ביקורת טאיזו- יום רביעי שעבר

לנלי

אינך מבינה באוכל. (אשמח שתסבירי איך הגעת לתובנה הזאת)
אינך יודעת לכתוב (שוב אשמח להסבר) ועניניך עם בעלך
מענינים את הסבתא.(סבתא שלי היא ז"ל ועם הכוונה סבתא רותרות אז תני לה לדבר)
טיפוס מגעיל כבר אמרתי ולא טעיתי..(שוב אשמח להבין איך הגעת לתובנה הזאת)
 
ביקורת טאיזו- יום רביעי שעבר

השירות. היו כמה שכתבו בפורום שאמנם השירות בטאיזו משתדל, אבל יש בו משהו מעט "מלאכותי" וה"טעים לך?" נשמע מדוקלם יותר משהו נשמע מתעניין. אנחנו דוקא הופתענו מאד לגלות שהמלצרית זכרה אותנו בפרטי פרטים מהפעם הקודמת, כולל אפילו שאלות שבזמנו הבעל שאל על האוכל בגלל מגבלות הספורט והתזונה. אני לא יודע אם היא זוכרת ככה כל אחד, אבל בארץ שבה המלצר של היום הוא הסטודנט של מחר - זה היה מאד מרשים. מעבר לזה - השירות היה בסדר גמור, החל מיעוץ על היין וכלה בזמן הוצאה של מנות אם כי כאן היה פחות מקום לפאשלות - המסעדה היתה די ריקה.

לחמניות מאודות. למרות שהלחם שלהם די פשוט יש בו משהו מאד מפתה. לא יודעת להסביר את זה אבל בשתי הפעמים שהיינו שם מצאנו את עצמנו מחסלים את הלחם באובססיביות ראויה לציון, כולל ריפיל בשביל הרטבים. חבל שהוא מגיע רק עם צאטני עגבניות ולא עם עוד איזה ממרח מעניין, אבל סך הכל אין תלונות על הגיזרה הזאת.

העיקרית. שנינו לקחנו את אותה עיקרית שזכרנו לטובה מהפעם הקודמת - אנטריקוט צלוי - נתח הבשר היה גדול מצויין עם ציר מוח וארטישוק ירושלמי. המנה הזאת בהחלט זוכה למקום של כבוד ושווה להמליץ עליו למי שאכן מחפש נתח אנטריקוט ראוי. הרוטב של המנה מצויין ועושה את כל ההבדל הצלחות חזרו נקיות ללא צורך בשטיפה נוספת. המחיר אבל מאוד יקר 232 שקלים חדשים למנה.

היין היה מאוד טעים וממסטל רצח, ככה זה שהבעל לא שתה ומזג לי כל פעם עוד ועוד...כנראה זמם משהו להמשך הערב..

בגלל קוצר זמן והרצון שלנו ללכת הביתה ולרדת על גלידת גולדה בטעם קרמל מלוח ומסקרופנה לא נשארנו לקינוח. בסוף לא ירדנו על גלידה אלא עשינו דברים יותר כיפיים ומענגים :), הצליח לו!!

לסיכום טעים מאוד- אבל יקר רצח!!
 
אפשר טיפ קטן?

אם תתייחסי רק לאוכל, ולא לכמה היין ממסטל או ליחסים בינך לבין בעלך או לכל מיני דברים שאינם קשורים לטיב האוכל, הביקורות שלך יהיו קלות יותר לעיכול (גם התאור של צלחות שאינן זקוקות לשטיפה נוספת היה מגעיל למדי, אבל פה אני מתקשה למצוא הערה כללית שתבהיר לך איך להימנע מדברים כאלה להבא, אז נחליק את העניין הזה).
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה על השיתוף, אם כי קצת יותר מדי... צנזרי את היחסים

הזוגיים שלכם, הם לא מעניינים אותנו, הם לא ענייננו וזה לא לעניין (להזכיר אותם כאן).
&nbsp
ציינת שהיה יקר, יעזור אם תפרטי קצת מחירים.
 
למעלה