במגמת צרפתית מכינים קרפים

במגמת צרפתית מכינים קרפים../images/Emo4.gif

ולא ממש לומדים. הבן הבכור שלי (12.5) לומד בחטיבה במגמה צרפתית, כלומר הוא פיזית בכיתה אבל אפשר לומר שמתחילת השנה (כבר 4 חודשים +) הוא למד בקושי מילה אחת
אז חוץ מלהכין קרפ, צריך גם ללמוד משהו, לא? להעביר אותו במקום צרפתית, למגמה ערבית, צריך לקנות שוב את כל הספרים (וזו כמובן הוצאה לא מבוטלת), והכי חשוב וקשה - זה להדביק פער של 4 חודשים. אז מה עושים? ממשיכים עם מגמת הקרפים? או שעושים מאמצים וחוזרים לערבית? אגב, ערבית הוא מתאב, אבל לפחות ידע משהו. אשמח לעצותיכם המחכימות והמועילות.
 

noa128

New member
הייתי בודקת עם הורים אחרים

שילדיהם לומדים במגמה אם גם הילדים שלהם לא יודעים מילה. אם אכן זה המצב בוודאות, פונים כקבוצה למנהלת ודורשים יישור קו מול הרמה הנדרשת כולל החלפת או תגבור המורה, זה נשמע חמור אבל אם הילד מתעב ערבית אז שווה לעשות את האמץ. גם בכורי התחיל השנה צרפתית והוא כבר יודע, מדבר ואפילו קצת כותב - עם מורה נורמלית גם הציונים שלו סביב 100.
 

פלגיה

New member
צריך לבדוק היטב

כי אם יש לימוד רק בדרך חוויתית, אולי כדאי שיישאר שם. אולי הוא לא יידע הרבה צרפתית אבל יישאר עם התחושה שזה דבר נחמד, ובלי רתיעה מלימוד השפה בעתיד ביתר עמקות.
 
חשוב לי שהילד ידע שפות

אם כי לא יכולה להכריח אותו ללמוד משהו שהוא לא אוהב. מה גם שיש לו להדביק פער מאוד גדול.
 

אביבקיץ

New member
למה ערבית זה יותר טוב מקרפים?

אם הוא מתעב ערבית - אל תשלחי אותו לשם. לא כל אחד חייב לדעת שתי שפות זרות. תבררי עם שאר ההורים, האם גם ילדיהם יודעים רק מילה אחת בצרפתית. אם זה המצב - תתלוננו. לא שזה בהכרח יעזור. אם שאר הילדים כן הצליחו ללמוד משהו ורק הבן שלך לא מסתדר עם שיטת הלימוד הזו - הוא כנראה צריך עזרה.
 
תמיד יכולים לומר שהילדים לא

מרוכזים ושהבעיה היא אצלם ולא אצל המורה. אבל אני אברר, למרות שהילד אומר שהבעיה היא בכל המגמה.
 
למעלה