ביטול עיסקה

saritny

New member
ביטול עיסקה

לפני כחודשיים הזמנתי חדר שינה דרך האתר P1000, הספק - " Home Decor", כעבור מספר ימים נשברה המיטה,הוגשה תלונה ואיש שירות מטעם החברה נשלח אחרי יותר משלושה שבועות,כשהנ"ל לא מצא חנייה באיזור מגוריי,ביקש את עזרתי,לא יכולתי לתת עזרה,החליט שהוא עוזב ללא מתן השירות. כעבור מספר ימים נוספים שוחחתי עם סמנכ"ל החברה,שאמר שזו בעייה שלי שלא עזרתי לאיש השירות ושאקבל שירות רק כשיהיה שוב איש שירות באיזור הצפון!!!! כשהודעתי שאני מעוניינת בביטול העסקה, אמר הסמנכ"ל שעליי לשלם דמי ביטול והובלה,מה שמעוגן בחוק הגנת הצרכן,אבל לא כשלא מקבלים שירות כזה ולא על מוצר שמתפרק כעבור מספר ימים (שאגב,התייעצתי עם איש מקצוע שאמר שהמיטה לא הורכבה בצורה סימטרית במאת האחוזים ולכן התפרקה..) דעתך?!
 
למעלה