ביטול עסקה בכ. אשראי

רייקי2

New member
עשיתי עסקה של מעל 10.000 שח. עדיין לא קיבלתי את הסחורה והתשלום הראשון עדיין לא ירד (עוד לא עברו שבועיים) ההתנהלות שלו לא נראת לי הגיונית ואני רוצה לבטל את העסקה.
ביקשתי מחברת האשראי שתבטל לי את העסקה ושם נאמר לי שצריך מכתב עם כל הפרטים. האיש הסכים לתת מכתב שהוא מסכים לתת את הכסף תוך 30 יום. לא ציין סכום
ועוד פרטים. השאלה שלי המילה של מי קובעת פה מול חברת האשראי? שלי או של המוכר?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
השאלה מנוסחת מוזר...
א. כיצד הוגדרה תקופת ההמתנה בעסקה? כמה ימי עבודה? "עוד לא עברו שבועיים"... על איזה שבועיים מודבר? שבועיים "נטו" של ימי עסקים, או שבועיים "ברוטו", שכוללים את פרופ' גרוטו = ימי שישי/שבת וחג?
ב. מיהו ה"איש שהסכים"? הסוחר? בעל האתר שדרכו רכשת? ובעצם, מהיכן בכלל רכשת?
ג. האם בדקת מהם תנאי ביטול העסקה? האם מדובר בתשלום של קנס? אחוזים מהעסקה? הגבוה שביניהם? הנמוך שביניהם? כדאי לבדוק!
ד. אודה, שאני אישית ביצעתי עסקה (במרשתת) עם רשת גדולה וידועה. מסיבות שתלויות רק בי, החלטתי לבטל את העסקה לאחר יום אחד.
פניתי לסניף של הרשת (ושם המוכרת השיבה לי, שעבור הזמנות באמצעות המרשתת יש לפנות לאתר ולא לחנות הפיזית), למרות זאת, היא גילתה נכונות ורצון לעזור ולשתף פעולה. היא אפילו הסבירה, שבמידה שהעסקה מבוטלת תוך 24 שעות, לא חל על הקונה קנס כלשהו! לאחר שנפרדנו, היא טרחה ליצור עמי קשר טלפוני בתום המשמרת שלה, כדי לוודא, האם הצלחתי ליצור קשר עם האתר; משימה קשה מאד כשלעצמה). השבתי לה בחיוב, ונפרדנו בתודה.
לאחר 10 ימי עסקים, זיהיתי זיכוי בחשבון הבנק, ואכן, לא נקנסתי. אז... היות שמדובר כאן בשביעות רצון מצידי, אומר שבמקרה שלי, היה מדובר ב"מחסני חשמל". כבוד.
 
למעלה