ביקורת אישית - 'שרון רוטר'
את רוטר כולם מכירים כ'זאת שמקפצת מאחורי סחרוף בהופעות'. שנים הסתתרה מאחורי סחרוף והיתה שותפה למוסיקה שיוצר מלך הרוק הישראלי. ואחרי שנולד הטרנד החדש של פריצת כשרונות שהיו חבויים מאחורי שמות גדולים (ע"ע דניאל סלומון ואביב גפן, עידן רייכל ועברי לידר) מנסה רוטר אף היא באלבום הבכורה שלה שנקרא, כמה בנאלי, 'שרון רוטר', לפרוץ אל קדמת הבמה באלבום ראשון. אז מה מציעה רוטר בעצם? אחרי 'ארוץ אלייך', הסינגל הראשון מתוך האלבום (שנדמה לפעמים ששיחדו את גלגל"צ שישמעו אותו 20 פעם ביום), מתגלה יצירה מתוקה להפליא. מי שגדלה על בירכיו של זה שחורק עם הגיטרות ללא פשרות, יצרה אלבום כמעט מלודי, ללא גיטרות כועסות, אבל עדיין אלטרנטיבי. השירים בו מאוד מחוברים לסביבה אבל נותנים הרגשה שבורחים למקומות אחרים לחלוטין. רוטר לא מחדשת הרבה, אבל ראוי לציין שיש אומץ רב באלבום שרובו מורכב, איך נגדיר זאת - מ מתיקות אלטירנטיבית השירים נגישים, אבל לא לכולם. 'ארוץ אלייך', אילולא מספר השמעות כה רב, לא היה מצליח להתפס. רוטר יחודית, נעימה, וסה"כ האלבום, אחרי יותר מהאזנה אחת, הופך לממכר. בערבון מוגבל כמובן. מי שאהב את המלודיות הלא שיגרתית של סחרוף ב'סימנים' ('הדמעות של לילי') יאהב את האלבום הזה. שרון רוטר / 'שרון רוטר' (נענע, NMC 2003)
את רוטר כולם מכירים כ'זאת שמקפצת מאחורי סחרוף בהופעות'. שנים הסתתרה מאחורי סחרוף והיתה שותפה למוסיקה שיוצר מלך הרוק הישראלי. ואחרי שנולד הטרנד החדש של פריצת כשרונות שהיו חבויים מאחורי שמות גדולים (ע"ע דניאל סלומון ואביב גפן, עידן רייכל ועברי לידר) מנסה רוטר אף היא באלבום הבכורה שלה שנקרא, כמה בנאלי, 'שרון רוטר', לפרוץ אל קדמת הבמה באלבום ראשון. אז מה מציעה רוטר בעצם? אחרי 'ארוץ אלייך', הסינגל הראשון מתוך האלבום (שנדמה לפעמים ששיחדו את גלגל"צ שישמעו אותו 20 פעם ביום), מתגלה יצירה מתוקה להפליא. מי שגדלה על בירכיו של זה שחורק עם הגיטרות ללא פשרות, יצרה אלבום כמעט מלודי, ללא גיטרות כועסות, אבל עדיין אלטרנטיבי. השירים בו מאוד מחוברים לסביבה אבל נותנים הרגשה שבורחים למקומות אחרים לחלוטין. רוטר לא מחדשת הרבה, אבל ראוי לציין שיש אומץ רב באלבום שרובו מורכב, איך נגדיר זאת - מ מתיקות אלטירנטיבית השירים נגישים, אבל לא לכולם. 'ארוץ אלייך', אילולא מספר השמעות כה רב, לא היה מצליח להתפס. רוטר יחודית, נעימה, וסה"כ האלבום, אחרי יותר מהאזנה אחת, הופך לממכר. בערבון מוגבל כמובן. מי שאהב את המלודיות הלא שיגרתית של סחרוף ב'סימנים' ('הדמעות של לילי') יאהב את האלבום הזה. שרון רוטר / 'שרון רוטר' (נענע, NMC 2003)