בית אבי חי - הופעה של דניאל זמיר

הדסי 26

New member
בית אבי חי - הופעה של דניאל זמיר

בס"ד טוב בעקרון אני לא מחובבי הג'אז אבל היה אתמול מהמם.... אני לא ארחיב כי אני אחרי אינסוף תיאורים של ההופעה לכל מי שאני מכירה (ולא מכירה ) אבל באמת היה מעולה. דניאל זמיר פשוט הדהים אותי... עכשיו בקשר למאיר :) טוב, לא יודעת מה היה שם בדיוק.. היה את "העוקד הנעקד והמזבח" - שאותו באופן אישי הוא ממש ריגש, ואח"כ את יוסי ילד שלי מוצלח, שהיה כמו שאודליה כתבה סולו של מאיר כשהוא לבדו על הבמה.. אח"כ את "אל תלכי" שהחזיר להופעה את הקצב אחרי השקט של שני השירים הקודמים... היה כזה קטע אחרי שהוא ירד מהבמה שפשוט התיישב בקהל עד שדניאל זמיר קרא לו לחזור. טוב, מה אני אגיד לכם - בקטע הזה הרגשתי כמו ילדה מפגרת בת 14, רק חיכיתי שהוא כבר יחזור להופיע... אפילו שכמו שאמרתי, דניאל זמיר מ ע ו ל ה !! אגב, לא רק בנגינה - גם מאד אהבתי איך שהוא שר (זה היה נשמע לי כמו שילוב של תימנית עם ניו-יורקית..) ואז הוא ביצע את לך א-לי המעולה ואת "ובניהם" עם השרשרת הרגילה שמלווה אותו - גואנטנמלה הזה, נו סדספקשן ומה השלישי?... אגב, בחלק הזה אנשים כבר התחילו לצאת, נראה לי שהם לא ציפו להופעה של מאיר, אפילו שכמובן שבשבילי זה היה לא פחות ממושלם :) בקשר למצב רוח- חברה שלי אמרה שבד"כ לוקח לו זמן "להפתח" ויש מצב שביום חמישי הוא פשוט לא הספיק. התיאוריה שלי קצת אחרת - נראה לי שמאיר בנאי מצפה לקהל יותר אירופאי ומנומס ממה שאנחנו... אבל כמובן זה רק הדמיון המתעתע שלי... בכל אופן, הייתי רוצה לראות אותו שמח ... איך היה לך אודליה? נהנית?
 

ms pizza

New member
הדסי-איזה כייף לך!!

תודה ענקית על הסיקור. גם אותי דניאל זמיר הפתיע לפני שנתיים ( האמת בדיוק שנתיים- ב' חשוון..) בהופעה עם אביתר בנאי- היה מדהים!! מה גם שבת דודה שלי חברה ממש טובה שלו אז הוא בערך הקשיב לכל מה שהיא ביקשה..והשילוב עם אביתר היה מדהים. אני מקנאה שיצא לך לשמוע אותו עם מאיר- איזה כייף.. נקווה שיהיה עוד!
 

איף

New member
תודה על הסיקור ../images/Emo13.gif

אני מודה שאני לא מכירה אף שיר של דניאל זמיר, אך שמעתי דברים ממש טובים עליו בתור אמן. לגבי זה שמאיר מצפה לקהל יותר אירופאי ? הממ, לא יודעת. קשה לי להאמין. אבל אין ספק שבכל הופעה יש אנרגיות שונות לחלוטין. שמחה שנהנית
 

odery

New member
אני מעריצה של דניאל זמיר עוד מהדיסק "אמן"

לפני "אחד" והדיסק החדש הנוכחי בניגוד אליך אני מעדיפה את דניאל מנגן נהנתייי מאדדדדדדדדדדדד מהנגינה וגם מ"עיר מקלט" שהוא עשה עם ארז לב ארי. היה קטע שארז עלה ללמעלה והשקיף על מאיר שר זה היה חביב. אגב זו אני שצעקתי לקראת הסוף -"דניאל תעשה השר הממונה" :) ואני לא חושבת שמאיר מחכה לקהל מנומס-אבל זה לא בדיוק היה הקהל שלו-זה היה קהל שרצה לשמוע ג'אז,אני הייתי שם גם אלמלא מאיר-מאיר היה בונוס-אבל כמו שאמרתי הוא היה קצת כבוי נראה שהוא נהנה מאד מהמוסיקה עצמה של דניאל לפי המחמאות שהוא הזיל שם על הבמה. ממ זהו ואם את רוצה להפגש-אני אהיה בפסטיבל הפסנתר יש 2 הופעות מלאות ברצף-הראשונה של איבתר השניה של עמיר בניון-ערב מטורףףף הולך להיות.
 
למעלה