ביקורת שלי ל- ''Beyonce'' של ביונסה

YEEZUS

New member
תרשה לי להגיב על הביקורת כאן?


נהניתי מאוד לקרוא. אתה כותב מעולה!

כתבת הרבה דברים שאני יכול להסכים איתם כמו, "היום אפשר להבין, שבפעם הראשונה באופן מובהק, לביונסה היה חזון אומנותי (וגם מסחרי) שהיא עמדה מאחוריו והלכה לפיו בלי למצמץ." (למרות שזה כבר תקף החל מהאלבום קודם לדעתי.)

אני לא מסכים איתך ש-No Angel ו-Superpower לא טובים. No Angel זה נראה לי השיר הראשון ששמעתי מההצצות וכל מה שעבר לי בראש ששמעתי את זה היה ואו (ובכוונה אני מדגיש את זה). זה סוג השירים שפעם ביונסה לא הייתה מעזה להקליט, וגם אם היא הייתה מקליטה אותם, זה לא היה יוצא כל כך מיוחד. הוא מאוד אווירתי והשינוי בביט באמצע השיר כל פעם מחדש מגניב אותי. ממש מפתיע אותי שאתה לא אוהב אותו, הוא גם מאוד מזכיר הפקות של דב היינס שאני יודע שאתה מאוד אוהב.
לעומת זאת, את Superpower אני יכול להבין למה אתה לא מתחבר אליו. אני חושב שהשיר הזה הוא תענוג, אבל זה בעיקר בגלל שהוא קולע לטעם שלי. אני מאמין שאתה פחות מתחבר לסגנון הזה. גם להרבה מפריע בשיר הזה שאין ממש קליימקס. עדיין אני חושב שמדובר בשיר שהוא grower.

אני שמח שגם אתה נפלת בקסם של Rocket. שיר כל כך טוב!

יש לי דווקא הרגשה שהפעם ביונסה לא תמאיס את עצמה. כבר כמעט חודש עבר מאז היציאה של האלבום ועדיין אפילו הופעה/ראיון אחד לא ראינו ממנה. היא גם לא תספיק בתקופה הקרובה כי היא יוצאת עוד מעט לטור. אני מאמין שהכל יהיה במידה ואני האמת מאוד שמח שזה ככה.

תודה רבה על השיתוף!
 

ARTPOP

New member
תודה רבה על התגובה המפורטת!

האמת שכן, לבינתיים היא ממש בסדר, לא חוטאת ב- overexposure.

Superpower שיר יפה מבסיסו אבל מאוד מונוטוני וכמו שאמרת, לא מתפתח בעליל. קשה לי עם שירים כאלה. הוא פשוט משעמם בצורה נוראית.
No Angel שיר שבשמיעה-שתיים הראשונות חיבבתי, אבל מהר מאוד הוא הפך לדי בלתי נסבל. השינוי בביט באמצע בהחלט טוב אבל השיר מעיק, כבד ומעצבן, בלתי שמיע.
 

antonio44

New member
יופי של ביקורת,אשמח לראות ביקורות גם

על אלבומים של אמנים אחרים מצידך
 
למעלה