ביטול עסקה באלי אקספרס ?

cobehh

New member
הזמנתי 5 מוצרים באלי אקספרס.
נכתב שהם צפויים להגיע תוך חודש (אמצע דצמבר). שניים מהמוצרים הגיעו תוך שבוע. היתר לא הגיעו כלל ואני לא מקבל הודעות.
בינתיים הזמנתי עוד מוצר שכבר הגיע.
מה אני עושה בקשר למוצרים שלא הגיעו ?
למי אפשר לפנות ?
האם אני יכול להתחרט ולבטל את המוצרים שלא הגיעו ? אני כבר מעדיף לקנות אותם בארץ.

תודה מראש
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הזמנתי 5 מוצרים באלי אקספרס.
נכתב שהם צפויים להגיע תוך חודש (אמצע דצמבר). שניים מהמוצרים הגיעו תוך שבוע. היתר לא הגיעו כלל ואני לא מקבל הודעות.
בינתיים הזמנתי עוד מוצר שכבר הגיע.
מה אני עושה בקשר למוצרים שלא הגיעו ?
למי אפשר לפנות ?
האם אני יכול להתחרט ולבטל את המוצרים שלא הגיעו ? אני כבר מעדיף לקנות אותם בארץ.

תודה מראש
כל עוד לא עבר חודש, אין לך אפשרות לבטל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מניסיון רב שנים, מוצרים מסין יכולים להגיע גם אחרי חודשיים ולפעמים גם שלושה. אם זקוקים למוצר בדחיפות לא מזמינים מחו"ל (או משלמים על משלוח אקספרס). למיטב ידיעתי אי אפשר לבטל בדיעבד, הרי המוצרים כבר נשלחו אליך. העובדה שאחרים הגיעו (גם מהזמנות מאוחרות יותר) לא אומרת שהם לא יגיעו... הרוב מגיע בסופו של דבר. בכל הזמנה ב"עלי" מופיע לך התאריך האחרון להגנת הקונה, מתאריך זה יש לך 14 יום לפתוח מחלוקת על מוצר שלא הגיע (או לפנות לפני כן למוכר ולבקש להאריך את תקופת ההגנה).
 

michal@gal

Active member
מנהל
הזמנתי 5 מוצרים באלי אקספרס.
נכתב שהם צפויים להגיע תוך חודש (אמצע דצמבר). שניים מהמוצרים הגיעו תוך שבוע. היתר לא הגיעו כלל ואני לא מקבל הודעות.
בינתיים הזמנתי עוד מוצר שכבר הגיע.
מה אני עושה בקשר למוצרים שלא הגיעו ?
למי אפשר לפנות ?
האם אני יכול להתחרט ולבטל את המוצרים שלא הגיעו ? אני כבר מעדיף לקנות אותם בארץ.

תודה מראש
בודקים באפקליציה. יהיה כתוב שם עד מתי המוצר צריך להגיע. מאז פרוץ הקורונה הם נותנים 90 יום.
כשמסתיים ה-90 יום אפשר לפתוח dispute.
מהנסיון שלי, עד כה החזירו כסף על כל המוצרים שלא הגיעו.
 
למעלה