בל"א שבוע רביעי.

mיטלמן

Well-known member
נקעה נפשי והגיעו מים עד גועל נפש גם יחד,
פחות מהתוכנית עצמה שכבר ברור שהיא ריאליטי מוכוון מטרה,
יותר מדף הפייסבוק "כאן מדברים על בואו לאכול אתי" ששייך לכאן (11, או כאן בכלל).
פיכס איכס דריקס גם יחד.
יגיעו כולם לאחות הגדולה, אוכלים עם חזירי בר בחיפה, שוטים עם דולפינים באילת,
ואולי גם מפגיזים מטרות בסוריה עם כמה מהגברים גברים של תפוז.
אללי.
 

דקל נור*

Well-known member
אתמול שקעתי בשינה עמוקה מול התכנית. איך נגמר בסוף? בעלת היאכטה נתנה זוגיה לאחור לרפתן? הגברת עם הספטום עשתה טוויסט לאוליבר?
 

צליליתה1

Well-known member
ללא ספק, התמונות של בעלת היכטה, המארחת, אוכלת (״טועמת״) בפה פתוח מעל הקערות הציבוריות הן מהתמונות הקשות שנצפו בתוכנית. ever
 

דקל נור*

Well-known member
**ספוילר מסויים**

חמישייה קשה.
אני הייתי בהלם כשהגבר עם הבלורית פנה פתאום לגברת ספטום ואמר לה בפטרונות שתפסיק לשתות כי זה לא מתאים לה והזהיר שהיא תתחיל לומר דברים שהם לא היא...מצמרר.
המארחת חשבה שקיבלה עציץ והרפתן אמר ביבושת שזה לא בשבילה. כנראה אשתו בבית ניסתה למזער נזקים.
לגברת מעפולה עפו כל הנימוסים. מעניין איך אחרי האירוח, מתגלה הפרצוף האמיתי.
 
נערך לאחרונה ב:

אבח"י

Well-known member
אתה הרי אוהב את המטבח וטיפוס צבעוני, למה שלא תגיש מועמדות לחמישיית הצפון של העונה הבאה? הליהוק בעיצומו.
יקירתי - הלילה אצפה בארבעת הפרקים, לציין סיפלור או לא?!
תשובתך הכנה תקבל את המענה הכי מתאים לה.
[אגב, צפיתי בחמש דקות של יום ב', עם הבלונדה שקוננה על כך שבכלל הצטרפה לתוכנית, ואיזו "וויקנית" עם אף גדול ונזם בו..]
 

mיטלמן

Well-known member
אזהרת מסע.
ממכר בצורה הכי חולנית (רק על עצמי..),
אוסף של wanna be.
אם הענין שלך הוא אוכל, מציעה מראש לוותר.
 

אבח"י

Well-known member
בל"א 7, שבוע 4, צפון הארץ - לחברה דקל - היזהרי יש ספויילרים
.
.
.
.

אמ;לק - "את לא נראית מרוקאית"; "מורתי-חמורתי"
נדמה לי שכך אפשר לסכם ארבעה פרקים. הערב אראה אם האחרון, זכר אלפא כותב שירים, קצת "הומופוב" יזכה בתחרות, כי המושבניק הרביץ חת'כת ארוחה חבל"ז.
כללית לא היה משהו חריג. אפילו הצמחונית שגרה ביער וניסתה להמם את כולם במידע בלתי נחוץ על מנהגי הלידה שלה השתלבה נהדר בחבורה, שרוח רעה נושבת בה, עד הטיהור עם המרווה.
חמישתם אנשים סופר מבוססים כלכלית, יכולים להרשות לעצמם כל דבר שירצו, והבועתיות בה הם חיים בלטה ללא הרף. אם כי המושבניק כן ערער קצת את הנינוחות שלהם בשאלה - מדוע יאכטה? מי צריך מותרות? למה מותרות?
שאלה זו עוררה מתים מרבצם, כעס רב, ונסיון להשתיק את האחר.
חייב להדגיש - אין דבר כזה - קואצ'רינג, יש "קואוצ'ינג" כפי שתקן ברקע אביבי. לא ידעתי שהיות בעל יאכטה הופך למקצוע - יאכטיונורית, אבל מה אני יודע על החיים.
אביטל המורה היאכטיונרית. יש יובל, המושבניק, יש אוליבר המשקיע בכספים, ענבל שהיא אמא מרוקאית גאה ואחרונה לימור עם גינוני וויקה.
הדינמיקה די סבירה, שתי הניצות בחרו בשתיקה קרה "שלום קר" אותו ניסה אוליבר לנפץ.
המפגש אצל לימור לא מצא חן בעיניי, גם לא הייתי אוכל את האוכל שלה, לדעתי. יש בי התנגדות לעכו"מ מכל סוג, גם יהודי-חרדי, והסצינה שהיא יוצאת מהג'קוזי ואחוריה בזום-און בי עוררו דחייה קשה.
דווקא המאמץ - אמיתי או מזויף" של אביטל עורר בי חיבה אליה. היא היתה בכל הסופרים ע"מ לקנות את העשבים הכי טובים, אבל שירת העשבים שלה נכשלה לגמרי.
בסוף, המושבניק שנתן בשר וענבל שנתנה אף היא בשר, בינתיים קיבלו את מירב הנקודות.
נראה אם אוליבר ינפץ את "היום הרביעי" שבו תמיד זוכים.
 

אבח"י

Well-known member
בל"א 7, שבוע 4, צפון הארץ - לחברה דקל - היזהרי יש ספויילרים
.
.
.
.

אמ;לק - "את לא נראית מרוקאית"; "מורתי-חמורתי"
נדמה לי שכך אפשר לסכם ארבעה פרקים. הערב אראה אם האחרון, זכר אלפא כותב שירים, קצת "הומופוב" יזכה בתחרות, כי המושבניק הרביץ חת'כת ארוחה חבל"ז.
כללית לא היה משהו חריג. אפילו הצמחונית שגרה ביער וניסתה להמם את כולם במידע בלתי נחוץ על מנהגי הלידה שלה השתלבה נהדר בחבורה, שרוח רעה נושבת בה, עד הטיהור עם המרווה.
חמישתם אנשים סופר מבוססים כלכלית, יכולים להרשות לעצמם כל דבר שירצו, והבועתיות בה הם חיים בלטה ללא הרף. אם כי המושבניק כן ערער קצת את הנינוחות שלהם בשאלה - מדוע יאכטה? מי צריך מותרות? למה מותרות?
שאלה זו עוררה מתים מרבצם, כעס רב, ונסיון להשתיק את האחר.
חייב להדגיש - אין דבר כזה - קואצ'רינג, יש "קואוצ'ינג" כפי שתקן ברקע אביבי. לא ידעתי שהיות בעל יאכטה הופך למקצוע - יאכטיונורית, אבל מה אני יודע על החיים.
אביטל המורה היאכטיונרית. יש יובל, המושבניק, יש אוליבר המשקיע בכספים, ענבל שהיא אמא מרוקאית גאה ואחרונה לימור עם גינוני וויקה.
הדינמיקה די סבירה, שתי הניצות בחרו בשתיקה קרה "שלום קר" אותו ניסה אוליבר לנפץ.
המפגש אצל לימור לא מצא חן בעיניי, גם לא הייתי אוכל את האוכל שלה, לדעתי. יש בי התנגדות לעכו"מ מכל סוג, גם יהודי-חרדי, והסצינה שהיא יוצאת מהג'קוזי ואחוריה בזום-און בי עוררו דחייה קשה.
דווקא המאמץ - אמיתי או מזויף" של אביטל עורר בי חיבה אליה. היא היתה בכל הסופרים ע"מ לקנות את העשבים הכי טובים, אבל שירת העשבים שלה נכשלה לגמרי.
בסוף, המושבניק שנתן בשר וענבל שנתנה אף היא בשר, בינתיים קיבלו את מירב הנקודות.
נראה אם אוליבר ינפץ את "היום הרביעי" שבו תמיד זוכים.
אז זהו, שאתמול צפיתי בפרק האחרון.
כצפוי "יום רביעי המנצח" לא השתנה, והיפיוף מנהריה הגיע למקום שני עם הדעתנית של יום ראשון.
אני חושב שכדאי לראות את הדמיון בין ענבל ל-יעל מהשבוע שעבר.
שתי נשים כוחניות מאוד, ביקורתיות מאוד ואין דבר שמוצא חן בעיניהן. בעוד יעל נמנעה במכוון מעימות חזיתי שסופו "ברוגז" עם טל אצל ענבל ה"פיוז" עובד ללא חשבון [והיא מודעת לזה אגב]. הגדולה של שתי הגברות זו היכולת לשים בצד את הכעס, לשמור על "פאסון" תרבותי מאוד וגם לברר בנחת את סיבות הריב.
סה"כ שבוע תרבותי מאוד, גם היער וחיים בו שהם "שמחה וחירות מכבלי העולם האורבני" תלויים בכמה כסף יש לך, ושום הסבר של "שמחה פנימית" או אכילת שלייה או מנהגי וויקה ישנו זאת.
 

קלייטון.ש

Well-known member
אני לא רואה את זה (יש לנו טלויזיה, אפילו ממש גדולה, אבל הבעיה היא שהיא מאוחסנת במין ארון כזה כי גם אני וגם האשה לא סובלים את החתיכה השחורה הענקית הזו מול העיניים כל הזמן, ולכן היא מאוחסנת ומוסתרת, ויש מנגנון חשמלי שמוציא אותה משם, ויש לו שלט כזה, והשלט תמיד הולך לאיבוד, אז נהיה סיפור רק מלגרום לטלויזיה לצאת מהארון שלה, לא כל שכן להדליק אותה ולבחור במה לצפות, והתוצאה היא שהיא נשארת בארון ואני כבר לא לגמרי בטוח שעוד יש שם בכלל טלויזיה).
אבל אני בצד של היוצרים של הדבר הזה שאני מבין שקשה מפרק לפרק ועונה לעונה לשמור על העניין ולהחזיק את הצופים.
באופן כללי אני בצד של אנשי מקצוע שהמקצוע שלהם קשה.
לכן אני מבין ותומך בתרגילים והמניפולציות שהם עושים בשביל להמשיך לקבל משכורת על העבודה שלהם, ולהמשיך לשים אוכל בפיות ילדיהם.
 

אבח"י

Well-known member
אני לא רואה את זה (יש לנו טלויזיה, אפילו ממש גדולה, אבל הבעיה היא שהיא מאוחסנת במין ארון כזה כי גם אני וגם האשה לא סובלים את החתיכה השחורה הענקית הזו מול העיניים כל הזמן, ולכן היא מאוחסנת ומוסתרת, ויש מנגנון חשמלי שמוציא אותה משם, ויש לו שלט כזה, והשלט תמיד הולך לאיבוד, אז נהיה סיפור רק מלגרום לטלויזיה לצאת מהארון שלה, לא כל שכן להדליק אותה ולבחור במה לצפות, והתוצאה היא שהיא נשארת בארון ואני כבר לא לגמרי בטוח שעוד יש שם בכלל טלויזיה).
אבל אני בצד של היוצרים של הדבר הזה שאני מבין שקשה מפרק לפרק ועונה לעונה לשמור על העניין ולהחזיק את הצופים.
באופן כללי אני בצד של אנשי מקצוע שהמקצוע שלהם קשה.
לכן אני מבין ותומך בתרגילים והמניפולציות שהם עושים בשביל להמשיך לקבל משכורת על העבודה שלהם, ולהמשיך לשים אוכל בפיות ילדיהם.
לי אין בעיה עם העמדה שלך. היא צודקת וחשובה, פרנסה אינה דבר שמזלזלים בו, ואין עבודה המבזה העוסק בה, כל עבודה!
 

mיטלמן

Well-known member
כאן העבודה עוסקת הרבה בליבוי יצרים.
ה"יפיוף" נראה לי לא כהומופוב אלא כמישהו בארון, מאד מעריכה טיפוח ואסתטיקה, אצל כל אחד ואחת, אבל הנפת הבלורית והגינונים, לא יכולה להסביר.
ובעניין הפקה, הנחתת "נוהל פרידה" גס ומלאכותי של ההפקה?
באתם, בישלתם, מרצון טוב, לא קל ולא פשוט עם כל החבורה, אבל לסלק אותם בכאילו צחוק
ןבגסות רוח? איפה נשמע? למה זה נראה קול או גזעי?
בקיצור, לא ולא ולא.
 
למעלה