בלמים לטימקס

hagi1934

New member
בלמים לטימקס

אני רוכב על טימקס 2008, נכון להיום עשה 58000 קמ
ב50000 קמ, ניגשתי לטסט ונכשל כי היה צריך לטענת הבוחן רפידות ודיסקים מקדימה ומאחור.,
במוסך החליפו אכן את הבלמים ,רפידות ודיסקים, שילמתי 3082 שח כולל מעמ (לא ידעתי ששמו חלפים חליפיים ולא מקוריים).

היום, לאחר שנה בדיוק, האופנוע עשה 4200 קמ בלבד, עם נסיעות של 10 קמ ביום בעיר בצורה הכי עדינה וחלקה, נגשתי לטסט, והבוחן (במכון רישוי אחר) שוב הכשיל על בלמים וצלחות (כעת רק על הקדמיים).

נגשתי למוסך, סיפרתי את מה שקרה בטסט, לאחר דין ודברים, שאלתי מה הגורם לצלחות של הבלמים לקבל מדרגה ולגרום לפסילה בטסט, מה גם שזה לא בטיחותי? התשובה היתה: אבק, לכלוך, שימוש מוגבר בבלמים ו---------בנוסף לכל? אין להם שום הסבר.


קבלתי הצעה להחלפת הדיסקים והרפידות הקדמיות בלבד, הפעם מקוריים שצריך להזמין מחול כי אין להם במלאי: 2800 שח כולל מעמ, ועל זה כמחווה של רצון טוב/השם יודע מה, הם נותנים 50% הנחה והתיקון יהיה 1400 שח.

1. האם יתכן שכל 4000 קמ צריך להחליף בלמים ודיסקיות? לא נראה לי לחלוטין, עשיתי עם המקוריים 50000 קמ.
2. האם ההפרש בין חלפים מקוריים לחליפיים הוא פי שניים?
 

Tribel

New member
רק שימוש מוגבר \ מואמץ בבלמים גורם לעיוותים

בלמים מוחלפים בסט - דיקסים + רפידות ויש תקופת הרצה קצרה שמומלץ לבצע.
מעבר גם קליפרים דפוקים גורמים לדיסקים להתעוות.

4200 ק"מ זה כלום,ומאוד מוזר הסיפור.
הסביר הוא שהחלפים מאוד זולים.
אין חובה לשים חלפים של ימאהה,כן מומלץ של חברה מוכרת ולא יצרנית סינית וכו.

ועוד יותר מוזר שבטסט עלו על זה,לא פעם עשיתי טסט עם דיסק "גלי" ואף פעם לא הייתה להם בעיה עם זה.
 
למעלה