בית``ר - בלי ספק.

דרור ע

New member
בית``ר - בלי ספק.

קודם כל מזל טוב ליניב , ממתי אתה מנהל הפורום ? , אבל אתה לא צריך להתלהב יותר מדי אז אל תכתוב בסוף כל מכתב יניב מנהל הפורום טוב ?. עכשיו לענינים , קודם כל יניב צדק 100 אחוז בקשר למכבי מכבי זה לא מה שהיה פעם , ואם זה מנחם אותכם שפעם הייתם טובים אז יש לכם בעיות. ובקשר למי תהיה האלופה יש רק תשובה אחת והיא : בית``ר , אני גם יסביר למה נכון שחיפה ה ר ב ה יותר משכנעת מבית``ר ושבית``ר לא פוגעת אבל בית``ר עדיין יותר טובה כי אם שהיא משחקת לא טוב והיא רק 2 נק` ממקום ראשון אז תחשבו מה יהיה שהיא תתחיל לשחק !. לפי דעתי המהפך יתחיל ביום שני נגד חיפה אבל גם אם בית``ר לא תנצח אין מה לדאוג בית``ר תיקח את האליפות , כי 50 מיליון שקל אי אפשר להתווכח. ועוד שחיפה לא הגיעה לתקופה הרעה שלה שתמיד מגיעה לה באמצע העונה. תזכרו אני אמרתי .
 

yhh

New member
למה לא בית``ר?

נתחיל בזה שאולי לבית``ר יש הרבה כוכבים שלכל אחד יש אגו גדול מדי וזה לא מסתדר אחר כך יש מאמן שמאמין בהגנה והגנה ואחר כך התקפה זה כמו לקחת קבוצה מברזיל וללמד אותה לשחק כמו קבוצה גרמנית שמאמינה רק בהגנה. כמו כן הכסף הגדול שנשפך לא פותר את הבעיות הפנמיות שיש בין השחקנים. המאמן לא יודע לחבר בין השחקנים מבחינת אגו טריפ . רוסו מושך לצד אבוקסיס לצד אחר מזרחי לצד וכך זה לא מתחבר. גם נראה לי שהבלם הזר של בית``ר הוא קניה של מכבי חיפה כי הוא מוסר לחלוצים של הקבוצה היריבה כל הזמן. אז נראה מה יקרה בבית``ר לאחר המשחק מול מכבי חיפה התפרקות טוטלית לדעתי!!!!!!
 

.יניב

New member
הבעיה של בית``ר היא...

אין על מה להתווכח בית``ר קבוצה טובה ובתור אוהד אתה צריך להיות שמח... אבל היא לא דורסנית...לא מנצחת 4 5 אפס גוררת ככה בקושי 1 אפס מסכן על קהבוצה בינונית ... וזה חבל אני מקווה שבית``ר יעלו על דרך המלך וינצחו ויהיה לנו קרב אליפות מעניין ומרתק... בתודה הנהל הפורום...יניב
 
למעלה