ביטול עסקת מכר מרחוק - משלוח מזון פגום
שלום לכולם,
הזמנתי פיצה לילדים אתמול.
הפיצה הגיעה שרופה לחלוטין, כך שלא ניתן לאכול אותה.
יצרתי קשר עם הפיצריה ולא הסכמתי לקבל פיצה אחרת, כי זה כבר היה מאוחר מדי ולא רלוונטי, אז דרשתי לקבל החזר וביטול עסקה.
הפיצריה כמובן סירבה, גם לאחר שהגעתי למקום והראיתי לבעלים את הפיצה השרופה.
כעת, ברור לי שהם עברו מולי על חוק המכר סעיף 11, מכיוון שסיפקו לי סחורה שלא ניתן לצרוך ואינה באיכות המתאימה.
אך עפ"י אילו סעיפים, אם ישנם, אני יכול לתבוע או לכתוב מכתב התראה, בהקשר של הגנת הצרכן?
האם הסעד נכלל בסעיף 31 (10,000 ללא הוכחת נזק)?
כיצד בעצם אני מחבר בין עסקת המכר מרחוק, עסקה בטובין פסידים, סחורה פגומה וביטול עסקה?
מורכב לי מדי
בתודה רבה
שלום לכולם,
הזמנתי פיצה לילדים אתמול.
הפיצה הגיעה שרופה לחלוטין, כך שלא ניתן לאכול אותה.
יצרתי קשר עם הפיצריה ולא הסכמתי לקבל פיצה אחרת, כי זה כבר היה מאוחר מדי ולא רלוונטי, אז דרשתי לקבל החזר וביטול עסקה.
הפיצריה כמובן סירבה, גם לאחר שהגעתי למקום והראיתי לבעלים את הפיצה השרופה.
כעת, ברור לי שהם עברו מולי על חוק המכר סעיף 11, מכיוון שסיפקו לי סחורה שלא ניתן לצרוך ואינה באיכות המתאימה.
אך עפ"י אילו סעיפים, אם ישנם, אני יכול לתבוע או לכתוב מכתב התראה, בהקשר של הגנת הצרכן?
האם הסעד נכלל בסעיף 31 (10,000 ללא הוכחת נזק)?
כיצד בעצם אני מחבר בין עסקת המכר מרחוק, עסקה בטובין פסידים, סחורה פגומה וביטול עסקה?
מורכב לי מדי
בתודה רבה