זה נכון
הרבה פעמים יצא לי לחשוב שהילדים שמתפרעים היום על האופניים, יהיו הנהגים שמתפרעים מחר על הכביש (המספרים מפחידים אותי). יש רוכבי אופניים שנוהגים באחריות מינימלית, בדרך כלל מבוגרים יותר, לא תמיד, אבל יותר סיכוי. יש פה איזה עניין עקרוני אבל. כשרוכב אופניים מצלצל בפעמון כשהוא נוסע מאחוריי על המדרכה - הוא לא מבין משהו. הוא לא מבין שהמדרכה היא קודם כל להולכי רגל, הוא לא מבין שלא תמיד הולכי רגל יכולים לזוז לכבודו (יש מדרכות צרות, יש מדרכות עם מכשולים וכו') והוא בעיקר חושב שהכל מגיע לו ושאר העולם לא קיים ,מה יקרה אם תאט או תעצור חלילה, העולם ייחרב? אלה מגבלות של המציאות, גם המכוניות בכביש עוצרות מידי פעם ברמזור או להולכי רגל וכו'.. לא כל מי שנוהג ברכב משייט כל הזמן במאה קמ"ש. אלה החיים. ורוכבי האופניים שרוכבים בכביש באמת שרויים תחת האשלייה שהם יכולים להתמודד עם רכב שיש לו 155 כ"ס. וזה לדעתי חלק מהעניין הזה של אופניים חשמליים שיכולים להגיע למהירויות גבוהות שהרוכבים רוצי לנצל. לכן צריך להגביל את המהירות של אופניים חשמליים עוד יותר, לדעתי ל- 0.