צודקת, אבל...
זה ברור שהיה יכול להיות יותר טוב. אחרי הכל, זה מופע משותף ראשון של שניהם לבד (חוץ מהמופע לפני כמה שנים טובות עם רמי קליינשטיין וכמה פגישות ב"לילה גוב" לא היה יותר מידי), אבל הבעייה היא שאנשים מצפים שגם זמרים שהם פרפורמים מצויינים (כמו יודית) יהיו במיטבם בכל רגע בחייהם, וזה לא צריך להיות ככה. בקשר לגידי - אני חושבת שהוא היה מקסים. אמנם אני חושבת שהוא צריך להופיע רק במקומות קטנים (לפני שנתיים בערך ראיתי אותו כשהייתי עם אבא שלי בערב הוקרה לקציני שריון, והוא היה מעולה), אבל אי אפשר לשלול את הבחירה המצויינת של המקום. ואין מה לעשות - זה גידי גוב, הוא רוקד מוזר, ולא כמו יודית, בגדים של יום-יום בהופעה גורמים לזה להיראות כאילו הוא יוצא לג'וגינג. אני חושבת שאולי ממרחקי הרב מהבמה לא ראיתי הרבה, אז אני לא יודעת מה ראה מי שישב מקדימה (נבלות... סתם
), אבל אני יודעת שרוב הקהל היה מרוחק מהבמה כמו שאני הייתי מרוחקת (50, 100 מטר ואני לא מגזימה) ומאוד נהנה מההופעה, ואני ראיתי את זה. נכון שהגזמתי בניסוח קצת, אבל אני חושבת שההופעה הייתה אדירה (שלא לדבר על זה שכדאי לעשות עוד הופעות כאלה), וחבל שאנשים יתייחסו אליה ככה. אחרי הכל - כמה שירים כבר גידי ויודית יכולים לבצע ביחד? הקולות שלהם משתלבים יפה ביחד בשירים מסויימים בלבד, וחוץ מזה, שאני הייתי באמפי כבר משש וחצי בערך (ככה זה כשלא מתכננים את הזמן נכון), ושמעתי את רוב הבלאנס, שמעתי את גידי אומר "אני צריך את המילים של ה'אבן שביל', אני לא אזכור את זה". אני לא חושבת שהיה עוזר כמה זמן מראש הם יתכוננו למופע, כי הבנתי שגידי מבצע את השיר הזה כל הופעה. מלבד העובדה שגוב כבר די מבוגר, ואין מה לעשות, מיתרי הקול שלו זה לא מה שהיה פעם (ואני אישית חושבת שהוא מדבר הרבה יותר יפה ממה שהוא שר, למרות שאין לי שום בעייה עם השירים שלו), חשוב לציין שהוא אחד האומנים הכי טובים שישראל ידעה מימיה. הוא מאוד מרגש. מה שהכי עצבן אותי בכתבה הזאת זה מה שאמרו על יודית. אני חושבת שזה היה מ-א-ו-ד מוגזם. שלא לדבר על הביקורת המאוד לא נחמדה על הלהקה שלה. כאילו, בוקר טוב, המופע הזה רץ כבר שנתיים (ו...) ועכשיו אתה נזכר לפתוח את הפה על הנגנים? העובדה שיודית היא זמרת רוק, והיא "הוכתרה" לכך במשך השנים (במיוחד אחרי באה מאהבה), היא עובדה ידועה. זה שגעגוע היה יותר לכיוון מיינסטרים, ושהדבר היחיד החדש שלה שיצא בזמן האחרון זה "האיש ההוא" נשמע עם פן מזרחי כי זה שיר שאהובה עוזרי הלחינה וזה הסגנון שלה (אני עדיין חושבת שיודית נותנת לזה פן מאוד רוקיסטי), והיא משנה סגנונות, לא משנה את העובדה הברורה שהיא התחילה והמשיכה בתור זמרת רוק. לקחת שיר ולתת לו קצת "רוק" נקרא עיבוד. ואם לא הבנת, זה "עיבודים חדשים למיטב השירים" וברור שאפשר לעשות את זה. אני לא יודעת איך שמתם לב לזה שהקול של יודית היה לא בטוח בהתחלה, אבל אני לא שמתי לב לזה, ואני חושבת שהיא הייתה במיטבה. נכון שכבר ראיתי הופעות יותר טובות, אבל ההופעה הזאת הייתה אחת מהטובות לפי דעתי.