בלוג חדש לזאפ

בלוג חדש לזאפ

בלינק הקימו בלוג חדש לאתר השוואת המחירים זאפ. מבחינת התוכן נראה שהוא נשאר על אותו עיקרון עם שאר הבלוגים הארגוניים שקמו לאחרונה באמצעות בלינק. אותי מעניין אם אתם רואים הבדל בין בלוג של חברה שעוסקת בתחום באינטרנט (חדשות, שרות כלשהו כמו השוואות מחירים) או בלוג של חברה שהאינטרנט לא קשור בצורה ישירה למוצר שלה או למה שהיא עושה (כמו טיב טעם)? כמה עניין יש לכם בבלוגים מהסוג הזה? (מי מקבל עדכונים מבלוגים ארגוניים של חברות?). באופן אישי אני נוהג לעקוב אחרי בלוגים של חברות שמספקות שרותים שאני משתמש בהם או שאני מתעניין בהם, בעיקר כדי לראות מה קורה מאחורי הקלעים, על מה עובדים ואיך דברים זזים שם. אותי מעניינת גם הבחירה בדומיין נפרד עבור הבלוג. בדרך כלל מכניסים את הבלוג כתקייה נוספת באתר עצמו (במקרה הזה, zap.co.il/blog) והפעם רכשו במיוחד עבור זה דומיין חדש. http://zapblog.co.il
 

פגעסוס

Well-known member
ההבדל בולט

במקרה של זאפ ניתן לראות שמדובר בבלוג ארוך טווח. הנושא הוא רחב, הנושאים פחות מוכווני מטרה והתחושה הכללית בבלוג היא שאין מטרה מיידית שהבלוג מיועד להשיג. במקרה של טיב טעם זה היה בלוג לניהול משבר. הבלוג התעסק בתחום צר וממוקד וכל הפוסטים נכתבו מתוך מטרה ספציפית ומיידית אחת - לקעקע את האמינות של תחקיר כלבוטק. ברגע שזה נגמר, זה נגמר. אני מתעניין יותר בבלוגים כמו זה של זאפ. מבחינתי אלו בלוגים אמינים יותר שבאים ממקום אמיתי יותר. הבלוג של טיב טעם היה יכול להיות מיני-סייט ואני מאמין שהוא היה משיג את אותה מטרה.
 

דנטל

New member
לא קוראת גם כאלה

(וגם רגילים, כידוע) קוראת רק כשנתקלת בקישור עם כותרת שמענינת אותי, לא משנה מה סוג הבלוג. לא מעבר.
 
למעלה