לפני פחות משבועיים ביצעתי הזמנה בסכום גבוה. כיום אני מעונינת לבטל את הרכישה. פניתי לחב' האשראי ושאלתי מה עושים. הם בקשו מכתב מהמוכר
ובו מפורטים כל הפרטים של העסקה. האיש כתב לי שתוך חודש הוא מתחייב להחזיר לי את כל הסכום. הוא לא כתב פרטים מפורטים כגון פרטי כ. האשראי
וגובה הסכום. התשלום הראשון עדיין לא ירד ואני מעונינת לבטל את העסקה מראש.
השאלה שלי למי יש את המילה מול חברת האשראי שלי או של המוכר?
ובו מפורטים כל הפרטים של העסקה. האיש כתב לי שתוך חודש הוא מתחייב להחזיר לי את כל הסכום. הוא לא כתב פרטים מפורטים כגון פרטי כ. האשראי
וגובה הסכום. התשלום הראשון עדיין לא ירד ואני מעונינת לבטל את העסקה מראש.
השאלה שלי למי יש את המילה מול חברת האשראי שלי או של המוכר?