ביקורת אחת ובקשת המלצה

mystery duck

New member
ביקורת אחת ובקשת המלצה

כרגע גיליתי את הפורום הזה והתלהבתי. אז ככה. נתחיל מבקשת ההמלצה שלי. יש לי יומולדת עוד יומיים. אצלנו במשפחה יש מסורת שבכל יומולדת הולכים למסעדה שחתן/כלת השמחה בוחר/ת. די מיצינו כבר את כל המסעדות באיזור חיפה (ואין לי כוח להחליט סיני/איטלקי) ולכן אם יש למישהו המלצה על מסעדה טובה באיזור חיפה והקריות - העניין די דחוף. תודה מראש, ועכשיו לביקורת שלי: אתמול אכלתי ב"מוצרט" באחד הצמתים המרכזיים בקריות (קרית ביאליק אם אינני טועה). אז ככה. מרק פטריות - מעולה. סוף סוף מסעדה ששמה מספיק מלח על ההתחלה. כנפיים ברוטב קרמל-צ´ילי - טעים אבל לא יותר מזה. יותר מידי עצמות בשבילי. גלידה - טוב בכל מקום. הייתה מלצרית אחת מקסימה ואחת שעיצבנה אותי בטירוף. אני מקווה שהנחמדה קיבלה את הטיפ. באופן כללי השירות טוב, מלצריות נלהבות למדי, שאלו אותנו אם אנחנו רוצים להזמין 3 פעמים במשך שתי הדקות שחלפו מהרגע שקיבלנו את התפריט (מעיק אבל מלא נכונות). סה"כ מסעדה נחמדה, עיצוב יפה, נקי, שירות לא רע. נהניתי. על קיבה מלאה Mystery
 
הסינית הטובה בחיפה!!!../images/Emo45.gif

אוקיי הנה הסינית הטובה בחיפה ולא משנה כמה טוייואן איכותית עם כל הכבוד יש במרכז הכרמל ממש ליד גינסבורג פרחים יש מדרגות למטה ושם יש את הסינית הטובה בחיפה ואני אקח סיכון ואגיד בארץ! "צין לונג" ותיקה לפחות כמו טאיוואן רק עם מבחר רב יותר של מנות ושירות מצויין(אני לא אובייקטיבי, אותי כבר מכירים) רק מה? מחירים טיפ טיפה גבוהים אבל יום הולדת יש רק פעם בשנה ומזל טוב!
 

che55

New member
מסעדה טובה לכיוון כרמיאל

נוסעים בכביש לכיוון כרמיאל, קצת לפני מצד שמאל יש את מסעדת "צליל החורש". בקתה מקסימה עם אוכל נהדר ולא יקר מדיי, שרות טו ואווירה פסטורלית.
 
שלוש מסעדות מיוחדות באיזור

"מיוחדות" - הכוונה לממש לא שגרתיות (לא סיני/איטלקי וכו´), אך גם מעט יקרות. 1. Voila מדרחוב נורדאו, חיפה. מסעדה צרפתית-שוויצרית מעוצבת מאופן מיוחד ומרתק, עם אוכל מיוחד עוד יותר וטעים טעים טעים... 2. שלו ביער קרית טבעון. מנות מיוחדות ביותר, טעימות ביותר ועד לפני כשנה - גם יקרות להפליא. קראתי שלפני מספר חודשים קוצצו שם המחירים בחצי, אך איני יודע את רמתם היום. 3. הקדירה של נגה הכניסה לבית שערים. אוירה נינוחה, אוכל מצוין וקינוחים מדהימים. אשמח לעזור בעוד פרטים, ארנון
 

liti

New member
../images/Emo127.gifמצטרפת להמלצה של ארנון-שלו ביער

מסעדה מקסימה, מעוצבת בסגנון שוויצרי, אוכל מוקפד ברמה גבוהה ביותר, טעים מאוד. השף- איתי שלו- מוכשר ביותר, אני זוכרת את המאכלים שלו עוד מהימים שעבד באלומה בתרשיחא, ואף פעם לא התאכזבתי. לגבי העלות, שמחתי לקרוא שהמחירים קוצצו, בפעם האחרונה שהייתי שם המחיר לזוג היה בסביבות 400 ש"ח ללא יין, אם מאז ירדו המחירים אז מומלץ אפילו עוד יותר להגיע. אני מאמינה שאיתי שלו שומר על הרמה הגבוהה גם במחירים החדשים. אשמח לשמוע חוויות ורשמים ממי שביקר שם לאחרונה.
 
מזל טוב והמלצתי - מאמאמיה

בצומת קרית אתא מול "ביג" מסעדה ותיקה, מעוצבת בחמימות, שרות יעיל ואדיב ואוכל מצויין. נשמרת רמה גבוהה לאורך זמן. באמצע השבוע מבחר עסקיות במחיר הוגן.
 
למעלה