ביטול תשלום על מעלית לחברת מעליות

ביטול תשלום על מעלית לחברת מעליות

אנחנו בבניין חדש, ומאז שנכנסו יש לנו בעיות עם המעלית.

כל פעם הייתה צונחת למצב שהיא מחוץ לשירות והיינו נלחמים לסדר את זה עד שלמדנו לתפעל אותה יותר טוב מהחברת מעליות

החברת מעליות מצידה מצאה איזה קומבינה כדי שהמעלית לא תיקרוס ותצא משירות אז המעלית מחנה באיזה קומה כל שהיא, כאילו מישהו מקומה 3 מזמין אותה המעלית מגיעה יורדת למטה ואחרי כמה דקות המעלית חוזרת לקומה שהיא מחנה בה.

כאילו אף אחד לא נהנה מזה, זה מבזבז לנו זמן ובעיקר חשמל.

החברה מצידה לא מצליחה לתקן את התקלה הזאת בשום צורה.
יש סיבה שנשלם להם 560 שקל כל חודש על שירות והחזקה?
אנחנו פשוט כבולים לשם בחוזה (לשנתיים) שהקבלן סגר איתם .
 
אסיפת הדיירים יכולה לקבל החלטה לסרב לשלם

כך לפחות נראה לי ולא מניסיון אישי ( לא עו"ד ).
נראה לי שסירוב אישי לסרב לשלם, זה לא חוקי ולא הוגן כלפי הדיירים האחרים שמשלמים לחב' המעליות באופן ישיר או דרך נציג וועד הבית.

אם וועד הבית מסרב לשלם על שירות ותחזוקה, זה חוקי מבחינת דיני וועד הבית, אבל זה גם אומר שוועד הבית צריך להתמודד עם ההשלכות של "הפרת חוזה"/ "ביטול חוזה" במידה ויהיו השלכות כאלה.
 
אבל הם לא נותנים

לנו שירות 100 אחוז וזה כבר חצי שנה ככה.
אנחנו משלמים דרך הוועד בית את התשלום לא דרך הדיירים.
&nbsp
&nbsp
 
יש לך דרכים חוקיות לפעול כדייר מן המניין

את/ה יכול לדרוש מנציג וועד הבית לכנס אסיפת דיירים בנושא.
אתה יכול לשים מודעה על לוח המודעות של חדר הכניסה ולפרט את אשר לבך.
אתה יכול לפנות בכתב לכל אחד מהדיירים בנפרד אם אתה רוצה.
&nbsp
חוץ מזה, אני לא פוסק כאן גזר דין שחובה עליך לקיים.
רק אומר מה נראה לי נכון, לפי מיטב ניסיוני והבנתי.
&nbsp
שיהיה בהצלחה.
 
למעלה