ביקורת שלי על האלבום החדש..
ראשית עלי לציין שאני שומע למיידן מאז שהייתי ביסודי, התחלתי להתאהב בהם ולהפוך אותם לפייבוריטים שלי(זה 18 שנה), אין להקת רוק שכ"כ התחברתי כמו למיידן, יש לי בעיה קלה עם שני האלבומים האחרונים שלהם(dance of death ו-a metter of live and death), ראשית עלי לציין שמבחינה ווקלית באלבומים איילו ברוס דווקה משתבח, הוא נשמע כמו בקלסיקות של somewhere in time ו-seventh son-שאגב האלבומים הטובים ביותר שלהם לדעתי),למשל ב-brave new world הוא נשמע אחרת לגמרי, גם מבחינה מוזיקלית-אבל עדיין אלבום בו הצלחתי למצא את עצמי ועד היום אני אוהב לשמוע שירים קבועים משם כמו:wicker man, ghost of the nevegator,blood brothers, out of the silent planet בעניין האחרונים-מבחינה מוזיקלית אכן הם נשמעים קלאסיים כמו שאני אוהב לזכור אותם, הבעיה היחידה של האלבומים הם השירים עצמם, שמעתי ל-dance קרוב ל-10 פעמים ולצערי לא מצאתי שיר אחד שממש התחברתי אליו, או יישאר בגדר של קלסיקה כמו למשל: wasted years, alexander the great, infinite dreams, the evil that men do. ואת החדש שמעתי 6-7 פעמים(אפילו רצוף), ועדיין לא הצלחתי ממש להתחבר, לא הייתי לי את אותה תחושה כששמעתי את pice of mind לראשונה(האלבום שאיתו התחלתי), השירים בשני האחרונים, הם בגדר של "פסדר" לא מעבר, כמובן שכשירי רוק מעולים, אך הם לא אותם הקלסיקות של "אז" של מיידן(מה שמצחיק שיש לי גם את כל אלבומי ה-סולו של דיקינסון וכבר שם אני מוצא הרבה שירים שאני מאוד מצליח להתחבר ואף מזכירים לי את מיידן של פעם-כמו האלבומים: tatood milioner, balls to picaso, accident of birth ועוד... לכן זה מביא אותי לשאלה: מה קרה להם בשני האלבומים האחרונים?-נכון הם מצוינים כאלבומי רוק וישנם קטעים ממש טובים, אך אין קלסיקות שתמיד יישארו איתך בלב. אני ושני מכרי שגם אותם "הדבקתי" עם מיידן, חושבים פה אחד-לצערי זה מאוד מפריע וגם מפתיע אותי-יכול להיות שאני בה ב-over ציפיות- למרות ש-brave מאוד ציפיתי לו ולא התאכזבתי לשנייה. אני עוד מחכה שיוציאו את ה-x factor מחדש עם קולו של דיקינסון, ה-x factor למשל אלבום שמאוד התחברתי אליו, השירים, תכנים מעולים אבל קולו של בלייז רק הורס וחבל...
ראשית עלי לציין שאני שומע למיידן מאז שהייתי ביסודי, התחלתי להתאהב בהם ולהפוך אותם לפייבוריטים שלי(זה 18 שנה), אין להקת רוק שכ"כ התחברתי כמו למיידן, יש לי בעיה קלה עם שני האלבומים האחרונים שלהם(dance of death ו-a metter of live and death), ראשית עלי לציין שמבחינה ווקלית באלבומים איילו ברוס דווקה משתבח, הוא נשמע כמו בקלסיקות של somewhere in time ו-seventh son-שאגב האלבומים הטובים ביותר שלהם לדעתי),למשל ב-brave new world הוא נשמע אחרת לגמרי, גם מבחינה מוזיקלית-אבל עדיין אלבום בו הצלחתי למצא את עצמי ועד היום אני אוהב לשמוע שירים קבועים משם כמו:wicker man, ghost of the nevegator,blood brothers, out of the silent planet בעניין האחרונים-מבחינה מוזיקלית אכן הם נשמעים קלאסיים כמו שאני אוהב לזכור אותם, הבעיה היחידה של האלבומים הם השירים עצמם, שמעתי ל-dance קרוב ל-10 פעמים ולצערי לא מצאתי שיר אחד שממש התחברתי אליו, או יישאר בגדר של קלסיקה כמו למשל: wasted years, alexander the great, infinite dreams, the evil that men do. ואת החדש שמעתי 6-7 פעמים(אפילו רצוף), ועדיין לא הצלחתי ממש להתחבר, לא הייתי לי את אותה תחושה כששמעתי את pice of mind לראשונה(האלבום שאיתו התחלתי), השירים בשני האחרונים, הם בגדר של "פסדר" לא מעבר, כמובן שכשירי רוק מעולים, אך הם לא אותם הקלסיקות של "אז" של מיידן(מה שמצחיק שיש לי גם את כל אלבומי ה-סולו של דיקינסון וכבר שם אני מוצא הרבה שירים שאני מאוד מצליח להתחבר ואף מזכירים לי את מיידן של פעם-כמו האלבומים: tatood milioner, balls to picaso, accident of birth ועוד... לכן זה מביא אותי לשאלה: מה קרה להם בשני האלבומים האחרונים?-נכון הם מצוינים כאלבומי רוק וישנם קטעים ממש טובים, אך אין קלסיקות שתמיד יישארו איתך בלב. אני ושני מכרי שגם אותם "הדבקתי" עם מיידן, חושבים פה אחד-לצערי זה מאוד מפריע וגם מפתיע אותי-יכול להיות שאני בה ב-over ציפיות- למרות ש-brave מאוד ציפיתי לו ולא התאכזבתי לשנייה. אני עוד מחכה שיוציאו את ה-x factor מחדש עם קולו של דיקינסון, ה-x factor למשל אלבום שמאוד התחברתי אליו, השירים, תכנים מעולים אבל קולו של בלייז רק הורס וחבל...