ביילסקי בטור נגד תופעת האופניים החשמליים

דוגמה טובה ל "טל קורה מבין עיניך"

הוא יודע לדבר יפה מאד על קסדה, ביטוח, רישון וסמכויות אכיפה לפקחים (בצדק), רק חבל שאת הדבר היחיד שנמצא בסמכותו
הבלעדית - שבילי אופניים - הוא שכח... אולי כי צריך קצת להתאמץ ולהוציא קצת כסף כדי שזה יקרה ולא רק לכתוב טורים לעיתון.
 

עומר247

New member
ממש לא בא להגן על העירייה אבל

בימים אלה מקימים שביל (קצר יחסית) ברחוב פרדס משותף פינת בן גוריון, ברחוב בן גוריון הקימו מסלול אופניים לכל אורכו ונווה זמר כולה תרושת בשבילי אופניים.
בנוגע לשאר חלקי העיר כבר יש תוכנית מוכנה - רק שאין מי שישחרר לזה כסף..
 
מכיר את התוכנית.

כמו שאמרת, ללא מימון היא לא שווה יותר מדי ודווקא בה ביילסקי צריך להתרכז במקום לחזור על דברים שברורים
לכל אחד.
&nbsp
את השביל בפרדס משותף לא ראיתי. עד לאן הוא מגיע? אני מניח שהוא מתחבר לשביל הקיים ברחוב בן גוריון.
 

עומר247

New member
וגם ברחוב וויצמן בחלק ששופץ הקימו שביל אופניים

נראה שהעבודות הולכות להסתיים בקרוב

זו התוכנית בגדול (לא מעודכנת כל כך)

http://www.raanana.muni.il/Culture/Documents/Constructionofbicyclepaths.pdf

 

3718

Member
רק מראה כמה חסרים שבילי אופניים. גם השביל באחוזה מסוכן.

בקטע ליד שיבלת השרון ובית ספר מגד, שביל האופניים באחוזה ממש מסוכן. עובר סנטימטרים מהולכי רגל מבוגרים.
&nbsp
אין לביילסקי ולמפכ"ל המשטרה תשובה אמיתית. מציעים עוד מיסים ואגרות במקום להתמודד עם הבעיה.
&nbsp
הריחוק המעשי של תחנות הרכבת מרעננה העיר, כולל ההצעות הלא מעשיות להשתמש באוטובוסים בבקרים להגיע לתחנה, וביטול ה BRT באחוזה, רק יגדילו הפופולריות של אופניים חשמליות. נראה איך יתמודדו עם זה.
מי שנוסע בג'יפ ממוזג ולא נוסע אף פעם בתחבורה ציבורית פשוט לא מכיר המציאות בחוץ.
&nbsp
&nbsp
 
בהחלט יש תחושה שמי ששבע לא מבין את מי שרעב

שביל האופניים באחוזה בקטע שציינת נראה לי בסדר. הוא לא מופרד, אבל המדרכה שם רחבה מאד! כמו שרוכבי אופנים לא צריכים לרכוב על המדרכה, רצוי שהולכי רגל לא ילכו על שבילי האופניים
&nbsp
בשעות הבוקר, אפשר יהיה לרכוב על האופניים החשמליים בכביש, בין המכוניות שעומדות בפקק באחוזה. ממילא הן לא נוסעות מהר יותר מכמה קמ"ש... באחת הפעמים שעמדתי בפקק הזה, ראיתי רוכב אופניים רגילים, אדם לא צעיר, עוקף אותי למרות שמדובר בעליה לכיוון הרצליה. הזוי.
 

jp3raptor

Member
לא מסכים בכלל

בקטע שעובר ליד ביניין העירייה אין מקום כך ששני אנשים ילכו ביחד מבלי לחסום את נתיב האופנים
 

delma

New member
מי שנוסע בג'יפ ממוזג

מכיר טוב מאד את הבעיה של רוכבי אופניים שמנסים להתאבד לו מתחת לגלגלים. מסר לאמא של הילד בן ה 14 שנסע בכביש (בלי שום אמצעי מיגון) וחתך אותי ברמזור בפנייה שמאלה, מזלך שהספקתי לבלום בזמן. זר פרחים ומכתב תודה קטן יספיקו להיום, אבל אשמח יותר אם לילד שלך יגדל עוד תא במוח.
 

3718

Member
כתבתי בהקשר של תחבורה ציבורית.

מי שנוסע ברכב ממוזג לכל מקום (כמו כל מקבלי ההחלטות שלנו, חוץ מבני בגין אולי) לא מכיר הבעיות האמיתיות של התחבורה הציבורית.

אגב, אם מדובר על ילד בן 14 שנוסע על אופניים חשמליים, אז יש סיכוי גדול שאמא שלו נוסעת בג'יפ ממוזג, וכאשר יגיע לגיל 17 ויקבל רשיון , ינטוש את האופניים לחלוטין ויעבור גם הוא לג'יפ ממוזג.

זה סוג אנשים שונה חלוטין מאשר אלו שנוסעים בגיל 20+ באופניים חשמליים (גם אופי הנהיגה בד"כ שונה). יתכן שהפתרון הוא איסור רכיבה על אופניים חשמליים לגילאים קטנים מ 17 .
 

delma

New member
זה נכון

הרבה פעמים יצא לי לחשוב שהילדים שמתפרעים היום על האופניים, יהיו הנהגים שמתפרעים מחר על הכביש (המספרים מפחידים אותי). יש רוכבי אופניים שנוהגים באחריות מינימלית, בדרך כלל מבוגרים יותר, לא תמיד, אבל יותר סיכוי. יש פה איזה עניין עקרוני אבל. כשרוכב אופניים מצלצל בפעמון כשהוא נוסע מאחוריי על המדרכה - הוא לא מבין משהו. הוא לא מבין שהמדרכה היא קודם כל להולכי רגל, הוא לא מבין שלא תמיד הולכי רגל יכולים לזוז לכבודו (יש מדרכות צרות, יש מדרכות עם מכשולים וכו') והוא בעיקר חושב שהכל מגיע לו ושאר העולם לא קיים ,מה יקרה אם תאט או תעצור חלילה, העולם ייחרב? אלה מגבלות של המציאות, גם המכוניות בכביש עוצרות מידי פעם ברמזור או להולכי רגל וכו'.. לא כל מי שנוהג ברכב משייט כל הזמן במאה קמ"ש. אלה החיים. ורוכבי האופניים שרוכבים בכביש באמת שרויים תחת האשלייה שהם יכולים להתמודד עם רכב שיש לו 155 כ"ס. וזה לדעתי חלק מהעניין הזה של אופניים חשמליים שיכולים להגיע למהירויות גבוהות שהרוכבים רוצי לנצל. לכן צריך להגביל את המהירות של אופניים חשמליים עוד יותר, לדעתי ל- 0.
 

jp3raptor

Member
במסגרת תוכנית הBRT היינו מקבלים שביל אופנים אמיתי באחוזה

השביל שקיים עכשיו הוא מגוחך
 

עומר247

New member
השאלה היא האם נראה אי פעם שיפוץ של אחוזה בלי ה- BRT ?

הרי בזמנו תירצו בעירייה את הפסקת השיפוץ של הרחוב בכך שגם ככה בעתיד הוא ישופץ לטובת ה- BRT
ואם עכשיו העירייה מתנגדת לזה, מתי היא מתכוונת לשפץ את הרחוב?
 

jp3raptor

Member
כנראה שאף פעם

תחזית שלי-
תוכנית הBRT תחזור מהמתים כשביילסקי ישתעמם מרעננה שוב ויעזוב.
&nbsp
נראה שבנתיים העירייה זורקת כסף מיותר על פחי אשפה מנגנים...
WTF
&nbsp
ובכל הרצינות-
ביילסקי משקיע את כל המרץ שלו בנווה זמר ובאזור התעשייה.
 
תמיד קל להאשים אוכלוסיות חלשות בבעיות שלהן


העניים - הם עצלנים, שילכו לעבוד.
החולים - לא טיפלו במחלות שלהם בזמן.
רוכבי האופניים - הם מתפרעים על הכביש.
&nbsp
למה לעשות ולהסתכן בביקורת? עדיף להיות זה שמותח את הביקורת.
&nbsp
 

3718

Member
לא הייתי מגדיר את ביילסקי כ"אוכלוסיה חלשה"

אבל בנושא האופניים הוא אכן מותח ביקורת שלא עושה כלום כדי לתקן המצב.
 

עומר247

New member
התוכנית מוכנה, איתן גינצבורג העריך שכבר השנה ייצאו מכרזים

עכשיו נשאר לחכות ולראות
 
רוכבי האופניים הם האוכלוסיה החלשה


אלה בג'יפים הממוזגים מאשימים אותם בנהיגה פרועה.
אלה בג'יפים הממוזגים הם אלה שביילסקי מדבר בשמם.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה