ביקורת מסעדות

taz512

New member
ביקורת מסעדות

לכבוד יום הולדתי אתמול לילו לקחה אותי למסעדה. הלכנו לאוונגרד, רחוב הברזל 3 רמת גן, מסעדה אמריקאית מעולה. התחלנו בזה שאני הזמנתי בירה שנקראת הפרי האסור, בירה באמת מומלצת, וליאת הזמינה קוקטייל אורגזמה. הבירה באמת מומלצת וככה גם הקוקטייל. המשכנו כמובן עם הבשר. אני הזמנתי משהו שנקרא פילה רוסי, מדובר בנתח פילה של 300 גרם שאליו נתח כבד אווז במשקל 120 גרם. את הפילה לקחתי m-r (מדיום רייר) וככה גם את הכבד, בדיאבד הייתי צריך לקחת את הכבד כמדיום, כי הוא לא היה ממש חם בפנים. אבל הפילה היה מעולה ברמה בינלאומית, וככה גם הכבד, אם כי קצת קר. לילו הזמינה קרפצ´ו בקר, מדובר ברצועות בקר קרות עם כל מיני עשבים אליהם, אני די חיבבתי את המנה אבל לילו לא כל כך התלהבה. לקינוח לא נכנסנו, את הקינוח השארנו לבית, אני טוען שלא מומלץ להרוס בשר טוב אם כל מיני דברים נוספים. בקיצור אוונגרד מקבל אצלי מקום נכבד בין המסעדות שאני אוהב, בשר בהחלט מומלץ מאוד. טאז, השד וההמלצות
 

sjarjar

New member
מנת הפילה נקראת "פילה רוסיני"

ונקראת גם בשם "טורנדו רוסיני". היא נקראת כך על שם הקומפוזיטור והמנצח המפורסם רוסיני, שהיה גם בשלן מעולה, והמציא את המנה הזו. אגב, מנה מפורסמת אחרת שלו היא מקרונים ממולאים בכבד אווז. קרפצ´ו הן לא סתם "רצועות בקר קרות עם כל מיני עשבים עליהם", אלא אמור להיות בשר נא לחלוטין, חתוך לפרוסות דקיקות שנדפקות ע"י משטח בשר ("פטיש שניצלים") לדרגת שקיפות, ונכבשות בעדינות בעזרת תבלינים ושמן זית. בד"כ מפזרים מעל המנה תלתלי גבינת פרמזן. בזמננו, ולאור מטבח הפיוז´ן, לקחו את שם המנה (קרפצ´ו), ונתנו אותו למנות נוספות של בשרים ודגים (ואפילו ירקות) מבושלים, שפשוט נחתכים דקיק כמו הקרפצ´ו המקורי.
 

mz 2t power

New member
HOGARDDEN-FORBIDDEN FRUIT

רוב האנשים יכירו את הבירה הזאת בשמה הלועזי. באמת בירה יוצאת מהכלל ממש אפשר להרגיש את טעמי הפירות אני קורא לה בירה ללא בירה ואני אישית מאוד אוהב אותה.
 
למעלה