בכרתים מלון הוריזון ביץ׳ בסטאליס/ חרסוניסוס

בכרתים מלון הוריזון ביץ׳ בסטאליס/ חרסוניסוס

החיובי: המיקום מדהים מושלם נוף מהמם ממש ים טורקיז במפרץ חלומי, קרוב לחרסוניסוס מאליה וסטאליס יש מה לעשות. הבריכה וגישה לים, הרצון הטוב בחדר האוכל. המחיר.

השלילי: רמת התחזוקה והניקיון לדעתי על הפנים, החדרים ישנים ופוריטניים, היחס לא משהוא והריח בקומת הקרקע ליד הבריכות מכה. יש ערסים בקיץ, השנה זה היה מורגש!
 
אנאבל וילג' נמצא בתחום הכפר אניסאראס

שזה כ-3 ק"מ מעיירת התיירות לימאני-חרסוניסו (חרסוניסוס הוא כפר במרחק 3 ק"מ דרומה מהעיירה).
באותו ישוב ישנם עוד מלונות ברמה דומה כמו קנוסוס רויאל, רויאל מר, סריטה ביץ ואחרים.

בכלל יש בכרתים מעל 10.000 בתי מלון מכל הסוגים כאשר אפילו מלונות 1* נחמדים, כמובן כל זמן שלא הולכים למלונות המוגדרים "לצעירים", כי אז זה בלתי נסבל.

היה מי שרצה פעם את המלון היקר ביותר (לעשות רושם על החברה שלו) . הוצע לו מלון "דה פנינזולה אוף פורטו אלונדה" , המלון 6****** היחידי באירופה, מחיר לינה לילה בסוויטה המיוחדת (מפוארת ביותר, עם בריכה הנכנסת לסלון וחוף ים שלהם בלבד) המחיר 12.500 יורו ללילה כולל ארוחת בוקר.....

בכלל הישראלי המצוי מחפש מלונות "דה-לוקס" (המקביל ל-5* בארץ) מסיבה לא ברורה לי. אבל אם הוא יוותר על מלונות עם 18 סוגי סלטים בארוחת בוקר (שאפשר להתפוצץ מכמויות האוכל) יבחר מלונות ברמות של 4**** או 3*** או אפילו 2** , וימצא שהמלונות נחמדים, העלות מ-25 יורו ללילה במלון פשוט ללא כלכלה אבל עם מטבחון ועד 50 יורו ללילה במלון באמצע העיר עם ארוחת בוקר, כל זה כמובן מדובר במחיר לחדר זוגי.
לדוגמא: חדר במלון כרתה מאריס "דה לוקס" חצי פנסיון 300 יורו ללילה (בדילים זה יוצא זול יותר), חדר במלון סמוך 3*** "אפולון" 30 יורו כולל ארוחת בוקר.

במקרה ראיתי את הפורום הזה רק היום.
 
למעלה