בלת"מ והבחירות

lironor

New member
בלת"מ והבחירות

כיצד באה לידי ביטוי פעילות התנועה במהלך הבחירות הקרובות? האם נוצר קשר עם מפלגות כלשהן שישלבו את מטרות התנועה במצען? לירון
 
תשןבה

משיחות שמקיימים ראשי התנועה עם נציגי המפלגות השונות, אין לנו ספק שלפחות חלקן יתנו דגש על נושא מערך המילואים במצען ובפעילותן בכנסת הבאה. כמו-כן, לאחרונה קבלו חברי כנסת שונים ממפלגות שונות (ביניהן,איחוד לאומי, מרצ, מפד"ל, ליכוד, שינוי ועבודה מכתב הערכה מתנועת בלת"מ על פעילות ותמיכה באנשי המילואים). לצערנו, לא היו הרבה כאלה ולכן נדרוש לפחות משני ח"כ מכל מפלגה שיוזמנו להפגנה, בין אם יגיעו פיסית בין אם לאו, את התחייבותם לפעול לחיזוק מערך המילואים ולביטול חוק טל.
 

ArieJ

New member
אולי יש טעם לחפש "ספונסר" פוליטי?

ראשית ברכות על הפורום! ולענין, מניסיוני הדל בפוליטיקה אני מבין שיש לכל גוף או רעיון לובי פוליטי. תמיד יש את אותו חבר כנסת שתומך בעיניים של הקבוצה הספציפית. אולי הגיע הזמן לאמץ איזה ח"כ כזה? נכון שיש לברר גם את המינוסים בצעד שכזה. כמשרתי מילואים אנחנו באים מרוב גווני הקשת הפוליטית, והח"כ הנו נציג מפלגה כזו או אחרת, מה שעלול להרתיע חלק מאיתנו. ובכל זאת, ללא ח"כ שדואג לענין מקרוב קשה לי להאמין שנשיג משהו חוץ מהרבה סימפטיה (ובסתר גם את אותה המחשבה של- "טוב שיש עוד כמה פראיירים"). אני אישית מכיר ח"כ אחד שעשה איתי תקופה שרות מילואים, אז אם מחליטים שזו הדרך, אני מוכן לנסות ולקשר אותו לענין. חג שמח. אריה.
 
לגבי הצעתך

תודה על הצעתך. אנו מקושרים לשלושת חברי הכנסת שעושים מילואים. מעניין בכל זאת עם מי עשית מילואים. בכל מקרה חשוב שנעזר כמובן בכל ח"כ שמוכן לסייע, אך חשוב עוד יותר שלא נצטייר כגוף פוליטי. לכן, הוזמנו להפגנה 20 ח"כ מכל הקשת הפוליטית ולכן בתנועת בלת"מ חברים 5,000 אנשי מילואים מכל הקשת הפוליטית ובהנהלת התנועה שמונה 15 איש נכון להיום חברים גם כן אנשים מכל הקשת הפוליטית.
 

ArieJ

New member
הכ"ח

איתן כבל. אם הוא עדיין לא מקושר ניתן ליצור איתו קשר. שוב, חג שמח אריה.
 
למעלה