אם אני בונה משחק ב C#, למשל משהו בסגנון איקס מיקס דריקס, ואני רוצה לשחק נגד המחשב אבל שהוא יקח החלטות מחושבות לגבי מהלך המשחק.. איפה ניתן למצוא מידע על זה? מאיפה מתחילים ?
אני לא יודע איך כותבים את זה ב C# , אבל תתבונן ב http://ai-depot.com/articles/minimax-explained/ משום שגם איקס מיקס דריקס בעל מרחב מצבים קטן , אז אין ממש צורך בבינה מלאכותית (למרות שבהחלט אפשר לשם תרגול) אתה יכול להזין למחשב את כל מרחב המצבים .. ולטפל בכל המצבים ... משחקים מורכבים יותר דורשים בינה מלאכותית .