Ccyclist
Well-known member
שלחתי את הצעתי להיפוך כיוון לולאת השרון למספר מוקדים, כולל ארגוני הנוסעים. אני מבין שאלו ארגוני מתנדבים, אבל הבירוקרטיה בתשובה שקיבלתי ראויה להעלאה בפורום.
1 - קיבלתי תשובה אנושית ממתנדב/ת הארגון, הדבר החיובי היחיד שקרה באינטראקציה הזו.
2 - התבקשתי לפנות דרך טופס מקוונן
3 - הטופס המקוונן אינו מתאים להצעות לשיפור. שדות חובה של שעה ותאריך פשוט לא רלבנטים ויוצרים מידע מיותר שיצטרכו להתעלם ממנו.
4 - הטופס דורש מספרי קווים, ללא יכולת להכניס טקסט. לא רלבנטי לקווי רכבת ישראל, הקו האדום בתל אביב שקוויו כוללים את האות R, לכרמלית או אפילו לכל קו א'.
5 - קיבלתי הודעה שנרשמתי לניוזלטר. לא נרשמתי מרצוני. לא לחצתי על כפתור להרשם ואינני זוכר אפילו קופסה עם אלמנט להסרה כדי שלא להרשם. באימייל ה"רישום" לא היתה אופציה להסרה אז פניתי אליהם בבקשה להסיר.
אני מבין שמדובר במתנדבים שעושים עבודת קודש למען ציבור הנוסעים, אבל הם צריכים לראות איך נראית חווית המשתמש שלהם.
1 - קיבלתי תשובה אנושית ממתנדב/ת הארגון, הדבר החיובי היחיד שקרה באינטראקציה הזו.
2 - התבקשתי לפנות דרך טופס מקוונן
3 - הטופס המקוונן אינו מתאים להצעות לשיפור. שדות חובה של שעה ותאריך פשוט לא רלבנטים ויוצרים מידע מיותר שיצטרכו להתעלם ממנו.
4 - הטופס דורש מספרי קווים, ללא יכולת להכניס טקסט. לא רלבנטי לקווי רכבת ישראל, הקו האדום בתל אביב שקוויו כוללים את האות R, לכרמלית או אפילו לכל קו א'.
5 - קיבלתי הודעה שנרשמתי לניוזלטר. לא נרשמתי מרצוני. לא לחצתי על כפתור להרשם ואינני זוכר אפילו קופסה עם אלמנט להסרה כדי שלא להרשם. באימייל ה"רישום" לא היתה אופציה להסרה אז פניתי אליהם בבקשה להסיר.
אני מבין שמדובר במתנדבים שעושים עבודת קודש למען ציבור הנוסעים, אבל הם צריכים לראות איך נראית חווית המשתמש שלהם.