בלמים לטימקס
אני רוכב על טימקס 2008, נכון להיום עשה 58000 קמ
ב50000 קמ, ניגשתי לטסט ונכשל כי היה צריך לטענת הבוחן רפידות ודיסקים מקדימה ומאחור.,
במוסך החליפו אכן את הבלמים ,רפידות ודיסקים, שילמתי 3082 שח כולל מעמ (לא ידעתי ששמו חלפים חליפיים ולא מקוריים).
היום, לאחר שנה בדיוק, האופנוע עשה 4200 קמ בלבד, עם נסיעות של 10 קמ ביום בעיר בצורה הכי עדינה וחלקה, נגשתי לטסט, והבוחן (במכון רישוי אחר) שוב הכשיל על בלמים וצלחות (כעת רק על הקדמיים).
נגשתי למוסך, סיפרתי את מה שקרה בטסט, לאחר דין ודברים, שאלתי מה הגורם לצלחות של הבלמים לקבל מדרגה ולגרום לפסילה בטסט, מה גם שזה לא בטיחותי? התשובה היתה: אבק, לכלוך, שימוש מוגבר בבלמים ו---------בנוסף לכל? אין להם שום הסבר.
קבלתי הצעה להחלפת הדיסקים והרפידות הקדמיות בלבד, הפעם מקוריים שצריך להזמין מחול כי אין להם במלאי: 2800 שח כולל מעמ, ועל זה כמחווה של רצון טוב/השם יודע מה, הם נותנים 50% הנחה והתיקון יהיה 1400 שח.
1. האם יתכן שכל 4000 קמ צריך להחליף בלמים ודיסקיות? לא נראה לי לחלוטין, עשיתי עם המקוריים 50000 קמ.
2. האם ההפרש בין חלפים מקוריים לחליפיים הוא פי שניים?
אני רוכב על טימקס 2008, נכון להיום עשה 58000 קמ
ב50000 קמ, ניגשתי לטסט ונכשל כי היה צריך לטענת הבוחן רפידות ודיסקים מקדימה ומאחור.,
במוסך החליפו אכן את הבלמים ,רפידות ודיסקים, שילמתי 3082 שח כולל מעמ (לא ידעתי ששמו חלפים חליפיים ולא מקוריים).
היום, לאחר שנה בדיוק, האופנוע עשה 4200 קמ בלבד, עם נסיעות של 10 קמ ביום בעיר בצורה הכי עדינה וחלקה, נגשתי לטסט, והבוחן (במכון רישוי אחר) שוב הכשיל על בלמים וצלחות (כעת רק על הקדמיים).
נגשתי למוסך, סיפרתי את מה שקרה בטסט, לאחר דין ודברים, שאלתי מה הגורם לצלחות של הבלמים לקבל מדרגה ולגרום לפסילה בטסט, מה גם שזה לא בטיחותי? התשובה היתה: אבק, לכלוך, שימוש מוגבר בבלמים ו---------בנוסף לכל? אין להם שום הסבר.
קבלתי הצעה להחלפת הדיסקים והרפידות הקדמיות בלבד, הפעם מקוריים שצריך להזמין מחול כי אין להם במלאי: 2800 שח כולל מעמ, ועל זה כמחווה של רצון טוב/השם יודע מה, הם נותנים 50% הנחה והתיקון יהיה 1400 שח.
1. האם יתכן שכל 4000 קמ צריך להחליף בלמים ודיסקיות? לא נראה לי לחלוטין, עשיתי עם המקוריים 50000 קמ.
2. האם ההפרש בין חלפים מקוריים לחליפיים הוא פי שניים?