטול חיוב

לא נראה שיש לך סיכוי מן הטעמים הבאים 1.הכסף כנראה ניגבה כבר על ידי ענק הווידאו "בפרק זמן סביר" שציינת 2. חברת ענק הווידאו הם גם לקוחות של חברות האשראי, וכנראה שהם לקוחות קצת יותר גדולים ממך,וחברות האשראי לא יפגעו בלקוחות הגדולים שלהם
 
את יכולה.

תשלחי מכתב בו את דורשת את כספף בחזרה, ותפני גם לחברת האשראי לביטול העסקה.
 

alondr

New member
וידאומט

מנסיון שלי לגבי תלונות על וידאומטים בעייתיים החברה המפעילה מתייחסת לתלונות ונותנים זיכוי בלי בעייה.לי הייתה בעייה עם וידאומט מסויים בטבריה שלא כיבד כרטיס לייףסטייל מספר פעמים והם טיפלו בבעייה זיכו אותי וגם נתנו לי השכרה חינם.
 
למעלה