ביטול עסקה בדוא"ל

moshecaspi

Active member
ביטול עסקה בדוא"ל

עסקה מבוטלת בדוא"ל. העוסק טוען שהודעת הביטול לא הגיעה אליו (צפוי במדינתנו שהרי הדוא"ל הומצא אתמול) ועל הלקוח לוודע בטלפון את ביטול העסקה. היש בסיס משפטי בדבריו? שהרי המחוקק מצא, לדעתי, שהדוא"ל הוא כלי תקשורת אמין אחרת לא היה מוסיף אותו בסעיף 14ט(א) לחוק הגנת הצרכן. ואם לדעת העוסק על הלקוח לוודא ביטול בטלפון, הרי שלדעתי הוא מעקר מתוכן את אותו סעיף.
 

moshecaspi

Active member
אז הוא מוחק את המייל

או מעביר אותו לתיקיה אחרת וקסם, הנה ה"הוכחה" שהמייל לא התקבל.
&nbsp
&nbsp
 

° זואי °

New member
איך אפשר להוכיח דבר כזה?

איך אתה יכול להוכיח שמשהו שלא קרה או לא קיים?
 
יש מקרים שמיילים לא מגיעים לצד השני מסיבות תקשורת שונות...

יש תוכנות דואר שדוחות דוא"ל שהן לא מזהות,ועוד סיבות אחרות - נתקלתי במקרים כאלה אישית.
 
למעלה