בלוג חדש: רוצה להתנדב לצה"ל

אח לנשק

New member
בלוג חדש: רוצה להתנדב לצה"ל

ונתקל בקיר אטוּם ובתשובות גועליות.
 

אח לנשק

New member
והנה דוגמא אחת לתשובה גועלית שקיבלתי לאחרונה:

לכבוד: ------------ - - - - - - - - - - - - - - א.נ., הנדון: בקשתך להתגייס לצה"ל 1. הריני לאשר קבלת פנייתו של מר (--- גורם מסויים שיש לו קצת קשרים והוא ניסה לעזור ---) בלשכת מפק'ד מיטב. 2. כידוע לך, פוטרת משירות ביטחון בחודש יוני 1993, לאחר שנמצאת בלתי כשיר לשירות בהיבט הרפואי. 3. עניינך מוכר לנו היטב עקב פניותיך הרבות, ונבחן ביסודיות רבה ובכובד ראש ע"י הגורמים הבכירים ביותר באגף כוח אדם של צה"ל, שלא מצאו מקום לפתוח לעיון מחודש את סוגיית כושרך הרפואי לשירות. 4. יש להדגיש, כי חוק שירות ביטחון קובע שתבוצע בחינה מחודשת בעניין כשירותו של מיועד לשירות רק באם קבע פוקד שאותו אדם יגויס באם יימצא כשיר. מאחר ומדיניות צה"ל היא לא לגייס מעל גיל 29 למסלול רגיל, ומעל גיל 21 למסלול ההתנדבות, הרי שבשלב זה לא תגויס לאור גילך גם אם תימצא כשיר לשירות. 5. הגם שאנו רוחשים הערכה רבה לנכונותך לתרום לצה"ל, פניות חוזרות ונשנות דרך ערוצים שונים לא יובילו לשינוי בהחלטה בעניינך, בוודאי מאחר והרלוונטיות לגיוסך רק פוחתת בחלוף השנים. נציע אפוא, כי תפנה את מאמציך למסגרת אחרת בה תוכל לתרום למדינה. 6. אנו מאחלים לך כל טוב. בברכה, _ _ _ _ _ _ _ _ _ עוזרת מפקד מיטב
 

צמרת111

New member
סליחה-קיבלת מלא תשובות בפורום מיל.אתה מגזים

סליחה - אבל זה כבר לא מנומס , ואני מנסה להיות עדין . היה כבר דיון ענק בנושא בפורום מיל . קבלת מלא תשובות . למה לפתוח שרשור בעוד פורום . סליחה - אבל זה ממש לא מכובד ולא מנומס.
 

אח לנשק

New member
אם כבר מדברים על נימוס ועל הגזמות -

בוא נשים דברים על דיוקם: את הניק לבלוג פירסמתי במספר פורומים הקשורים בנושאי צבא במקביל. עשיתי את זה לפני קרוב לשבועיים. בפורום "מילואים" כבר ענו לי ואכן התפתח שם דיון ארוך. כאן ענית לי רק עכשיו וזאת למרות שההודעה שלי הייתה פה עוד לפני שקיבלתי תגובות בפורום "מילואים". זה לא שכתבתי שם והיה שירשור - ורק לאחר מכן עברתי אליכם עם אותו עניין. אז לפני שמתנפלים עליי בכעס קבל עם ופורום ומטיפים לי מוסר על התנהגותי - כדאי לשים לב קודם כל לעובדות. וחוץ מזה, שחצני ככל שזה יישמע מצדי - הנושא מספיק חשוב כדי שאעלה אותו במספר מקומות רלוונטיים.
 
למעלה