ביילסקי מדבר על בעיות התחבורה בכנס ראשי הערים של גלובס לדיור

3718

Member
עוד דוגמא ל"טול קורה מבין עיניך"

ביילסקי חסם ב BRT ברעננה
&nbsp
ביילסקי לא מקדם נגישות אמיתית לתחנות רכבת "רעננה" מרעננה העיר. ראיתם איזה כבישי היקפי הכינו כדי להגיע לתחנה ליד גן רשל? ( מזל שלא עוברים דרך רשפון ...) ולא ברור לי איך מצפים מרחוב הפנינה הקטן והפקוק כבר היום לתפקד ככביש גישה.
 

עומר247

New member
280 מקומות חניה בחניון התחנה בפארק, האם מספיקים לדעתכם/ן?

 

321032101

New member
ככל שיכינו יותר מקומות חניה ,יותר נהגים יגיעו ברכבים פרטיים

בקיצור אם רוצים חניה שתספיק לכולם צריך להכין כמה אלפי מקומות חניה.
מי יממן ? יעשו חניה בתשלום ,ואז נהגים יגיעו באוטובוסים כדי לא לשלם חניה,וסתם בנו אלפי מקומות חניה ,אבל אם הנהגים יגיעו באוטובוסים ,הם יכלו להגיע גם לפני שבנו את אלפי מקומות החניה,,,,,,
אין אפילו תחנה אחת בכל הארץ שיש חניה שעונה על הביקוש.
היתרון ברעננה בגלל המבנה של העיר ,שהרבה קווים רגילים מגיעים כבר עכשיו לתחנת רכבת ,ודבר שני שבשלושה -ארבעה קווים לרכבת שיפעלו ממזרח -למערב בלי סיבובים מיותרים מכסים את כל העיר בצורה הקצרה -והמהירה ביותר.
ב 280 מקומות חניה כבר בשעה 7 כבר לא יהיה מקומות חניה .
 

3718

Member
יש הבדל עצום בין תאוריה למציאות באוטובוסים

&nbsp
בתאוריה האוטובוס עוצר בתחנת רכבת, בפועל הוא עוצר בפארק-מול ואחר כך בהרצליה, ויקח שנים לשנות את זה (ראה כמה זמן לקח לשנות את קו 39 )
&nbsp
בתאוריה אוטובוס עובר כל 5 דקות באחוזה, בפועל, אתה מחכה בתחנה 15 דקות ואז מגיעים 4 אוטובוסים ברצף.
&nbsp
בתאוריה, יש מקום ישיבה נוח באוטובוס, בפועל, אתה נדחק בעמידה עם המוני תיכוניסטים מזיעים וחוטף מכות מהתיקים שלהם, וזה רק כדי להגיע לרכבת ב"רעננה" מרחוב אחוזה!
&nbsp
בתאוריה, אפשר לעבור את 1.5 ק"מ ממרכז רעננה לתחנת רכבת באוטובוס תוך 5 דקות, בפועל בבקרים, זה יכול לקחת 20 דקות (רק הנסיעה, ללא ההמתנה בתחנה).
&nbsp
לגבי אוטובוסים, התאוריה מאד נחמדה , המציאות שונה.
&nbsp
&nbsp
 

321032101

New member
מה אתה בכלל בונה על הרכבת ???

אתה יודע כמה תלונות יש על הרכבת ? אחד הגופים המושמצים ביותר בארץ .כמה איחורים יש לרכבת ? כמה תקלות ברכבת ? כמה תאונות יש לרכבת ? שריפת קוצים בחדרה שווה ,שיבוש בתנועת רכבות בכל הארץ .שרב מורידים את מהירות הרכבות ,שווה שיבוש בכל תנועת הרכבות בכל הארץ , גשם שווה הצפות שווה ביטול רכבות .
סע להוד השרון ,עיר עם מבנה הרבה ,הרבה ,יותר בעייתי מרעננה ותראה כמה קוי אוטובוס -מיניבוסים הפעילו לשתי תחנות הרכבת , יעודיים יעודיים ,אבל אין נוסעים ,למה ,ככה .
אגב , אנחנו מדברים רק על 95% מתושבי רעננה שיסעו מהתחנה ברחוב ירושלים ,,,,
 

321032101

New member
אתה באמת חושב שיפעילו את הרכבת ,בלי שיוסיפו שם תחנות עצירה

לאוטובוסים, והנוסעים יצטרכו לרדת בפארק מול ,וללכת ברגל לתחנת רכבת ?
 

3718

Member
זה לא מה שכתבתי. ראה כמה זמן לקח לשנות את קו 39

והיה ברור מכלתחילה שנתיב חופף ל 29 ב 95% מהמסלול הוא לא הגיוני (אם אתה לא יודע במה מדובר אני יכול לפרט).
&nbsp
וראה הנקודות האחרות שלי. מספיק לשאול נהגי האוטובוסים עצמם כמה זמן לוקח להם לעבור את אחוזה בבקרים.
&nbsp
אוטובוסים הם לא פתרון. והמצב רק יגדיל זרימה של אופניים חשמליים באחוזה.
 

321032101

New member
אוטובוסים הם לא הפתרון ,,,,

ברגל זה רחוק ,רכבים זה פקקים וחניות,אוטובוסים זה לא הפתרון, טוב נעביר את הרכבת באחוזה,,,,
וההתעלמות מכך שכביש 531 יוריד את הלחץ ממש לא מובן .
אם אתה שולח אותי לשאול את נהגי האוטובוסים , תשאל אותם כמה זמן יקח לחצות את אחוזה כשכביש 531 יסתיים במלואו (רמז , מתחנה ראשונה לרכבת כולל איסוף 8 דקות )
 

3718

Member
BRT עם נתיב יעודי באחוזה יכל להיות פתרון

גישה מפרדס משותף לכניסה רגלית לתחנות הרכבת יכול להיות פתרון (כי ינתב התנועה לתחנת הרכבת לדרך צדדית ולא יחייב לעבור דרך אחוזה הפקוק).
&nbsp
האם 531 יוריד העומס באחוזה? הנסיון מוכיח שהגידול במצבת כלי הרכב מהיר יותר מהגידול בתשתיות. האם יש מישהו שיש לו תשובה יותר טובה מזו? לא ראיתי מחקר או מידע בנושא.
&nbsp
צריך לפתור הבעיה במבט כולל קדימה , ולא על ידי אוסף טלאים שלא קשורים אחד לשני, ונקבעים אקראית על ידי כיפופי ידיים פוליטים מקומיים.
 

321032101

New member
BRT זה אוטובוסים .

ובקשר הנחיצות של הפרוייקט ,יש דעות לכאן ולכאן ,למרות שרוב הדעות הם נגד הפרוייקט.
להרחיב את אחוזה בעוד שני נתיבים כדי שהאוטובוסים יסעו באמצע אחוזה בתוך שני גדרות נראה מיותר ,מקסימום נוסעי האוטובוסים ירויחו שתי דקות לכל אורך המסלול ,ונקבל עשרות נפגעים . ( ראה בפ"ת סגרו רק אחרי 21 הרוגים ,בלי הפצועים .)
 

3718

Member
אוטובוס עם נתיב יעודי. בפ"ת בונים רכבת קלה כתחליף!

והרווח בנתיב יעודי בבקרים הרבה יותר מ 2 דקות. כל מי שנוסע בבקרים באוטובוס לאורך אחוזה יוכל להגיד לך את זה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

עומר247

New member
ובינתיים בכפ"ס: מתכננים את רח' וויצמן מחדש עם נתיב BRT

הימור שלי- לא ייצא לפועל בקרוב, אם בכלל

[URL]http://xnet.ynet.co.il/architecture/articles/0,14710,L-3109595,00.html?dcMaa=ynet&utm_source=ynet&utm_medium=homepage&utm_campaign=small_articles[/URL]
 
למעלה