בי"ח אסותא

felixr

New member
בי"ח אסותא

נבנה ברחוב הברזל ברמת באיזור התעשייה רמת החייל.
 

felixr

New member
שלט ../images/Emo13.gif

כשביה"ח יהיה מוכן עלול להיות עומס תנועה באיזור, כי רחוב הברזל צר.
 

metrosexual

New member
תודה על התמונות אבל

אולי תוכל להביא לנו תמונות גם מאתר הבנייה של מגדל העתידים,בבקשה?
 

felixr

New member
../images/Emo26.gifלבקשתכם../images/Emo26.gif

פעם ביקשתם שאביא תמונה של צומת ראול וולנברג / משמר הירדן שבה הפניה ימינה מתבצעת מהנתיב השמאלי.
 

Roobie

New member
להיפך,

פניה שמאלה מהנתיב הימני. אגב, למה זה ככה? לא הצלחתי להבין את זה כשעשיתי את הפניה הזאת שם. איפה היתרון?
 

Roobie

New member
עדיין לא הבנתי...

למה האוטובוסים צריכים שהפניה שמאלה תהיה מהנתיב הימני, ותגרום לכך שכשפונים שמאלה לכיוון רחוב הירדן שני כיווני הנסיעה של רחוב ראול ולנברג חסומים לחלוטין.
 

קובי לו

New member
בגלל המנהרה שהיא ההמשך

של רח' שטרית. הבאים במנהרה מכוון מערב למזרח (משד' רוקח/לונה פארק לכוון רמת החי"ל/עתידים) יש להם נתיב אחד בלבד. המנהרה היא חד מסלולית ודו סיטרית, קרי נתיב לכל כוון. בנוסף לכל היא מסתיימת ממש מטרים ספורים ביותר לפני הרמזור הזה של רח' משמר הירדן. על מנת לאפשר הן לאוטובוסים ובכלל לכל המכוניות לפנות שמאלה מבלי שאלו במנהרה יתנגשו באחוריהם, החליטו לבצע את הפניה שמאלה ממסלול (וכמובן גם נתיב) מיוחד מימין לצומת הקיים. ככה אין ניגוד אינטרסים בין הנוסעים במנהרה לכוון רמת החי"ל/שכון דן/ק' עתידים/נווה שרת וכו' לבין הרוצים לפנות שמאלה לרח' משמר הירדן והשכונות השקטות הגובלות בו.
 

felixr

New member
אין ניגוד אינטרסים, אבל

לא ניתן לפנות שמאלה לאחר ביציאה מהמנהרה, מי שצריך לפנות שמאלה לא יכול להשתמש במנהרה.
 

קובי לו

New member
זה ועוד איך ניגוד אינטרסים !

כי אם כן היתה פניה שמאלה כמו בצומת רגיל, אלו שהיו באים מהמנהרה היו נמצאים בנתיב השמאלי של זה שפונה שמאלה. היות והבאים מרח' שטרית, מעל 85% מהם צריכים להמשיך ישר (לרמת החי"ל, קרית עתידים, נווה שרת, שכון דן, צהלה) ורק בקושי 15% לפנות שמאלה ברח' משמר הירדן הרי שהבאים במנהרה היו נתקלים באחורי הרכבים הממתינים לפניה שמאלה ועליהם היה לסטות בחדות ימינה, בצורה שעלולה לגרום להם להתנגש במי שבא או ממבצע קדש או שפנה שמאלה מפנחס רוזן (בא מרמה"ש/צהלה/כפר הירוק) ופנה שמאלה. הדבר נעשה אך ורק בגלל הסמיכות של שני הצמתים, זה עם המנהרה וזה של משמר הירדן. מספיק שהצמתים היו מרוחקים ב-70 מטר יותר ממה שהם במציאות שלא היו עושים את ה"טריק" הזה של פניה שמאלה מנתיב ימני.
 

felixr

New member
זה מה שאני אומר. עכשיו אין ניגוד אי

נטרסים כי הפנייה מתבצעת מהנתיב הימיני. רק הוספתי על מה שאמרת שביציאה מהמנהרה אסור לעבור לנתיב הימיני כדי לפנות שמאלה. (דרך אגב, רבים מתעלמים מהאיסור לצערי).
 

Roobie

New member
זה לא כל כך בעייתי...

אז פשוט לא נכנסים למנהרה וממשיכים ישר בצומת שטרית-ולנברג-מבצע קדש בלי להיכנס למנהרה, ולאחר מכן פונים שמאלה בירדן. בדיוק כמו שעושה מי שנוסע בדרך מנחם בגין מכיוון דרום לצפון ורוצה לפנות ימינה לגשר מוזס - לא נכנס למנהרה אלא ממשיך ישר דרך הרמזורים של צומת קפלן, ולאחר מכן פונה ימינה.
 

smoshes

New member
יהיו שם פקקים גדולים שיקרינו על כל

האזור של קריית עתידים/ראול ולנברג...... כרגיל בישראל לא חושבים קדימה. צריך בדחיפות "לפרוץ" דרך מעתידים לכביש גהה. זה פחות מק"מ אחד, אז מה הבעייה?? וכמובן להמשיך את דרך אם המושבות עוד כמה מטרים עד לחיבור עם כביש גהה. אם לא יעשו זאת לפני פתיחת בית החולים יהיו שם פקקים נוראיים, מה גם שבונים שם את מגדל עתידים הענק שיכיל כמה אלפי עובדים שיסעו אליו כל יום...
 
ייקח לפחות עוד חמש שנים

הכביש אמור להוביל לאזור מחלף מורשה, ובנייתו כרוכה גם בבניית שלב ב' של מחלף מורשה. בכלל, אזור התעשייה עתידים הוא דוגמא גרועה לבניית אזור תעשייה ללא דרכי גישה ראויות, וללא קישור יעיל בין תחנת הרכבת של בני ברק ובין אזור התעשייה.
 

smoshes

New member
בית החולים והמגדל יפתחו לפני שהכביש

הזה יתחיל להיסלל. היו אמורים לחשוב על סלילת הכביש עוד לפני פתיחת המגדל.
 
למעלה