בירור אובדן הכרה

sarinajuga

New member
בירור אובדן הכרה

בתי בת ה23 נפלה בזמן משמרת לילה, לאחר שעות רבות מאוד של עבודה ללא הפסק, בעבודה ואיבדה את ההכרה, לא ידוע בדיוק בגלל מה, האם בעקבות מכה שחטפה או סוג של התקף אפילפטי. לא היה איתה איש בזמן שזה קרה. כשהתעוררה הבחינה בפצע בראש ופינו אותה למיון. עברה סי טי ראש שיצא תקין וגם MRI שעדיין אין לנו תוצאות לגביו. הפעם היחידה בה איבדה הכרה מלבד עכשיו הייתה בגיל 4, במהלך ביקור בלונה פארק. כמו כן היו עוד שני אירועים של כמעט עילפון שבעקבותיהם עברה EEG בחסך שינה שיצא תקין. בינתיים שירתה בצבא, נסעה לטיול ארוך בחו"ל במסגרתו צללה ואף צנחה ממטוס והכול היה בסדר. כשנכנסנו לנוירולוג במיון הזכרתי את מה שהיה לה בילדות ולכן הורו על בדיקת EEG בחסך שינה ועל לקיחת תרופה נגד אפילפסיה. את התרופה היא לא לוקחת משום שאני לא רואה שום צורך בכך.היא מרגישה טוב ויכול מאוד להיות שכלל לא מדובר באפילפסיה. שאלתי היא כזו: האם עשיתי טעות כשהזכרתי את מה שקרה לפני שנים רבות? אולי עכשיו סתם יתייגו אותה כאפילפטית על סמך אירוע אחד לא ברור? אולי עדיף לומר לנוירולוג שראינו במצלמות אבטחה שקיבלה מכה ובגלל זה נפלה ולא לעשות בכלל את הEEG? לפי מה שהבנתי, גם אם הEEG יוצא תקין זה לא שולל אפילפסיה. כמוכן, אם הולכים לרופא פרטי, לא דרך הקופה, האם חלה עליו חובת סודיות או שיעביר את המידע מבלי ידיעתנו?
 

חייםלוי

Member
מנהל
נראה לי שעשיתם נכון שסיפרתם לרופא על מה שהיה בעבר

רופא צריך לקבל את על המידע כדי שיוכל להחליט. יכול להיות שזאת לא אפילפסיה. יכול להיות שהיא התעלפה בגלל שעות עבודה אין סופיות ואין לזה שום קשר לאפילפסיה.
תמשיכו לעקוב ולראות אם מקרה כזה קורה ח"ו שוב. אם לא יקרה תתעלמו, אבל אם יקרה, אפילו אחרי כמה חודשים צריכים להתייחס לזה כאל אפילפסיה. מאבחנים אפילפסיה, בדר"כ אחרי שני התקפים.
יש הרבה אנשים שהיה להם התקף אחד בחייהם והם לא נקראים אפילפטים.
 
למעלה