בין המיצרים ואנרגיה

בין המיצרים ואנרגיה שלום עליכם נתבונן במשמעות בין המיצרים ברובד הכלל עולמי מנקודת מבט אנרגיה ביז בתמוז למשל נשברו הלוחות עם ישראל במובן 600000 קבל את הלוחות השלמים עבור הערב רב נצרך ומחוייב היה שבירת הלוחות בשל מובן חטא העגל הערב רב להלן מיצג את האומות ולכן נתבונן בימים של בין המיצרים מנקודת מבט הנקראת אנרגיה את מלוא המאמר ניתן לקרוא ב:blog.tapuz.co.il/midah בברכה אלה
 
קול באשה ערוה קול באשה ערוה על כך כתבתי לפני שנים מספר מאמר מעמיק ומקיף ומשמעות גלות פנימית של האדם במאמר הבא עולה רצון מלפני להתיחס לקול באשה ערוה ממישור נוסף אולם אינו מנותק ממשמעות הגלות שבתוך אף על פי ויסולח הציניות ותקח מרים הנביאה אחות אהרון את התף בידה ותצאן כל הנשים אחריה בתפים ובמחולות ותען להם (להם כתוב ולא להן דהיינו הנשים והגברים ) מרים שירו ליהוה ......... ותשר דבורה ו ברק בן אבינועם ביום ההוא לאמר (גבר ואשה שרים יחד ) השמעיני את קולך כי קולך ערב ומראיך נאוה (שיר השירים ) ראשית יש להבין שבאם קול באשה ערוה ובאם אמנם כך הוא הרי שאני כיהודיה כשרה בת חורין דורשת ש: תוצא דבורה מהתנך" תוצא מרים מהתורה ויוצא שיר השירים מהתנך מכיון שהנם דברים המסיתים היהודי מלהיות יהודי ומעודדים ערותיות דתן ואבירם והערב רב שאמנם יצאו ממצרים הגשמית אולם מצרים בתוכם לעומת עם ישראל 600000 שיצא מגלות מצרים הגשמית ומעולם לא היתה גלות מצרים בתוכו קול באשה ערוה הנם לעניין זה דתן ואבירם והערב רב שמצרים בתוכם הגלות שבפנים = נתק בין הכרובים ומכך ודאי שקול באשה ערוה =אינם שומעים את דבר קול השם מבין הכרובים שמעתי אולם לא בדקתי באם כך שקול באשה ערוה שבהיר מהדברים שלעיל שאינם דאורייתא כלל הנו "פרשנות"- פלצנות של איזה "חכם" אשר פרש את דברי שלמה "כי קולך ערב "=קול באשה ערוה מכך הרי שהפסוק במלואו של שלמה האומר השמעיני את קולך כי קולך ערב ומראיך נאוה =הראיני את ערותך ובכך על שיר השירים לצאת מידית מהתנך " עבור הערב רב אכן קול באשה ערוה וזאת בשל מובן גלות שבפנים האדם ושמעולם לא היתה בעם ישראל בכול גלויותיו הגשמיות וודאי שאין הגלות בישראל אכן קשה יותר להוציא הגלות מתוך עם ישראל מאשר לצאת מהגלות טוב זו לא חכמה לצאת מהגלות הגשמית השם עשה הכול ניסים וכו קלי קלות להוציא הגלות מתוך נצרך מאמץ וודאי שלא מתאים לעצלי רוח (ובכול זאת יש להבין ברובד עמוק את משמעות קול באשה ערוה המיצג את גלות נשמת הגויים הנתק של הבריאה מהשם וזאת הובא במאמר ישן נושן ) כפי שבשל ששנים ארוכות הוחדר למוחות של רבים ללא הבנת משמעות גלות שבפנים שקול באשה ערוה משמעותו שכאשר אשה שרה עבורם מתפרש כמיניות ערוה ללא נשמה וכו ובכך ודאי קושי ראשוני להתמודד עם תגובה אוטומטית של הגוף שהוחדר בו כך (התניה ותגובה ) זאת על הרבנים לעזור לאותם תלמידים להתגבר על כך על ידי הסברה למשמעות קול באשה ערוה שעבר זמנו ישנם אף חוגים האוסרים על ילדה מעל גיל 3 לשיר וזאת בשל שהבנתם שרבקה היתה בת שלוש ומפרשים זאת באופן של גיל ביולוגי לעומת בריאות גוף נפש רוח דומה הדבר ששאול אכן בן שנה כאשר מולך מבחינת גיל ביולוגי קראות אינה נחלת הקראים בלבד כול נתק בין זכרי נקבי כמוהו כנתק בין תורה שבכתב ותורה שבעל פה אור לגויים משמעותו שעם ישראל עושה הצעד הראשון לנדרש יהדות אינה נפרדת ממשמעות ציונות בברכה אלה
 
קול באשה ערוה -ב שלום עליכם הקצוות המרוחקות במפגשן בין אם מצד אור או מצד קליפה להלן נבחן מצד קליפה חרדים -קול באשה ערוה (וקדושתה בתוך הבית ) (השפעה ) חילוניים - אין קול אשה מתחבר למיניות כלומר אינו ערוה אולם האשה אובייקט מיני ותו לא (מושפעות ) בשני המקרים הנו היינו הך השם את האשה כמטרה לקרבנות מינית המסמל את גלות הנשמה והשמת האדם את נשמתו כקרבן על משקל מובן הרס עצמי במישור הכלל עולמי ומובן גלות הנשמה מצד האור העם היהודי משפיע בשל שהנו מושפע מהשם יתברך מצד הקליפה קול באשה ערוה = מושפע ממובן החילוני ושב ומשפיע לכן דאורייתא לא תמצא קול באשה ערוה ומובא שירת נשים שלא בנפרד מאנשים קרח ועדתו כפי שהובא שבעם ישראל אין חטא כפי שבמרים אין חטא ומשמעות משקף הנצרך לעמים לניצוצות הדתות והנצרך לתקון (ראה מאמרים) קרח כפי שהובא המסמל את העדות הדתות הניצוצות המבקשים להיות שלא במקומם ומשמעות של כך דת ן - הקלקול של הדתות עקום הנצרך לדתות השונות להתישרות (היהדות אינה דת במובן רגיל כפי שהובא ) אבי רם - עבד כי ימלוך של הדתות השונות והנצרך שכול אדם מלך במקומו שהשם אחד בברכה אלה
 
קול באשה ערוה -ג כפי שבשל ששנים ארוכות הוחדר למוחות של רבים ללא הבנת משמעות גלות שבפנים שקול באשה ערוה משמעותו שכאשר אשה שרה עבורם מתפרש כמיניות ערוה ללא נשמה וכו ובכך ודאי קושי ראשוני להתמודד עם תגובה אוטומטית של הגוף שהוחדר בו כך (התניה ותגובה גופנית ) להתגבר על כך על ידי חילוניים והקשר משקף כלל עולמי - אין קול אשה מתחבר למיניות כלומר אינו ערוה אולם האשה אובייקט מיני ותו לא (מושפעות ) בשני המקרים הנו היינו הך השם את האשה כמטרה לקרבנות מינית להתמודד עם תגובה אוטומטית של נשמה שאינה במקומה שנים רבות (התניה ותגובה "נשמתית ) בברכה אלה
 
אני מסכימה עם חלק ממה שכתבת בהודעה זו ומוסיפה כי שיר השירים הינו ספר שחלק גדול בו הם גם שירי הלל פיוטיים לאהבה וגם למיניות האדם, וזו דוגמה חיה לעובדה כי גם מי שאיגד את הספרים השונים לכדי התנ"ך (יהא זה אלוהים למאמינים, או מי שאיגד את הספרים השונים לאוגדה) ראה במיניות האדם חלק קיים ותקין. הרבה פעמים אני מרגישה כאילו ההמנעות המוחלטת הזו והפסילה המוחלטת הזו של האישה היא כי אותם חוגים מרגישים חלשים, ובמקום לקבל את העובדה שהמחשבות המתעוררות הן תקינות ולא צריך כל מחשבה ורצון לממש/לבצע, כמו ילדים קטנים שאין להם איפוק או שיקול דעת או דחיית סיפוקיהם. ואם זה מתוך חולשה והם לא חזקים מספיק עם אמונתם וערכיהם אז מצבם גרוע ואפשר להבין למה הם כ"כ חרדים מהחילונות. לא שזה הופך את ההתנהגות הנפשעת ללגיטימית. דוגמה, אני טבעונית, ומסתובבת בקרב אוכלי בשר, שלצערי הם הרב בעולמנו, ולפעמים יש ריח טוב מאוד של בשר ואני מתפתה ומרגישה בתענוג אבל יש לי החלטה ברורה מצד שני שלא לאכול בשר, בגלל מניעים ועקרונות אידיאולוגיים והערכים המנחים אותי. זו הדגמה להבדלה הנדרשת בין מחשבות למעשים. ולמידה בה מי שמאמין באמת אמונה שלמה וחזקה אין סיבה שיחשוש מאורך חיים אחר.
 
לשירת הים שלום לך שירת הים מהודעתך אין בהיר לי כלל עם איזה חלק אינך מסכימה ואשמח שתבהירי אולם יכולה אני לעלות בדעתי שלמשל אינך מסכימה על פי תוכן הודעתך לעניין המיניות כלומר שהבינות מדבריי אולי שאין מקום למיניות שיר השירים הנו סוד גדול ומישורים של עומק וגבהים שהלואי שנשכיל להבין ולו חלק וודאי שככול אמת הרי מתבטא במישורים כולם ואכן חיים הנם אף מיניות ויש לשיר השירים אף רובד מישור זה אולם אף על פי התבונני שוב בציטוט מהודעתי "מכך הרי שהפסוק במלואו של שלמה האומר השמעיני את קולך כי קולך ערב ומראיך נאוה =הראיני את ערותך " ושלכן כפי שאמרתי בציניות עליו להיות מוצא מהתנך" ודאי שאלו שלמה אכן כך אמר וזה המשתמע הרי שבאמת אין לזה מקום בתנך" אולם באם תקראי שוב הציטוט להבנת מדוע אין מקומו בתנך שכן =הראיני את ערותך = לאיזה גבר ברחוב שיאמר לאשה מותק תראי לי את הכוס שלך ולקרוא לכך מיניות שכן ודאי שאמירה כגון זו הנה בשל תפישת האשה כאובייקט מיני ותו לא ויובן מדוע הנני אומרת שאין זה מה ששלמה אומר לכן אם הנך חושבת ש הראיני את ערותך =מיניות אזי הנך כלואה בתבנית האשה קרבן מיני וזה בסדר בנת? אז מה על מה אנו מסכימות? בברכה אלה
 
הסכמתי עם הציניות בנוגע לקול אישה ערווה ועם ההסברים בנוגע לזה. וגם עם הרעיון בנוגע להחפצת נשים, רעיון שקיים גם אצל חרדים וגם אצל חילונים אולם בעולם החילוני יש בכוחה של אישה את ההזדמנויות והאפשרות להתמרד כנגד הקביעה הזו... עם ההודעות ב' וג' לא הסכמתי.
 
בואי נראה שלום לך הנך אומרת שעם הודעות ב ו ג אינך מסכימה ברשותך נבחן זאת יחד ונבין למה אינך מסכימה בהודעה ב הנני אומרת ששני קצוות נפגשות בין אם מצד אור או מצד קליפה מדבריך אינך מסכימה לזאת כעת נתבונן נקח חוט לחוט שני קצוות נעמידו כאנך משתלשל ממטה מעלה מה שלמעלה למטה עליונים כתחתונים (מתחת לשמש ) העולם הזה הנו עולם המעגל לכן נקח את החוט לצורת מעגל באם הנך מסכימה או שלא הרי העובדה שאינה נתנת לוכוח הנה שהמעגל משמעותו ששני קצוות החוט נפגשים האם נפגשים מצד אור או האם נפגשים מצד קליפה ? ברובד עמוק משמעות הדבר שישנה היררכיה נבדלים אולם הכול שווים כאשר במקומם וברובד עמוק עוד יותר של כך ואסתפק בזאת משמעות המפגש שבין הקצוות המעגל -העולם הזה שהנשמה עד לרגליים ממש ויובן דוד שרגליו הולכות אחר הלב לעומת רגליים שהן "הבעל בית" של האדם לגבי הודעה ג ואי הסכמתך לנאמר ובכן למה אינך מסכימה ? לכך שהוחדר במהלך שנים רבות תפישה מעוותת של האשה האם אינך מסכימה שהמצב הכלל עולמי הנו ראית האשה כאובייקט מיני והתנהגות בהתאם של נשים ? לא מרד נשים הנו הנצרך כי אם בינה שאינה נפרדת מחכמה דהיינו רצון של אמת לתקון וזאת בדרך של שיתוף ואת אשר אינו נצרך אינו משרת לתקון זה עלינו לותר עליו באהבה ולאמץ הנצרך באמת אח איזו מרידה -הרים ד הראיני את מראיתיך השמיעני את קולך -חכמה ובינה (החכמה אחותי את אומר שלמה ) הנך אומרת שאינך מסכימה ל:וגם עם הרעיון בנוגע להחפצת נשים, רעיון שקיים גם אצל חרדים וגם אצל חילונים אולם בעולם החילוני שהחפצת נשים הנה רק של חרדים ? רק של חילונים ? מדבריך אולם בעולם החילוני......... משמע שהנך מסכימה שבשני "המגזרים אך טוענת שבעולם החילוני האשה יכולה כך וכך כאשר העובדות בשטח מראות שקרבנות נשים במובן המיני אונס וכו הנו לרוב משל הנקרא המגזר חילוני כפי שהנשים קרבנות מיניות לעניינים שבאופנה כאשר מצד הקליפה כאוביקטים מיניים ראי למשל כול אשר קורה בעולם הנו מאת השם האדם בוחר באם לקיים מצד האור או הקליפה למשל אנו מצויים בתקופה שנומר האנרגיה היא של תקון יסוד כאשר האנרגיה הזאת משפעת על האדם המנותק ממושפעות השם כלומר מושפע מצד קליפה יתבטא הדבר למשל בנשים והן גברים המסתובבים ברחובות כשהתחת בחוץ והקשר יסוד כפי הבטן בחוץ ומשמעות יצרים הנצרכים תקון באם מצד האור הרי שבמקום להסתובב "ולצעוק" התחת התחת הבטן הבטן עושים הנדרש לתקון דהיינו האדם בוחר באיזה אופן הנו מושפע מצד קליפה או אור (ואין משמעות הדבר שערלה על הפנים משמעה הגינות ערוה ) או למשל האופנה החדשה של תספורת שבה עין אחת מכוסה גם כן ביטוי מצד קליפה לנדרש תקון פקיחת העין הרוחנית על מה אנו מסכימות ? בברכה אלה
 
למעלה