ביקורת מאוכזבת על TP-Link VR900 לאחר חצי שנה של שימוש
רכשתי את ה-VR900 מאמאזון בריטניה לפני כחצי שנה.
הראוטר עצמו מדהים - יש לו קליטה מעולה בכל הבית (ברמה שלא היתה לי בעבר מאף ראוטר אחר), הממשק נוח, הוא כולל מודם VDSL ותומך בוקטורינג... ממש כל מה שרציתי בראוטר משולב מודם.
לאחר שבועיים של שימוש החלה לצוץ בעיה מאוד מוזרה ב-WiFi, בה מכשירים מאבדים את החיבור לאינטרנט ולרשת הפנימית, אפילו שהם נראים כמחוברים.
לפעמים הראוטר אפילו לא "רואה" אותם כמחוברים (לא נמצאים ברשימת המכשירים המחוברים או ברשימת המכשירים שקיבלו IP), אבל התצוגה במכשירים עצמם היא שהם אכן מחוברים. בפועל אין גישה לאינטרנט, ואפילו כשמנסים להתחבר לממשק הניהול של הראוטר, הם לא מצליחים להתחבר לכתובת הניהול.
אם מתנתקים ומתחברים מה-WiFi, החיבור חוזר לעבוד כרגיל לזמן מסויים, ואז התקלה חוזרת לאחר חצי שעה עד שעה של שימוש.
רק ריסט של הראוטר פותר את התקלה ליום-יומיים, ואז היא חוזרת חלילה.
התקלה מתרחשת בכל מיני סוגים של מכשירים (סמארטפונים, לפטופים, מכשירים חכמים, טאבלטים).
פניתי ל-TPLink והשירות שלהם היה זוועה. מעבר ללהציע לעדכן לגירסא האחרונה (אפילו שכבר הייתי עליה) הם לא ידעו לעזור בכלום. פניתי לאמאזון וביקשתי שירות. אמאזון המקסימים שלחו ראוטר חדש חלופי וביקשו לשלוח אליהם בחזרה את הראוטר התקול. כך עשיתי, ולאחר שבועיים הגיע הראוטר החדש.
לאחר שבוע של שימוש בראוטר החלופי, בדיוק אותן בעיות חזרו לצערי.
אז לפני שאני מתייאש לחלוטין ומחזיר לאמאזון את הראוטר כדי להחליף לראוטר של חברה אחרת, חשבתי להתייעץ איתכם.
האם יש לכם רעיון איך אפשר לפתור תקלה כזו?
חשבתי אולי לרסט את הראוטר בצורה אוטומטית כלשהי כל בוקר, אבל זה נשמע לי פתרון מצחיק בשביל ראוטר של 650 ש"ח. תקלות כאלה לא אמורות לקרות במכשיר במחיר כזה.
האם יש לכם רעיונות אחרים? ואם לא, האם יש לכם המלצה על ראוטר דומה מחברה אחרת?
רכשתי את ה-VR900 מאמאזון בריטניה לפני כחצי שנה.
הראוטר עצמו מדהים - יש לו קליטה מעולה בכל הבית (ברמה שלא היתה לי בעבר מאף ראוטר אחר), הממשק נוח, הוא כולל מודם VDSL ותומך בוקטורינג... ממש כל מה שרציתי בראוטר משולב מודם.
לאחר שבועיים של שימוש החלה לצוץ בעיה מאוד מוזרה ב-WiFi, בה מכשירים מאבדים את החיבור לאינטרנט ולרשת הפנימית, אפילו שהם נראים כמחוברים.
לפעמים הראוטר אפילו לא "רואה" אותם כמחוברים (לא נמצאים ברשימת המכשירים המחוברים או ברשימת המכשירים שקיבלו IP), אבל התצוגה במכשירים עצמם היא שהם אכן מחוברים. בפועל אין גישה לאינטרנט, ואפילו כשמנסים להתחבר לממשק הניהול של הראוטר, הם לא מצליחים להתחבר לכתובת הניהול.
אם מתנתקים ומתחברים מה-WiFi, החיבור חוזר לעבוד כרגיל לזמן מסויים, ואז התקלה חוזרת לאחר חצי שעה עד שעה של שימוש.
רק ריסט של הראוטר פותר את התקלה ליום-יומיים, ואז היא חוזרת חלילה.
התקלה מתרחשת בכל מיני סוגים של מכשירים (סמארטפונים, לפטופים, מכשירים חכמים, טאבלטים).
פניתי ל-TPLink והשירות שלהם היה זוועה. מעבר ללהציע לעדכן לגירסא האחרונה (אפילו שכבר הייתי עליה) הם לא ידעו לעזור בכלום. פניתי לאמאזון וביקשתי שירות. אמאזון המקסימים שלחו ראוטר חדש חלופי וביקשו לשלוח אליהם בחזרה את הראוטר התקול. כך עשיתי, ולאחר שבועיים הגיע הראוטר החדש.
לאחר שבוע של שימוש בראוטר החלופי, בדיוק אותן בעיות חזרו לצערי.
אז לפני שאני מתייאש לחלוטין ומחזיר לאמאזון את הראוטר כדי להחליף לראוטר של חברה אחרת, חשבתי להתייעץ איתכם.
האם יש לכם רעיון איך אפשר לפתור תקלה כזו?
חשבתי אולי לרסט את הראוטר בצורה אוטומטית כלשהי כל בוקר, אבל זה נשמע לי פתרון מצחיק בשביל ראוטר של 650 ש"ח. תקלות כאלה לא אמורות לקרות במכשיר במחיר כזה.
האם יש לכם רעיונות אחרים? ואם לא, האם יש לכם המלצה על ראוטר דומה מחברה אחרת?