בין צרור לנקום
בפרשת פנחס כתיב: "צָרוֹר אֶת-הַמִּדְיָנִים וְהִכִּיתֶם אוֹתָם"... ובפרשתנו: "נְקֹם, נִקְמַת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֵת הַמִּדְיָנִים..". בין שני הפסוקים עוברים עשרות פסוקים העוסקים בנושאים מנושאים שונים מלבד הציווי. "גאפ" שיש להבינו, ולא עולה בידי.
מה עוד: שמיד אחרי ציווי ה"צרור" (רש"י: כמו זכור) מופיע באמצע הפסוק (במד' כו' א') "ויהי אחרי המגפה", פרשייה פתוחה. ואיברא נראה שיש קשר . אך אמרתי אחכמה והיא רחוקה ממני..
בפרשת פנחס כתיב: "צָרוֹר אֶת-הַמִּדְיָנִים וְהִכִּיתֶם אוֹתָם"... ובפרשתנו: "נְקֹם, נִקְמַת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֵת הַמִּדְיָנִים..". בין שני הפסוקים עוברים עשרות פסוקים העוסקים בנושאים מנושאים שונים מלבד הציווי. "גאפ" שיש להבינו, ולא עולה בידי.
מה עוד: שמיד אחרי ציווי ה"צרור" (רש"י: כמו זכור) מופיע באמצע הפסוק (במד' כו' א') "ויהי אחרי המגפה", פרשייה פתוחה. ואיברא נראה שיש קשר . אך אמרתי אחכמה והיא רחוקה ממני..