דנה פארידר
New member
ביטול עיסקה וקבלת פיצוי בעקבות אספקה של רהיטים פגומים.
לפני שלושה חודשים הזמנתי רהיטים מחנות הרהיטים. אחרי כחודש קיבלתי אותם עם פגמים ולא לפי מפרט שהוזמן והחזרתי מיד לתיקון. מאז הרהיטים כבר היו בשני תיקונים במשך חודשיים ועדיין לא תוקנו כמו שצריך. דרשתי ביטול עיסקה ופיצוי על עוגמת נפש ונזק כספי שנגרם לי (הוצאות הובלה, הפסד שעות עבודה, נזק לקיר) אך בעל העסק הסכים להחזיר רק את עלות הרהיטים או לתקן שוב ולתת פיצוי. האם יש סיכוי לזכות בתביעה נגדו?
לפני שלושה חודשים הזמנתי רהיטים מחנות הרהיטים. אחרי כחודש קיבלתי אותם עם פגמים ולא לפי מפרט שהוזמן והחזרתי מיד לתיקון. מאז הרהיטים כבר היו בשני תיקונים במשך חודשיים ועדיין לא תוקנו כמו שצריך. דרשתי ביטול עיסקה ופיצוי על עוגמת נפש ונזק כספי שנגרם לי (הוצאות הובלה, הפסד שעות עבודה, נזק לקיר) אך בעל העסק הסכים להחזיר רק את עלות הרהיטים או לתקן שוב ולתת פיצוי. האם יש סיכוי לזכות בתביעה נגדו?