ביטול מכירה וההבטחה לשבור את המחיר של מחסני חשמל

שלום, מצאתי טוסטר באתר המשביר לצרכן במחיר של 200 שח. שילמתי, עברתי דרך שירות לקוחות, אחרי כמה ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי והם מבטלים את המכירה. מגיע לי איזה פיצוי?
שנית, באתר של מחסני חשמל כתוב באותו דף של אותו מוצר (ששם עולה 250 ש"ח, שמובטח לשבור את המחיר במידה ומוצאים. אז פניתי אליהם, לקחו טלפון ואת הדגם של המוצר, ולא חזרו. התקשרתי, מישהו אמר לי שהם לא שוברים כל מחיר וזה מופיע באחריות אמרתי לו בוא נקרא, הרי לא באמת כתוב שם משהו רלבנטי לנושא, הוא לא רצה. אמרתי לו אני רוצה שהאחראי יחזור אליי אמר לי תתקשר אלינו, בקשתי שיתקשרו אליי, אמר לי לא - תתקשר. שאלתי לשמו ענה "רז" שאלתי מאיזה צוות והתנתקה השיחה. התקשרתי שוב, אמרתי לו שהוא ניתק, ניסה להכחיש וכו'... השאלה, אפשר לאלץ אותם לשבור את המחיר, את החצופים האלה? תודה
 
שלום, מצאתי טוסטר באתר המשביר לצרכן במחיר של 200 שח. שילמתי, עברתי דרך שירות לקוחות, אחרי כמה ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי והם מבטלים את המכירה. מגיע לי איזה פיצוי?
שנית, באתר של מחסני חשמל כתוב באותו דף של אותו מוצר (ששם עולה 250 ש"ח, שמובטח לשבור את המחיר במידה ומוצאים. אז פניתי אליהם, לקחו טלפון ואת הדגם של המוצר, ולא חזרו. התקשרתי, מישהו אמר לי שהם לא שוברים כל מחיר וזה מופיע באחריות אמרתי לו בוא נקרא, הרי לא באמת כתוב שם משהו רלבנטי לנושא, הוא לא רצה. אמרתי לו אני רוצה שהאחראי יחזור אליי אמר לי תתקשר אלינו, בקשתי שיתקשרו אליי, אמר לי לא - תתקשר. שאלתי לשמו ענה "רז" שאלתי מאיזה צוות והתנתקה השיחה. התקשרתי שוב, אמרתי לו שהוא ניתק, ניסה להכחיש וכו'... השאלה, אפשר לאלץ אותם לשבור את המחיר, את החצופים האלה? תודה
לפחות אצלך הודיעו... אלי ממש בכלל לא חזרו.

מקום פח
 

רוב הזמן נח

Well-known member
שלום, מצאתי טוסטר באתר המשביר לצרכן במחיר של 200 שח. שילמתי, עברתי דרך שירות לקוחות, אחרי כמה ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי והם מבטלים את המכירה. מגיע לי איזה פיצוי?
שנית, באתר של מחסני חשמל כתוב באותו דף של אותו מוצר (ששם עולה 250 ש"ח, שמובטח לשבור את המחיר במידה ומוצאים. אז פניתי אליהם, לקחו טלפון ואת הדגם של המוצר, ולא חזרו. התקשרתי, מישהו אמר לי שהם לא שוברים כל מחיר וזה מופיע באחריות אמרתי לו בוא נקרא, הרי לא באמת כתוב שם משהו רלבנטי לנושא, הוא לא רצה. אמרתי לו אני רוצה שהאחראי יחזור אליי אמר לי תתקשר אלינו, בקשתי שיתקשרו אליי, אמר לי לא - תתקשר. שאלתי לשמו ענה "רז" שאלתי מאיזה צוות והתנתקה השיחה. התקשרתי שוב, אמרתי לו שהוא ניתק, ניסה להכחיש וכו'... השאלה, אפשר לאלץ אותם לשבור את המחיר, את החצופים האלה? תודה
לפחות אצלך הודיעו... אלי ממש בכלל לא חזרו.

מקום פח
מחסני חשמל זה שוק. עדיף לקנות באייס.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
קראתי באתר של מחסני חשמל, כתוב שם "שוברים כל הצעה על פי אותם תנאי עיסקה" - כשלוחצים על הקישור כתוב "השאירו פרטים ותקבלו הצעה שווה במיוחד" מעבר לזה לא מצאתי פרוש מה זה "שוברים כל הצעה" אתה גם כותב שמובטח "לשבור את המחיר" - תוכל להסביר מה זה לשבור מחיר ?
ואגב - המשביר לא מציע לך לקנות את המוצר ב 200 שקל כי לדבריו אין לו את המוצר הזה ....
תוכל להביא קישורים לדברים שציינת ?
וזה מזכיר לי - ליד הבימה יש מוכר בייגלאך שמוכר ב 15 ש"ח, ניגש אליו קונה ושואל מדוע אינו מוכר ב 8 כמו המוכר ממול, השיב לו "אז גש תקנה אצלו" אומר לו הקונה "אבל נגמר לו" עונה המוכר "גם כשלי נגמר אני מוכר ב 8"
בקיצור - אין דרך לאלץ אותם, הם הטעו אותך אך לא התחייבו לך במאום וגם לא נגרם לך כל נזק כספי, גש אליהם ברוח טובה אולי יתנו לך הצעה שווה יותר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קראתי באתר של מחסני חשמל, כתוב שם "שוברים כל הצעה על פי אותם תנאי עיסקה" - כשלוחצים על הקישור כתוב "השאירו פרטים ותקבלו הצעה שווה במיוחד" מעבר לזה לא מצאתי פרוש מה זה "שוברים כל הצעה" אתה גם כותב שמובטח "לשבור את המחיר" - תוכל להסביר מה זה לשבור מחיר ?
ואגב - המשביר לא מציע לך לקנות את המוצר ב 200 שקל כי לדבריו אין לו את המוצר הזה ....
תוכל להביא קישורים לדברים שציינת ?
וזה מזכיר לי - ליד הבימה יש מוכר בייגלאך שמוכר ב 15 ש"ח, ניגש אליו קונה ושואל מדוע אינו מוכר ב 8 כמו המוכר ממול, השיב לו "אז גש תקנה אצלו" אומר לו הקונה "אבל נגמר לו" עונה המוכר "גם כשלי נגמר אני מוכר ב 8"
בקיצור - אין דרך לאלץ אותם, הם הטעו אותך אך לא התחייבו לך במאום וגם לא נגרם לך כל נזק כספי, גש אליהם ברוח טובה אולי יתנו לך הצעה שווה יותר.
בוא וניגש לאתר מכירות גדול, ידוע, מוכר ואמין. אצלם כתוב שהם שוברים כל הצעה - בתנאי שהמוצר הגיע מאותו יבואן ונושא את אותה אחריות.
כלומר: אם המוצר מגיע מיבואן מקבילי, הם לא יתחרו במחיר.
ואם האחריות המוצהרת אצלם היא למשך 3 שנים ובאתר האחר האחריות היא לשנה, גם אז הם לא יציעו "שבירת מחיר".
ואם המוצר לא קיים אצל בית העסק שמפרסם אותו, סביר שהם ישיבו, שהם לא מתחרים ב'שום דבר'. ובכלל, הם אפילו יוכלו לבשר לך שגם אצלם אותו צעצוע אזל מהמלאי. ['לא ידענו, אבל ביררנו עם היבואן וזהו. אצלו זה פשוט אזל'], כך הם יגידו.
ובמקרה אחר, הצגתי בפניהם הצעה מאתר מתחרה, שבו המחיר היה באמת נמוך מאד. הם השיבו, שבמקרה זה אין באפשרותם להתחרות, אבל לטובת שביעות רצוני, הם יוזלו את העלות ב-1 ש"ח. וואו. כמה נדיב!
ואגב, קרה לי פעם קטע גרוע יותר.
דיברתי עם נציג ו-ווידאתי שהמוצר קיים. מילאנו יחד את ההזמנה "ידנית" וקיבלתי חשבונית בדוא"ל.
לאחר יומיים, התקשרו אלי מבית העסק, והודיעו לי שהמוצר אזל ולא אוכל לקבלו. אי לכך, הם זיכו את חשבוני בעלות הרכישה.
התעצבנתי וכתבתי כאן, בפרום זה תלונה על הסיפור, עם העתק לבית העסק.
נציג בכיר מאותו בית עסק, יצר עמי קשר. הוא טען, שהבחור שהתקשר אלי הוא "חדש, ואינו מעורה בכללי החברה"... לכן, הוא הציע לי מוצר משוכלל מזה שהזמנתי, באותו מחיר ששולם תמורת המוצר שלא היה. הוא רק ביקש בנימוס, שאכתוב כתבת "תיקון" לגבי תלונתי על בית העסק. "אתה לא חייב, אבל אודה לך אם תרשום", כך ביקש. השבתי, שברגע שהמוצר גם יגיע לביתי, אכתוב שבחים על בית העסק וכך גם עשיתי, תוך ששלחתי לו קישור לפוסט.. סוף טוב, הכל טוב.
 
בוא וניגש לאתר מכירות גדול, ידוע, מוכר ואמין. אצלם כתוב שהם שוברים כל הצעה - בתנאי שהמוצר הגיע מאותו יבואן ונושא את אותה אחריות.
כלומר: אם המוצר מגיע מיבואן מקבילי, הם לא יתחרו במחיר.
ואם האחריות המוצהרת אצלם היא למשך 3 שנים ובאתר האחר האחריות היא לשנה, גם אז הם לא יציעו "שבירת מחיר".
ואם המוצר לא קיים אצל בית העסק שמפרסם אותו, סביר שהם ישיבו, שהם לא מתחרים ב'שום דבר'. ובכלל, הם אפילו יוכלו לבשר לך שגם אצלם אותו צעצוע אזל מהמלאי. ['לא ידענו, אבל ביררנו עם היבואן וזהו. אצלו זה פשוט אזל'], כך הם יגידו.
ובמקרה אחר, הצגתי בפניהם הצעה מאתר מתחרה, שבו המחיר היה באמת נמוך מאד. הם השיבו, שבמקרה זה אין באפשרותם להתחרות, אבל לטובת שביעות רצוני, הם יוזלו את העלות ב-1 ש"ח. וואו. כמה נדיב!
ואגב, קרה לי פעם קטע גרוע יותר.
דיברתי עם נציג ו-ווידאתי שהמוצר קיים. מילאנו יחד את ההזמנה "ידנית" וקיבלתי חשבונית בדוא"ל.
לאחר יומיים, התקשרו אלי מבית העסק, והודיעו לי שהמוצר אזל ולא אוכל לקבלו. אי לכך, הם זיכו את חשבוני בעלות הרכישה.
התעצבנתי וכתבתי כאן, בפרום זה תלונה על הסיפור, עם העתק לבית העסק.
נציג בכיר מאותו בית עסק, יצר עמי קשר. הוא טען, שהבחור שהתקשר אלי הוא "חדש, ואינו מעורה בכללי החברה"... לכן, הוא הציע לי מוצר משוכלל מזה שהזמנתי, באותו מחיר ששולם תמורת המוצר שלא היה. הוא רק ביקש בנימוס, שאכתוב כתבת "תיקון" לגבי תלונתי על בית העסק. "אתה לא חייב, אבל אודה לך אם תרשום", כך ביקש. השבתי, שברגע שהמוצר גם יגיע לביתי, אכתוב שבחים על בית העסק וכך גם עשיתי, תוך ששלחתי לו קישור לפוסט.. סוף טוב, הכל טוב.
חבל מאוד שככה הם מתנהלים... אני משער שאם ככה אין לי הרבה מה לצפות, בכל מקרה עשיתי מה שיכולתי. אני מקווה שמתישהו יתבעו אותם.
 
אתה טועה כי פניתי גם לפורום של המועצה לצרכנות וזו הטעייה. את הטוסטר מוכרים כמה וכמה חנויות באתרים שלהם ב 200.... באתר אתה תראה שאין כוכבית או משהו כזה, כתוב מתחייבים לשבור על מחיר. תנאי העסקה בכל אחת מהחונויות האלה הם - תשלם לנו. רק תשלם. הסיפור בסוף עם הפאנצ' לא מלמד ולא עוזר ולא יודע למה ישר אתה מניח שהטעות אצלי, כנראה לא עברת דרך השירות שלהם / הרבה זמן. יש הטעייה מצדם, שלא לדבר על היחס וההתנהלות שלהם.


רק תבחר באיזו חנות תרצה לקנות ב 200 במקום 250.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה טועה כי פניתי גם לפורום של המועצה לצרכנות וזו הטעייה. את הטוסטר מוכרים כמה וכמה חנויות באתרים שלהם ב 200.... באתר אתה תראה שאין כוכבית או משהו כזה, כתוב מתחייבים לשבור על מחיר. תנאי העסקה בכל אחת מהחונויות האלה הם - תשלם לנו. רק תשלם. הסיפור בסוף עם הפאנצ' לא מלמד ולא עוזר ולא יודע למה ישר אתה מניח שהטעות אצלי, כנראה לא עברת דרך השירות שלהם / הרבה זמן. יש הטעייה מצדם, שלא לדבר על היחס וההתנהלות שלהם.


רק תבחר באיזו חנות תרצה לקנות ב 200 במקום 250.
אז למה אתה לא בוחר חנות וקונה ב-200?
 
אז למה אתה לא בוחר חנות וקונה ב-200?
האמת שאני לא כל כך מבין מה לא ברור. הם משווקים בעזרת הבטחה, נשבור כל מחיר. כך הם קוראים ומשכנעים אנשים, שהם נותנים על אותו מוצר את המחיר הזול ביותר, ואם תמצא הצעה זהה במחיר נמוך יותר הם ישברו אותה. אז אני רוצה שישברו את המחיר של 200. אולי אם הנציג הטלפוני היה יותר מנומס וכו' לא הייתי פונה למועצה לצרכנות, אבל גם שקרים וגם זלזול. לא לוקח אישית במיוחד אבל אני אוהב צדק ודיוק כנראה, אולי קיבלת תשובה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האמת שאני לא כל כך מבין מה לא ברור. הם משווקים בעזרת הבטחה, נשבור כל מחיר. כך הם קוראים ומשכנעים אנשים, שהם נותנים על אותו מוצר את המחיר הזול ביותר, ואם תמצא הצעה זהה במחיר נמוך יותר הם ישברו אותה. אז אני רוצה שישברו את המחיר של 200. אולי אם הנציג הטלפוני היה יותר מנומס וכו' לא הייתי פונה למועצה לצרכנות, אבל גם שקרים וגם זלזול. לא לוקח אישית במיוחד אבל אני אוהב צדק ודיוק כנראה, אולי קיבלת תשובה.
אוקיי, ונגיד יציעו לך ₪199, שווה את הטרחה?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
האמת שאני לא כל כך מבין מה לא ברור. הם משווקים בעזרת הבטחה, נשבור כל מחיר. כך הם קוראים ומשכנעים אנשים, שהם נותנים על אותו מוצר את המחיר הזול ביותר, ואם תמצא הצעה זהה במחיר נמוך יותר הם ישברו אותה. אז אני רוצה שישברו את המחיר של 200. אולי אם הנציג הטלפוני היה יותר מנומס וכו' לא הייתי פונה למועצה לצרכנות, אבל גם שקרים וגם זלזול. לא לוקח אישית במיוחד אבל אני אוהב צדק ודיוק כנראה, אולי קיבלת תשובה.
קבל דוגמית. ואם הם ייווכחו שהמחיר שאתה מציג בפניהם גבוה מהמחיר שלהם? זכותם המלאה להוריד לך שקל מתחת למחיר שהעתקת ואז הם כביכול שברו מחיר.
אין כאן שום עבירה ואם אתה מחפש לקבל סחורה שעלותה היא 200 ש"ח ב-150 ש"ח, אתה פשוט חי בסרט.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
שווה לנסות!

אנחנו בלאסטפרייס​

שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!
איך זה עובד?
1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!




ההצעה תינתן באופן טלפוני על ידי נציג מכירות.


התנאים
ההצעה תהיה על אותו המוצר ואותו הדגם המדויק, אותם תנאי אחריות ותשלום, המשווק על ידי מפיץ מורשה כפי שנרשם באתר היצרן או היבואן המקומי . הצעה טובה עוד יותר יכולה להיות בתנאי עסקה משופרים כמו החזר בקנייה הבאה, מתנה בשווי ההפרש, וכו'. טלח, ההצעה שלנו תהיה בכפוף לבדיקת מחלקת הסחר, והמענה יינתן תוך יום עסקים.

שלח לבדיקה סגור
 
אני חושב שמגיע לי פיצוי יותר גדול, הרי עכשיו זה כבר לא עניין של לשבור את המחיר, זה עניין שטרטרו ושיקרו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני חושב שמגיע לי פיצוי יותר גדול, הרי עכשיו זה כבר לא עניין של לשבור את המחיר, זה עניין שטרטרו ושיקרו
נראה שהם לא חושבים ככה, אז השאלה מה אתה חושב שתצליח להשיג במאבק והאם זה יצדיק את המחיר. בהצלחה.
 
למעלה