ביטול עסקה כתוצאה ממוצר פגום
ברצוני לברר מה מדיניות ביטול עסקה כתוצאה מקניית מוצר פגום שהיבואן החליט לזכות אותי בסכום הקנייה.
קניתי את המוצר ושילמתי את מלא הסכום בכרטיס האשראי (סכום הנמוך מ 500 שקל). כתוצאה מפגם כלשהו היבואן החליט להעניק לי זיכוי מלא והפנה אותי לחנות בחזרה.
כשפניתי לחנות גיליתי שאין להם את המוצר במלאי...
ניתנו לי 3 אפשרויות (לקנות מוצר שונה ולהשלים כסף - עוד כ 100-200 שקל לפחות, להזמין ולחכות למוצר הנ"ל - באותה נשימה נאמר לי שאם הוא יהיה פגום אני לא אהיה זכאי להחלפה/מתן שירות, או זיכוי כספי בקיזוז עלות הסליקה בערך של 10%).
בזמן הקניה המכיר שהיה על המוצר הינו המכיר ששילמתי עליו ולא היה הבדל במחיר בין קנייה במזומן או אשראי.
השאלה שלי מתייחסת לנושא הזיכוי הכספי בלבד -
1. האם זה חוקי?
2. ממתי עלות סליקת כרטיס הינה 10% ?
אם יש תובנות אחרות שקשורות להצעות האחרות אשמח לשמוע ...
ברצוני לברר מה מדיניות ביטול עסקה כתוצאה מקניית מוצר פגום שהיבואן החליט לזכות אותי בסכום הקנייה.
קניתי את המוצר ושילמתי את מלא הסכום בכרטיס האשראי (סכום הנמוך מ 500 שקל). כתוצאה מפגם כלשהו היבואן החליט להעניק לי זיכוי מלא והפנה אותי לחנות בחזרה.
כשפניתי לחנות גיליתי שאין להם את המוצר במלאי...
ניתנו לי 3 אפשרויות (לקנות מוצר שונה ולהשלים כסף - עוד כ 100-200 שקל לפחות, להזמין ולחכות למוצר הנ"ל - באותה נשימה נאמר לי שאם הוא יהיה פגום אני לא אהיה זכאי להחלפה/מתן שירות, או זיכוי כספי בקיזוז עלות הסליקה בערך של 10%).
בזמן הקניה המכיר שהיה על המוצר הינו המכיר ששילמתי עליו ולא היה הבדל במחיר בין קנייה במזומן או אשראי.
השאלה שלי מתייחסת לנושא הזיכוי הכספי בלבד -
1. האם זה חוקי?
2. ממתי עלות סליקת כרטיס הינה 10% ?
אם יש תובנות אחרות שקשורות להצעות האחרות אשמח לשמוע ...