ביקורת מאוכזבת על TP-Link VR900 לאחר חצי שנה של שימוש

shlomki

New member
ביקורת מאוכזבת על TP-Link VR900 לאחר חצי שנה של שימוש

רכשתי את ה-VR900 מאמאזון בריטניה לפני כחצי שנה.
הראוטר עצמו מדהים - יש לו קליטה מעולה בכל הבית (ברמה שלא היתה לי בעבר מאף ראוטר אחר), הממשק נוח, הוא כולל מודם VDSL ותומך בוקטורינג... ממש כל מה שרציתי בראוטר משולב מודם.

לאחר שבועיים של שימוש החלה לצוץ בעיה מאוד מוזרה ב-WiFi, בה מכשירים מאבדים את החיבור לאינטרנט ולרשת הפנימית, אפילו שהם נראים כמחוברים.
לפעמים הראוטר אפילו לא "רואה" אותם כמחוברים (לא נמצאים ברשימת המכשירים המחוברים או ברשימת המכשירים שקיבלו IP), אבל התצוגה במכשירים עצמם היא שהם אכן מחוברים. בפועל אין גישה לאינטרנט, ואפילו כשמנסים להתחבר לממשק הניהול של הראוטר, הם לא מצליחים להתחבר לכתובת הניהול.
אם מתנתקים ומתחברים מה-WiFi, החיבור חוזר לעבוד כרגיל לזמן מסויים, ואז התקלה חוזרת לאחר חצי שעה עד שעה של שימוש.
רק ריסט של הראוטר פותר את התקלה ליום-יומיים, ואז היא חוזרת חלילה.
התקלה מתרחשת בכל מיני סוגים של מכשירים (סמארטפונים, לפטופים, מכשירים חכמים, טאבלטים).

פניתי ל-TPLink והשירות שלהם היה זוועה. מעבר ללהציע לעדכן לגירסא האחרונה (אפילו שכבר הייתי עליה) הם לא ידעו לעזור בכלום. פניתי לאמאזון וביקשתי שירות. אמאזון המקסימים שלחו ראוטר חדש חלופי וביקשו לשלוח אליהם בחזרה את הראוטר התקול. כך עשיתי, ולאחר שבועיים הגיע הראוטר החדש.
לאחר שבוע של שימוש בראוטר החלופי, בדיוק אותן בעיות חזרו לצערי.

אז לפני שאני מתייאש לחלוטין ומחזיר לאמאזון את הראוטר כדי להחליף לראוטר של חברה אחרת, חשבתי להתייעץ איתכם.
האם יש לכם רעיון איך אפשר לפתור תקלה כזו?
חשבתי אולי לרסט את הראוטר בצורה אוטומטית כלשהי כל בוקר, אבל זה נשמע לי פתרון מצחיק בשביל ראוטר של 650 ש"ח. תקלות כאלה לא אמורות לקרות במכשיר במחיר כזה.

האם יש לכם רעיונות אחרים? ואם לא, האם יש לכם המלצה על ראוטר דומה מחברה אחרת?
 

cheif

Member
מנהל
שאלות

1. זה קורה בתדר 2.4 או 5?
2. האם הפרדת את ה-SSID של שני הערוצים לשמות שונים?
3. תנסה לעבוד ברוחב ערוץ 20MHZ - זה לפעמים עוזר.
4. רק על מנת לוודא, אתה בהצפנת WPA2?
 

shlomki

New member
תודה על התגובה

1. גם וגם.
2. השמות דומים אבל לא זהים - אחת עם 5 בסוף והשניה עם 2.
3. TPLink המליצו לנסות את זה, לא עזר...
4. בוודאי.
 

rafid1

Active member
מנהל
בשבועיים הראשונים הכל עבד תקין?

אם אחרי RESET לקונפיגורצית יצרן וקינפוג מחדש - המצב זהה - אולי פשוט תקלת חומרה ונדרש להחליף?
 

shlomki

New member
כבר הוחלף לחדש

וגם החדש עושה את אותן בעיות.
&nbsp
גם שחזור הגדרות יצרן בוצע.
 

dino_din

New member
איך בצעת איפוס?

דרך הממשק או hard reset מהכפתור?

אם דרך התוכנה, נסה ללחוץ על כפתור ה reset בצד במשך 10 שניות עם סיכה או אטב משרדי ולהגדיר מחדש.

אצלי זה עזר עם בעיה אחרת בדגם די דומה.
 
למעלה