ביטול רכישה חמש דקות אחרי ההתחייבות לרכישה באיביי ?

יאיון11

New member
ביטול רכישה חמש דקות אחרי ההתחייבות לרכישה באיביי ?

מה המדיניות באיביי על ביטול הזמנה? אני מתכוון האם אין אפשרות לבטל הזמנה לאחר מספר דקות מהרכישה? להלן מהלך עניינים :- היזמנתי בתאריך 8 ליולי, ולאחר חמש דקות ביקשתי לבטל , קיבלתי מאיביי הודעה שהם שלחו למוכר הודעה על בקשת הביטול, ובאופן מטעה הם מצרפים לבקשה הודעה, כ א י ל ו שאני היזמנתי בתאריך 7 ליולי, (יום לפני) , אחרי זמן קצר הם משיבים לי, כי המוכר מסרב לבטל, כי המוצר נישלח כבר בתאריך 8 ליולי . אני מאוכזב.
 

Amiram_e

New member
בגדול המוכר לא בסדר אבל אתה לא יכול להאשים אותו

ברגע שקנית ושילמת , התחייבת בחוזה מולו. כמו שלא היית רוצה שהוא ישלח לך בקשת ביטול עשר דקות אחרי שהזמנת, גם אתה לא מצפה שהוא יסכים לכל ביטול של כל קונה, בעיקר לא עכור מוצרים שנמכרים אצלו לאט.
אתה יכול לוותר ולקבל את המוצר, אבל יכול לסרב לקבל אותו בדואר, או לא ללכת לקחת אותו כלל והוא יחזור למוכר.
קח שחשבון שההתנהלות הזו בעייתית מבחינת איביי. חד פעמית אולי בסדר, אבל לא להפוך את זה להרגל.
 

יאיון11

New member
אני לא יודע מי אשם יותר, המוכר או איביי ?

אני התחייבתי ורכשתי בתאריך 8 ליולי, ולאחר מספר דקות ביקשתי לבטל את ההזמנה, עברו כמה רגעים, ואני מקבל העתק של הודעה מאיביי אל המוכר , בקשה לביטול העיסקה, בהודעה הזאת מופיע באופן שיקרי שההזמנה שלי נעשתה ביום 7 ליולי, וזה איננו נכון ! כעבור עוד כמה דקות מגיעה התשובה שהמשלוח כבר בוצע ואין אפשרות לבטל ?!
האם למישהו היה ניסיון של ביטול הזמנה לאחר שעברו מספר דקות? האם לאיביי יש מדיניות כלשהי של היענות לביטולים שבוצעו מיד לאחר ההזמנה? , תודה לתשובות ולהערות.
 

francolana

New member
אתה מודע לזה שיש הבדלי שעות?

כלומר, אם עשית את הקניה ב- 8.7 עד 10 בבוקר בארהב (שעון איביי) זה עדיין 7.7
 

Amiram_e

New member
לידיעתך, משרדי איביי נמצאים בחוף המערבי GMT-8 זמן מקומי

וסופי השבוע מחושבים על פי הלוח הנוצרי (שבת ראשון) ולא על פי הלוח העברי.
השפה הרשמית בעבודה מול לקוחות היא אנגלית ולא עברית.
תלמד את החומר לפני שאתה מתחיל למכור באיביי ובא בתלונות כתוצאה מחוסר ידע בסיסי.
 

Amiram_e

New member
צודק אבל עדיין מתלונן על זמן מכירה "שקרי"

אז שכדאי שיכיר את לוח הזמנים של איביי מעבר לים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה הקשר למוצרים שנמכרים לאט? אין מצב שהוא שלח תוך 5 דקות

גם אם נניח שהוא היה מול המחשב בזמן אמת אין שום סיכוי שבחמש דקות הוא הספיק למסור חבילה לדואר. סתם לא שם לב לבקשת הביטול או שלא בא לו לבטל. לפי ה"חוק היבש" הוא צודק, אבל הוא לא חכם, ובעיקר לא שירותי.

באופן אישי אני חושבת שטוב יעשו איביי אם יאפשרו לקונים לבטל עסקאות בעצמם בטווח סביר של חצי שעה – שעה. זה מקובל בחנויות רבות.
 

Amiram_e

New member
זה בדיוק הקשר למוצר שנמכר לאט - אין למוכר אינטרס לבטל

ואני מסכים שברור שהמוכר עדיין לא הספיק לשלוח אבל סירב לבטל כי כניראה מדובר במוצר שלא נמכר בהצלחה, אחרת מה היה איכפת לו לבטל? למה לא ללכת כלפי הלקוח?
 

panayotiss

New member
מוכר שאין לו אינטרס לבטל בגלל שחושב בטווח המיידי הוא אידיוט

לא מכריחים לקוח לקנות!!!!!
&nbsp
מי שהתבלבל וקנה ומבקש לבטל צריך לאפשר לו. לא להפיל אותו בפח ולחייב אותו לקחת.
&nbsp
אגב הוא זכאי לתת פידבק וברור שייתן שלילי על החוויה הזו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 

trilliane

Well-known member
מנהל
שוב, מה הקשר? האינטרס האנוכי שלו אינו ממין העניין כאן

אף מוכר לא נהנה לבטל עסקה, זה ברור; אבל למוכר טוב לא צריך להיות אכפת לבטל בכל מקרה, הרי ברור שבקשת הביטול הגיעה לפני שהוא נקף אצבע, אולי אפילו לפני שהוא אפילו ראה את הקנייה. זאת סתם התעמרות בלקוח שהתחרט בזמן. ללכת איתו ראש בראש על העיקרון זה לא חכם ולא לעניין. מוכר ששם את הרצון האישי הקטנוני שלו לפני השירותיות ללקוח לא יגיע רחוק.
 
למעלה