ביצוע פרוייקט של מעסיק ישראלי באירלנד?

shipy1234

New member
ביצוע פרוייקט של מעסיק ישראלי באירלנד?

שלום, המעסיק הישראלי מעוניין לשלוח אותי לבצע פרוייקט בדבלין למשך מספר חודשים, במהלכם אני אקבל את המשכורת מהמעסיק הישראלי (ולא ממעסיק אירי). שאלתי היא כמה זמן ניתן לשהות באירלנד במקרה שכזה? אני יודע שלרוב נותנים עד שלושה חודשים בכניסה לאירלנד אבל האם ניתן להציג לפקיד המכס מכתב שבו מצויינת לדוגמא תקופה של חצי שנה או שיש חובה במקרה כזה של ויזת עבודה? תודה, שיפי
 

jonbaum

New member
בודאי שצריך אישור עבודה

אתה הרי עובד באירלנד, וזה ממש לא חשוב מי משלם לך את המשכורת. זה גם לא חשוב מה אורך התקופה. גם כנר שמגיע לאירלנד לקונצרט אחד בודד צריך אישור עבודה אם הוא לא אזרח של האיחוד האירופאי.
 

shipy1234

New member
בוודאי שלא צריך אישור עבודה

בשום מדינה מערבית (ארה"ב, אירופה, מזרח רחוק) אתה לא צריך אישור עבודה לתקופות קצרות במידה והמשכורת שלך מתקבלת ממעסיק זר. זה נקרא ברוב המקומות BUSINESS VISIT נראה לך שיועצים, אנשי IT או טכנאים מקבלים אישור עבודה לכל פעם שהם באים לבקר? לדוגמא, באירלנד נויזה הסטנדרטית היא שלושה חודשים ולכן שאלתי על תקופה ארוכה יותר.
 

jonbaum

New member
טוב, השתכנעתי

תיצור קשר עם החבר'ה בלינק המצורף. הם בטח יוכלו להגיד לך מה הסיפור. אגב, כאחד שהיה הרבה שנים ביפן, זה די מצחיק שלמזרח הרחוק קוראים "מדינות מערביות".
 

jonbaum

New member
עוד רעיון

תעלה את השאלה בפורום "עוברים לאירופה". יש שם אחד בשם Nobilis ששולט בדברים האלה.
 

shipy1234

New member
אמור, אבל יש קצת גרירת רגליים

בינו לבין הלקוח האירי ולכן חשבתי לקדם עניינים לבד ולבוא עם עובדות.
 

Ice Age

New member
תשובות

אין צורך בויזה עד 3 חודשים לביקור עסקי. גם אם אתה צריך בתכל'ס לעבוד יותר מ-3 חודשים אתה יכול לחזור לביקור מולדת ולטוס שוב, ואז אני מכיר מישהו שעובד כבר שנה וחצי ואין בעיה עם זה. רק אם אתה נשאר מעל 3 חודשים רצוף אז אתה צריך ויזה לעבודה ופרטים איך לעשות את זה תמצא באתרים הרשמיים של אירלנד.
 

Ice Age

New member
ואגב

כדאי שיהיה מכתב מהלקוח שהוא מזמין את שירותיך. מכל הפעמים שהייתי באירלנד רק פעם אחת ביקשו את זה בביקורת הדרכונים, אבל עדיף שיהיה...
 

shipy1234

New member
תודה! כלומר...

אני אוכל לשהות חודשיים וחצי באירלנד, לטוס חזרה לארץ ולחזור שוב לשלושה חודשים? הם לא עושים בעיות? בארה"ב לדוגמא אחרי סיבוב אחד הם כבר עושים בעיות.
 

Ice Age

New member
התשובה שלי היא כמובן לא רשמית

אבל בתכל'ס הם לא עושים בעיות. כמו שכתבתי אני מכיר מישהו שכבר שנה וחחצי עובד ככה. אתה יכול ליתר ביטחון לברר בצורה רשמית באתר שלהם, אבל אני לא יודע אם הם מתייחסים ספציפית מה קורה אם אתה חוזר לביקור מולדת באמצע.
 
למעלה