בין כפר סבא לכרמיאל

בין כפר סבא לכרמיאל

חזרתי מ 3 ימים בפסטיבל כרמיאל. היה משגע - לראות עשרות אלפי צעירים ומבוגרים רוקדים ומופיעים - פשוט כיף. ומי לא בא - כפר סבא. אף להקה מכפר סבא לא הופיעה. עובדה. למה ? כי אין להקות ריקודי עם בכפר סבא. יש צעירים מוכשרים, יש בוגרים שרוקדים במקומות אחרים ורק כפר סבא לא על המפה. כל עיר גדולה וקטנה במדינה הופיעה בכרמיאל. גם ישובים קטנים כמו סכנין וכרכור התכבדו בלהקות משלהן. עירייה צריכה להתחיל לפעול ויפה שעה אחת קודם.
 
אין להקות ריקודי עם בכפר סבא?

או שאתה מדבר על להקה ייצוגית של העיר?אני לא כל כך מבינה בזה, תוכל לפרט?
 
אין

אין להקות ריקודי עם בכפר סבא. יש להקות ג'ז של ילדות (מספר חוגים פרטיים), יש קונסרבטוריון למחול קלסי, יש מגמת מחול בתיכון הרצוג, יש מספר חוגי ריקודי עם. אבל להקת ריקודי עם כפי שקיימת כמעט בכל עיר - אין בכפר סבא. בערים השכנות: הוד השרון - להקה עם הכוריאוגרפית אורה ארנון. הרצליה - להקת שבעת הכוכבים - אפרוחים, ילדים ובוגרת - כוריאוגרף רן הירש. דרום השרון - להקת 30+ -כוריאוגרף - יצחקי. פתח תקווה - להקת ותיקי פ"ת - כוריאוגרף גברי לוי פתח תקוה - נוה עוז - כוריאוגרף - שלמה ממן פתח תקוה - בוגרת - כוריאוגרף - טוביה טישלר רמת השרון - תות שדה - ילדים ו 30+ - כוריאוגרף רן הירש בתל אביב - כ 14 להקות בחולון - 8 להקות בפרדס חנה - 7 להקות וכך הלאה
 
מזיזים את העיריה

אני רוקד בחולון - כי יש שם להקה מצויינת. כדי להקים להקה על העירייה למצוא כוריאוגרף, להקצות אולם מתאים, להוציא פרסום לנוער בגילאים שיקבעו ולהתחיל להתאמן. תוך שנה יש להקה עם הופעה.
 
השאלה אם יש ביקוש

אם כן תקומו כל המעורבים בדבר , תמצאו כוריאוגרף ותפנו לעירייה כולם ביחד בשביל להקצות לכם מקום. אם מדובר בנוער ניתן לפנות למחלקה לנוער ואירועים , המנהל שלה זה ניר שריג והוא מאוד בעד רעיונות כאלו. פונים אליו ולדעתי הוא ישמח לתת לכם אפילו מקום במרכז הנוער. אם לא יש מספיק אולמות של בתי ספר וכאלו. בהצלחה.
 
למעלה