בכתות ח´ לומדים מזג אויר !

Or Jacob

New member
בכתות ח´ לומדים מזג אויר !

בכתות ח´ (כמוני...) לומדים מזג אויר ומטאורולוגיה כמקצוע (חלק מגיאוגרפיה ) במשך כחצי שנה ! עכשיו התחלנו ללמוד מזג אויר , אני מרגיש שאני יכול ללמד את המורה מזג אויר ... אור .
 

benshap2

New member
בכיתה ח´ זה ממש בולשיט!מניסיון...

מה שמלמדים זה שהאויר זורם מלחץ אויר גבוהה ללחץ אויר נמוך וזה בערך מסכם את השנה...בעצם גם ההבדל בין מזג אויר לאקלים... כשהראיתי למורה שלי לפני שנתיים מודל היא לא ידעה מהחיים שלה... מה שבטוח אהבתי ג"ג עד שהפסקתי השנה... שורה אחרונה-מה שלומדים בפורום ב24 שעות לא תלמד שם בשנה שלמה,מניסיון.
 

benshap2

New member
אגב אם בכל זאת תצטרך עזרה

היה לי ממוצע 100 בשלושת השנים שלמדנו ג"ג ככה שאני משער שאני יכול לעזור...לא שתצטרך זה פשוט שטויות :) בן.
 

idansof

New member
אור, עלה לי עכשיו רעיון גדול:)

תדפיס מפות של מרף, ואחרי השיעור תיגש למורה ותגיד שיש לך שאלה... ואז תתחיל לנתח לה בפשטות את המפות ותשאל אותה בתמימות אם הניתוח שלך נכון או לא:)
 
זה פשוט זדוני ביותר!

היא תשלח אותו על הרשמה:) אשמח לשמוע מה הייתה תגובתה אפ תעשה את זה אור... דניאל.... אגב - גם אני אלמד מזג אויר השנה, ראיתי את החומר בספר הלימוד שלי. (כיתה ט)
 

idansof

New member
במסגרת איזה מקצוע?

כשאני הייתי בכיתה ט, לא למדנו גיאוגרפיה... הכי קרוב לנושא מזג האוויר היה פיזיקה, וגם שם אם היה משהו שקשור למזג האוויר זה היה המרת טמפרטורה... ואני עוד אחד שנהנה להשפיל מורים שלא עשו שיעורי בית... ואלה היו בד"כ מורים למחשבים.
 
במסגרת גיאוגרפיה

לומדים מזג אויר בג"ג, אני לא יודע איך מלמדים את אור חצי שנה של מזג אויר אצלי זו יחידת לימוד קטנה בתוך הרבה אחרות אבל בתיכון ניתן להרחיב גיאוגרפיה ואני מתאר לעצמי שגם מרחיבים את עניין מזג האויר אבל זה לא מגיע רחוק מידי... ואם אני מתלהב על המורה אז יש הרבה לקקנים והרבה מתחנפים שיצחקו עליי בסופו של דבר, המאה אחוז שלי זה להוציא מאה במקצוע האהוב עליי. דניאל....
 

refal

New member
גם אני מתחיל לילמוד על מזג אויר

גם אני כיתה ט ואני מרגיש שאני יכול ללמד את החומר הזה בימקום המורה (די ביגלל הידעה בפורום הזה)
 

benshap2

New member
idansoft איחרת!!

כבר הראיתי למורה שלי בכיתה ח´ מפה(לא בהנתי בזה כ"כ ככה שאיני בטוח שזה מרף...זה היה בקישור מהאתר של אורי **,מצטער בועז זה היה הכרחי) היא לא מצאה את הידים והרגליים שלה :) בכיתה י"א אני יודע שבג"ג מרחיבים מעט על נושא האקלים בא"י והשינוי בו ממקום למקום,וקצת על מזג אויר. לא בחרתי ג"ג משום שהמקצוע "לא נחשב" יחסית(סליחה לכל המורים לג"ג למיניהם-אחלה מקצוע)
 

supercell

New member
גם בכיתה יא לומדים על מזג אויר...

אני כרגע בכיתה י´ והמורה אמרה לי ששנה הבאה לומדים על מזג אויר. הסתכלתי בספר לימוד וזה נראה די טוב - לומדים איך לנתח מפות סינופטיות וכו´. בכיתה ט´ למדתי בביהס כ- 3 חודשים על אקלים (איך נוצר ענן, למה יורד גשם, וכו´)
 
למעלה