Ccyclist
Well-known member
הדוגמה הכי רלבנטית לעניין החלופות היא דווקא מצילום מסך, אך ניתן לראות בה איך יש סימון בולט ליד נסיעות מסויימות והערה בתחתית הלו"ז. במקרה הזה ההערה היא שנסיעות אלו לא פועלות בחופשות האוניברסיטה.
שתי התמונות האחרות הן לוחות זמנים בתחנות אוטובוסים, האחד בלונדון והשני מחוץ ללונדון. במערב אירופה מאד מקובל להציב לוחות זמנים בתחנות. בבריטניה בדרך כלל יקפידו על הצגת הזמנים בתחנה הספציפית, בספרד יציגו זמנים במוקדים עיקריים במסלול כך שאפשר לנחש זמנים בתחנה משנית.
בארץ, בשנות השמונים והתשעים היה אפשר להשיג מאגד רק לוחות של יציאה מתחנת המוצא. בתחנות אוטובוס ישראליות כיום יש רשימות תחנות של הקווים, אך אין לוחות זמנים.
נכון אמנם שבימינו יש אפליקציות בכל העולם, אך אלו נוטות להציג נסיעה ספציפית, לא תמונה גדולה. במקרה הספציפי של חלופה כלשהי - הערה בלו"ז תראה שהיא שונה מהרגיל ומדוע, תוצאה באפליקציה פשוט תראה אותה כתוצאה לשאילתה או תסתיר אותה אם היא לא רלבנטית.
זה ההבדל בין התמונה הגדולה פרסום מידע מסודר לנוסעים כמו לוחות זמנים ומפות קווים, לבין הסתמכות על אפליקציות שמנסות לענות כל פעם על נסיעה בודדת.
שתי התמונות האחרות הן לוחות זמנים בתחנות אוטובוסים, האחד בלונדון והשני מחוץ ללונדון. במערב אירופה מאד מקובל להציב לוחות זמנים בתחנות. בבריטניה בדרך כלל יקפידו על הצגת הזמנים בתחנה הספציפית, בספרד יציגו זמנים במוקדים עיקריים במסלול כך שאפשר לנחש זמנים בתחנה משנית.
בארץ, בשנות השמונים והתשעים היה אפשר להשיג מאגד רק לוחות של יציאה מתחנת המוצא. בתחנות אוטובוס ישראליות כיום יש רשימות תחנות של הקווים, אך אין לוחות זמנים.
נכון אמנם שבימינו יש אפליקציות בכל העולם, אך אלו נוטות להציג נסיעה ספציפית, לא תמונה גדולה. במקרה הספציפי של חלופה כלשהי - הערה בלו"ז תראה שהיא שונה מהרגיל ומדוע, תוצאה באפליקציה פשוט תראה אותה כתוצאה לשאילתה או תסתיר אותה אם היא לא רלבנטית.
זה ההבדל בין התמונה הגדולה פרסום מידע מסודר לנוסעים כמו לוחות זמנים ומפות קווים, לבין הסתמכות על אפליקציות שמנסות לענות כל פעם על נסיעה בודדת.